Konqueror java probleem

Pagina: 1
Acties:

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 06:58

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Ik draai RH 7.3 met:
Qt: 3.0.3
KDE: 3.0.0-10
Konqueror: 3.0.0-12

En konqueror wil geen java uitvoeren..

Ik heb van IBM de jre gedowned en geinstalleerd maar die geeft alleen plugins voor mozzila en netscape. Ik heb de FAQ op http://www.konqueror.org/konq-java.html door gelezen en geprobeerd maar het werkt niet :( ...... ik krijg hoog uit de melding dat applets geladen worden, maar er gebeurt niets. Ook laad konqueror plaatjes langzaam.

Ik heb zelfs geprobeerd om de nieuwste konqueror vasrie te installeren maar de rpm zorg er voor dat de packetmanager crashed :?

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Hoe staat Konqueror ingesteld?

Menu Settings -> Configure Konqueror -> Konqueror Browser -> Java.

Klik uiteraard op 'Enable Java globally' en probeer je verschillende Java-VM's eens uit. Bij Gentoo wordt Blackdown Java standaard geïnstalleerd, dus probeer die eens.

Vul dus /opt/blackdown-jdk-1.3.1/bin/java in bij 'Path to java executable, or java'. Mocht de Blackdown JDK toch niet zijn geïnstalleerd, type dan even als root 'emerge blackdown-jdk' in Konsole.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:00
Op zaterdag 15 juni 2002 19:35 schreef intoxicated het volgende:
Hoe staat Konqueror ingesteld?

Menu Settings -> Configure Konqueror -> Konqueror Browser -> Java.

Klik uiteraard op 'Enable Java globally' en probeer je verschillende Java-VM's eens uit. Bij Gentoo wordt Blackdown Java standaard geïnstalleerd, dus probeer die eens.

Vul dus /opt/blackdown-jdk-1.3.1/bin/java in bij 'Path to java executable, or java'. Mocht de Blackdown JDK toch niet zijn geïnstalleerd, type dan even als root 'emerge blackdown-jdk' in Konsole.
op een Red Hat distro emerge draaien :) jij ziet ze vliegen :+

* GeeMoney dacht dat Konqueror de java plugin van netscape gebruikte, deze is in je packagemanager wel te vinden install die als rpm en enable java globally zou het moeten doen :)

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Op zaterdag 15 juni 2002 19:42 schreef The_Dart het volgende:
op een Red Hat distro emerge draaien :) jij ziet ze vliegen :+
Ik zie ze vliegen ja. Ik zit achter Gentoo en ik was net vier Gentoo-threadjes aan 't lezen :)

Ben al erg vaag vandaag eigenlijk, dit is niet m'n enige blunder :P

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:00
Op zaterdag 15 juni 2002 19:43 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Ik zie ze vliegen ja. Ik zit achter Gentoo en ik was net vier Gentoo-threadjes aan 't lezen :)

Ben al erg vaag vandaag eigenlijk, dit is niet m'n enige blunder :P
geeft niet, ook jij bent een mens :)

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Op zaterdag 15 juni 2002 19:35 schreef intoxicated een hoop wijze woorden:
......
Gelukt...... perfect.. ik had al een hoop geprobeerd (verschillende VM's) maar dit lukte

Mischien heb je ook nog een oplossing voor het langzame laden van gif/jpg ... ?? als ik naar een " toon je desktop" topic toe ga wordt ik bijna depressief ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Op zaterdag 15 juni 2002 19:53 schreef -ProXy- het volgende:
Mischien heb je ook nog een oplossing voor het langzame laden van gif/jpg ... ?? als ik naar een " toon je desktop" topic toe ga wordt ik bijna depressief ;)
Had ik ook met KDE 3.0.0, een update naar 3.0.1 loste het op. Geen idee waardoor het nou precies kwam. Misschien staat het wel ergens in de KDE changelogs.

- Pastor Richards @ VCPR

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Ok dank je :)

Pagina: 1