Toon posts:

Detonator driver bevriest installaties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel gek probleem in Win 98 SE. Als ik een Detonator driver installeer voor mijn Gef 2 Pro die hoger is dan v12.41 kan ik niks meer installeren. Installaties (van games bijv.) bevriezen. Zelfs CTRL , ALT en DEL werken niet meer! Als ik v12.41 installeer heb ik dit probleem niet. Ik heb ook de nieuwste VIA 4in1 driver geprobeerd maar dat helpt ook niet :?

In Windows XP Home en Pro heb ik dit niet.

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heb je er ook nog een andere video kaart in hangen???
Ik kende iemand die ook zo`n probleem heeft maar dan alleen (tot zo ver ik weet) bij de 28.32 versie...

We hebben er gewoon XP er op gezet, (had op die dag geen zin om dat uit te gaan zoeken :) )

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb alleen een Geforce 2 Pro videokaart.

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen :'(

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 11:30 schreef Jonathan het volgende:
Kan iemand mij helpen :'(
Ga naar Guru3D en download daar de Detonator Destroyers. Uninstall je 12.41's, run de Destroyer, installeer je kaart als VGA, reboot, en installeer dan je nieuwe Detonator's. Als dat niet helpt kan je misschien toch maar best ff de gevreesde 'format c:' overwegen :)

Verwijderd

Topicstarter
Format c: heb ik al gedaan , en na de Windows installatie heb ik meteen de nieuwste VIA 4-in-1 driver en de nieuwste Detonator driver geinstalleerd. (De nieuwste drivers was toen v21.83)

Zelfde probleem :'(

Ik heb al aantal VIA 4-in-1 drivers en Detonator drivers (hoger dan v12.41) geprobeerd...

Verwijderd

Probeer de via v4.37 drivers. De hogere drivers geven bij mij ook problemen met hogere detonators (bij mij alleen niet met installeren van programma's)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt , ik ga het proberen :)
Pagina: 1