Nog steeds geen Chello :(

Pagina: 1
Acties:

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Afgelopen woensdag zou de dag zijn dat ik verlost zou worden van mijn ISDN lijn. Ik had er wel op gerekend dat ik zo nu en dan nog terug zou moeten vallen op mijn trouwe ISDN lijntje.

Nu (zaterdag) zit ik echter nog steeds de internetten via ISDN en dat zal naar alle waarschijnlijkheid nog wel even gaan duren. De monteurs van UPC kregen de kabelmodem niet aan de praat en vermoeden nu een kabelbeschadiging. Ze moeten dus de kabel in de straat gaan opgraven en testen. Dat zal UPC kennende wel onwijs lang gaan duren, want ze durfde niet eens een termijn te noemen waarbinnen ze het gaan repareren :(.

Heeft iemand enig idee hoelang deze ongein kan gaan duren.

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:16

RvV

Heel lang. Bij mij waren ze langs de straat ook kabels aan het leggen, dus ik loop naar zo'n monteur en vraag wanneer het beschikbaar is... zegt tie over een jaar of 2, misschien wel 3!

En nu steken de kabels de grond uit en ze maken dus niets af. Ik denk dat er over een jaar nog niets aan gedaan is.

Y'24

Verwijderd

Ik weet niet waar jij woont, maar als je in Gelderland woont kun je beter niet serieus overwegen om Chello te nemen. Toegegeven, ISDN is niet snel, maar je hebt tenminste altijd 15 k/s snelheid. Met Chello in Gelderland zit je vaker onder de 5 k dan boven :(

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 18:41
mh. ik zit hier in gelderland en ik haal gewoon 180+Kbyte/sec

dusse... gewoon CHELLO nemen..

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Helemaal mee eens! Ik haal hier met gemak 250 kb/s down en 25 kb/s up!

Met Chello in Gelderland (Ede)!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Met Chello in Gelderland zit je vaker onder de 5 k dan boven[/quote]Dan zou ik als ik jouw was maar eens wat kabeltjes gaan nakijken...

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dat heeft meestal geen enkele zin... ik zou es even (3 keer per dag) met de klachtenlijn bellen.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
bij mij precies hetzelfde, de kabel was niet goed. Maar wat had mijn bovenbuurman nou gedaan (soort studentenhuis, alleen zonder studenten).. die buurman had dus gewoon een eigen lijn aan laten leggen voor chello.. :) en hij gaat over een week verhuizen, dus ik zit nu op zijn aansluiting, en die kabel lijn mag ik overnemen. De 26ste komt chello voor mijn eigen aansluiting.
Pagina: 1