oh, fijnOp zaterdag 15 juni 2002 19:50 schreef _Dennizz_ het volgende:
ipaq ? dat klinkt als het slechtste van alles gecombineerd(compac imac) maaruh, neuh geen flauw idee, zie deze reply maar als een gratis kick
1 compaQ is goed!
2 apple is ook goed! (het design dan)
Verwijderd
compaq goed? Compaq moet je lezen als 'compraq', ik heb er alleen maar slechte herinneringen aan, kvind ut zooiOp zaterdag 15 juni 2002 19:51 schreef krekrrr het volgende:
[..]
oh, fijn
1 compaQ is goed!
2 apple is ook goed! (het design dan)
wel eens met een iPaq gewerkt? das een stuk beter dan hun PC shit.Op zaterdag 15 juni 2002 20:09 schreef Myst1k4l het volgende:
[..]
compaq goed? Compaq moet je lezen als 'compraq', ik heb er alleen maar slechte herinneringen aan, kvind ut zooi
heeft er iemand misschien nog een ontopic antwoord?
Verwijderd
Wat betreft je vraag .... 'beetje vaag', vind jezelf ook niet

En compaq = wel degelijk compraq, waarom ? er draait WinCE op
laatst nog bij iemand gezien die ook zo'n ding had. Het was ff'tjes spelen met het apparaatje en het ding zat muurvast waar alleen nog een harde reboot holp. Resultaat: geheugen = leeg en kon alle zooi er weer opnieuw op worden gezet. Daarom ook .. iPaq = iPraq
En compaq = wel degelijk compraq, waarom ? er draait WinCE op
nee. mijn vraag is alleen of ik de RS232 recieve aan moet sluiten op de RS232 send op de andere connector, en vice versa. das toch niet zo lastig?Op zaterdag 15 juni 2002 20:59 schreef mad_maxz het volgende:
'beetje vaag', vind jezelf ook niet![]()
[hier stond iets doms]
Verwijderd
Recieve op send, je bedoelt dus als een (soort) null modem kabel...
Als de apparaten met elkaar overweg komen wat betreft de communicatie moet je idd het zo aansluiten. Wordt dan wel even opletten wat betreft de pin bezetting dat je die goed aansluit.
Als de apparaten met elkaar overweg komen wat betreft de communicatie moet je idd het zo aansluiten. Wordt dan wel even opletten wat betreft de pin bezetting dat je die goed aansluit.
waar danOp zondag 16 juni 2002 05:08 schreef Petzl het volgende:
koop dat gewoon voor een 6 euro of zo...
FF een klijn *kickje* want ik heb nog steeds geen antwoord op de toch niet zo heel lastige vraag!
[of hoort dit niet hier thuis?]
[of hoort dit niet hier thuis?]
Verwijderd
Ik weet ff niet hoe de connector van een Compaq eruit ziet.
Maar ik denk dat je een null-modem/gender changer combinatie zoekt.
Ik heb ook ooit zoiets gezocht om m'n Palm/GPS ontvanger aan elkaar te knopen. Ik had een kabel voor de Palm die in een DB-9 connector eindigde.
Zo'n blokje is blijkbaar erg zeldzaam want ik ben stad en land afgeweest... Ik had wel op het web iets gevonden maar veels te duur.
Uiteindelijk heb ik twee DB9 connectors gepakt, hele korte draadjes ertussen gesoldeerd en alles volgespoten met smeltlijm. Het is best een aardig blokje geworden.
Voor de pin-out ff goegelen naar "null-modem".
Als je protocol software flow control doet heb je maar 3 draadjes nodig: GND-GND, TX-RX, RX-TX.
Maar ik denk dat je een null-modem/gender changer combinatie zoekt.
Ik heb ook ooit zoiets gezocht om m'n Palm/GPS ontvanger aan elkaar te knopen. Ik had een kabel voor de Palm die in een DB-9 connector eindigde.
Zo'n blokje is blijkbaar erg zeldzaam want ik ben stad en land afgeweest... Ik had wel op het web iets gevonden maar veels te duur.
Uiteindelijk heb ik twee DB9 connectors gepakt, hele korte draadjes ertussen gesoldeerd en alles volgespoten met smeltlijm. Het is best een aardig blokje geworden.
Voor de pin-out ff goegelen naar "null-modem".
Als je protocol software flow control doet heb je maar 3 draadjes nodig: GND-GND, TX-RX, RX-TX.
Hartstikke bedankt! eindelijk een antwoord!! thnxOp dinsdag 18 juni 2002 14:11 schreef Bum het volgende:
Pagina: 1