aangezien mijn ijzeren pomp na mijn mening niet zo'n strak plan was, ga ik maar voor een nieuwe pomp.
het id, om 2 pc's te koelen met 1 radiator, pomp en reservoir.
de radiator is 36 x 36 cm dus lijkt me genoeg voor alles, reservoir is 30 liter dus ook genoeg voor 2 pc's
alleen wat voor pomp???? hoeveel liter
zelf heb ik een maze 2 op een amd 1400, ik ga binnen kort zelf water blokkies maken,
1 voor een amd xp1800
1 voor geforce2
1 voor radeon 8500
2 voor moederborden
2 voor hardeschijf
de hoofduitgangen gaan naar de processoren 1 voor de 1400 en 1 voor de 1800(totaal 2 uitgangen)
dan wil ik de pc ook nog gaan koelen, door eerste de videokaart te koelen met het geheugen, daarna door te gaan naar het moederbord en vervolgends naar de harde schijven(dat alles op 1 uitgang)
pc 2, videokaart en geheugen, dan moederbord (ook 1 uitgang)
dus dan heb je 4 uitgangen nodig, maar het liefst op 1 pomp, hoeveel liter moet dat ding pompen en welke pomp komt dan in aanmerking?
het id, om 2 pc's te koelen met 1 radiator, pomp en reservoir.
de radiator is 36 x 36 cm dus lijkt me genoeg voor alles, reservoir is 30 liter dus ook genoeg voor 2 pc's
alleen wat voor pomp???? hoeveel liter
zelf heb ik een maze 2 op een amd 1400, ik ga binnen kort zelf water blokkies maken,
1 voor een amd xp1800
1 voor geforce2
1 voor radeon 8500
2 voor moederborden
2 voor hardeschijf
de hoofduitgangen gaan naar de processoren 1 voor de 1400 en 1 voor de 1800(totaal 2 uitgangen)
dan wil ik de pc ook nog gaan koelen, door eerste de videokaart te koelen met het geheugen, daarna door te gaan naar het moederbord en vervolgends naar de harde schijven(dat alles op 1 uitgang)
pc 2, videokaart en geheugen, dan moederbord (ook 1 uitgang)
dus dan heb je 4 uitgangen nodig, maar het liefst op 1 pomp, hoeveel liter moet dat ding pompen en welke pomp komt dan in aanmerking?
bla?