Toon posts:

[merkwaardig] klikken op vorige geeft foute dag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op de frontpage vanuit een draad klik op vorige, komt geregeld de headlines van donderdag in beeld. Dit is irritant, wat gaat hier in vredesnaam fout. Op zaterdag wil ik nou eenmaal de headlines van zaterdag hebben, en niet van donderdag. Oh ja, ik klik op de vorige van IE.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-03 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hier schijnen meer mensen last van te hebben. Zoals bij veel dingen gedraagt IE zich nogal eigenaardig. Hij cachet pagina's die niet gecached mogen worden.

Staat de tijd van je systeem soms verkeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, tijd en datum staan goed. Het is gewoon vreemd.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-03 14:17

Beaves

Usque ad Finem

Op zaterdag 15 juni 2002 20:49 schreef Femme het volgende:
Hier schijnen meer mensen last van te hebben. Zoals bij veel dingen gedraagt IE zich nogal eigenaardig. Hij cachet pagina's die niet gecached mogen worden.

Staat de tijd van je systeem soms verkeerd?
Ik heb er ook last van, het enige wat bij mij dan helpt is ff alle temp bestanden verwijderen binnen IE en dan is alles weer goed.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 juni 2002 14:12 schreef Beaves het volgende:

[..]

Ik heb er ook last van, het enige wat bij mij dan helpt is ff alle temp bestanden verwijderen binnen IE en dan is alles weer goed.
Waar vind ik die? Of moet ik in de windows-root de temp leegmaken?

Aanvulling: Hoera, gevonden, internetopties, algemeen, bestanden verwijderen. Het waren er over de 30000, een beetje veel dus, maar explorer loopt in een keer ook veel soepeler.

Verwijderd

Probeer ook eens control-f5
Pagina: 1