Toon posts:

Zelfbouw Mp3 speler project van ct

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de knoop doorgehakt en die ct mp3speler onderdelen aangeschaft.
Ik kon natuurlijk ook een Dvd anex/mp3 speler aanschaffen(is wel goedkoper) ,maar ik heb al een goede standalone dvdspeler en wil niet mijn tv aanzetten om te zien wat er draait of wat ik wil draaien (met max. 12 karakters )
Nu moet ik alleen nog een mooi display scoren en dan heb ik alle onderdelen .
En ik heb dit al een tijdje in gedachten met een Pentium 1 233mmx ,hobby ?
Zijn er nog meer mensen die dit ook gebouwd hebben ?
http://www.tweakers.net/reviews/96/1

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:11

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> OCE

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ?
Ik denk dat toch de meesten een standalone dvd/mp3 speler thuis hebben staan ;dat is natuurlijk de makkelijkste en ook de goedkoopste oplossing .
Oke ik moet wel verder bouwen want ik kan het niet meer terug sturen .

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Ik heb de review even doorgelezen en het ziet eruit als een leuk projectje. Wat ik echter niet begrijp is wat het nu precies extra biedt tov een pc dat de mp3s afspeelt. Het artikel begint ermee dat een pc overkill is voor mp3, maar daarna blijkt dat de print nog steeds een pc nodig heeft om de data aan te leveren. Even verderop blijkt dat het ook nog eens minimaal een 386 moet zijn. Ik zou het project veel interessanter vinden als er ook een printje bij zit voor de aansturing van een HD zodat je geen pc nodig hebt. Voor de prijs van zo'n deze ct print koop je een geluidskaart en volgens mij is die p120 goed genoeg voor het decoderen van mp3. Wat je nu in wezen doet is het bouwen van een mp3 module met daarachter een pc die zelf goed genoeg is daarvoor.

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal mee eens ,maar je hebt nu geen toetsenboard ,muis en monitor meer nodig en je ziet nu de cdtext op een lcd display .
Maar ik wilde eigenlijk weten of er nog mensen waren die dit ook gebouwd hebben en hoe hun ervaring daarmee is :?

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 13:43 schreef charles het volgende:
Helemaal mee eens ,maar je hebt nu geen toetsenboard ,muis en monitor meer nodig en je ziet nu de cdtext op een lcd display .
Maar ik wilde eigenlijk weten of er nog mensen waren die dit ook gebouwd hebben en hoe hun ervaring daarmee is :?
Heb je de speciale LCD-topics hier al geprobeerd? En voor de vervanging van muis+toetsenbord heb je bijv. ook de Irman: www.irman.com . En als je liever geen PC wilt gebruiken; Ook kan je de Creative Jukebox proberen, daar zit al een HD in.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 juni 2002 22:13 schreef henkie_fraser het volgende:

[..]

Heb je de speciale LCD-topics hier al geprobeerd? En voor de vervanging van muis+toetsenbord heb je bijv. ook de Irman: www.irman.com . En als je liever geen PC wilt gebruiken; Ook kan je de Creative Jukebox proberen, daar zit al een HD in.
Dat was niet mijn vraag of bedoeling ,ik heb de spullen al in huis (had ik gezegd ,een stukje terug).
Pagina: 1