hey. Ik heb een aantal weken geleden een kabel bij Stuntprijzen.net gekocht die F en MBUS kan. Als ik mijn telefoon erop aansluit doet hij het wel, maar nu moet ik in een programma wezen waar ik MBUS moet gebruiken. Dit werkt niet. Zelfs in geeneen FBUS programma wat ik heb geprobeerd. Weet iemand een oplossing hierop?
Verwijderd
Basjebanana zeg dan ff welk proggie.Op zaterdag 15 juni 2002 20:12 schreef BasjeBanaantje het volgende:
hey. Ik heb een aantal weken geleden een kabel bij Stuntprijzen.net gekocht die F en MBUS kan. Als ik mijn telefoon erop aansluit doet hij het wel, maar nu moet ik in een programma wezen waar ik MBUS moet gebruiken. Dit werkt niet. Zelfs in geeneen FBUS programma wat ik heb geprobeerd. Weet iemand een oplossing hierop?
Ik heb ook een keer op een site een F/M-BUS kabel gekocht, zat bij trilmotortje.
Maar alleen FBUS applicaties doen het..
Alleen logo-manager en dat soort spul.
[edit]
Voor mijn 3210.
[edit]
Voor mijn 3210.
Expanding the inexpandable
Toen ik een jaar geleden een datakabel voor mijn 3210 had kon ik gewoon F-BUS en M-BUS gebruiken. Ik had een 3210 van de 1e serie die in nl. beschikbaar was en dat ging gewoon allemaal goed. Hoe ik het toen allemaal gedaan he weet ik neit meer, ik zit nu een stuk of 7 tel. verder.Op zaterdag 15 juni 2002 20:53 schreef Expander het volgende:
Ik heb ook een keer op een site een F/M-BUS kabel gekocht, zat bij trilmotortje.
Alleen logo-manager en dat soort spul.
[edit]
Voor mijn 3210.
Pagina: 1