He,
Ik heb dus een partner systeem gemaakt.
Nu heeft ie het tijden goed gedaan totdat ie opeens bij iedere aangemeld lid gewoon dezelfde sitenaam en siteurl in de db zetten. Ik snap er niks meer van hoe dit kan. Kan het zo zijn dat de server automatisch een sessie heeft gemaakt. Dit is het stukje van het invoegen in de db:
Ik heb dus een partner systeem gemaakt.
Nu heeft ie het tijden goed gedaan totdat ie opeens bij iedere aangemeld lid gewoon dezelfde sitenaam en siteurl in de db zetten. Ik snap er niks meer van hoe dit kan. Kan het zo zijn dat de server automatisch een sessie heeft gemaakt. Dit is het stukje van het invoegen in de db:
PHP:
1
| <?if($submit) {if ($naam =="" || $email =="" || $sitenaam =="" || $siteurl =="") { echo "Je moet alles invullen.";}else {$insert = "INSERT INTO partners (naam,email,sitenaam,siteurl,inhits,uithits,cat_id) VALUES ('$naam','$email','$sitenaam','$siteurl','0','0','$cat_id')";$query = mysql_query($insert)or die(mysql_error());$id = mysql_insert_id(); echo "Link naar de site op deze manier: http://phpweb.milescape.com/theplace/partners/inhits.php?action=tel&id=$id<br>"; echo "Onthoud deze gegevens goed.<br>"; echo "Veel plezier ermee.";?> |