Vage strepen op m'n beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-08 22:44
Ik heb een Target :+ 17" monitor en een Gainward GeForce 3.
Wanneer ik een grijze achtergrond heb of gewoon een spel doe dan zie ik wanneer ik goed kijk van die vage diagonale strepen door m'n beeld. Ze hebben niet echt een kleur. Tis lastig te omschrijven maar je moet het zegmaar zien zoals een TV die net niet op de goeie frequentie staat afgesteld. De strepen zijn in sommige gevallen wel storend als ik ze zie. Bij games zie ik ze vaak niet omdat het beeld beweegt. Bij een witte achtergrond zie ik ze ook niet.
Het ligt aan mijn videokaart dat weet ik zeker, want met een 4MB ATi kaartje krijg ik deze strepen niet. Ik denk niet echt dat er iets aan m'n kaart valt te fixen?
Wat voor oorzaken kan dit hebben? Kan dit komen door overklokken of een dichte kast zodat die kaart te warm is geworden?
En valt hier nog gewoon garantie op te krijgen? (het jaar is nog niet om dus er zit nog garantie op).

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
probeer het is met nieuwe drivers

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-08 22:20

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Um, over wat voor strepen heb je het nu?
Toch niet 2 lijnen die verticaal over je monitor lopen en lijken op 2 draadjes die in het glas zitten he...

In dat geval lees het boekje wat erbij zit...

edit:

Hmz, 1400+ posts, mijn excuses, ik d8 dat je het over die draaglijnen had in een flatscreen monitor :)
Meer weet ik helaas zelf niet over monitoren, duz...

Je kunt idd altijd proberen nieuwe drivers te downen en installen... Ik zou niet meteen je monitor open gaan maken enzow ieg ;)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• benchMarc
Drivers hebben ook niet geholpen. Heb em nu ff aangesloten op mijn ATi kaartje om te kijken of het nu de monitor is of mijn videokaart. Ga nu een beter onderzoek doen :)

En je moet die strepen ook niet als iets softwarematigs zien. Het zijn echt strepen die OF met de videokaart, OF met de monitor hebben te maken. Je kent vast wel die trinitron streepjes bij Iiyama monitoren. Zulke zie je zegmaar alleen dan bewegend en diagonaal. Ik heb 't nooit eerder gezien dus ik neem aan dat het niet gezond is.

• benchMarc
'T is mij duidelijk. Het is de GeForce 3

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-08 22:20

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Op zaterdag 15 juni 2002 21:32 schreef benchMarc het volgende:
'T is mij duidelijk. Het is de GeForce 3
hmz.. Kut voor je... :(

Terug naar de winkel ermee dan maar >:)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

Heb je hier nog een oplossing voor gevonden want ik heb hetzelfde probleem met een POV 2400 (unOC)

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:56

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 14:57:
Heb je hier nog een oplossing voor gevonden want ik heb hetzelfde probleem met een POV 2400 (unOC)
cheke date ;) ik zou eens een ander draadje zoeken :P of er zelf een starten

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 14:57:
Wat is de waarde van je 3.3Volt-lijn? Ik heb er ook problemen mee, en mijn Antec voeding is verrot (de 3.3V lijn iig). Ik krijg nog maar 3.10V en dat is te weinig voor mijn videokaart :/

Verwijderd

Terminator_T100 : dit is hopelijk wel het laatste draadje wat je omhoog haalt anders volgen er waarschuwingen per mail :(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.