Boomslang - Hoe krijg ik dat onding open

Pagina: 1
Acties:

• SilverZeven
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2025
Kijk ik wil ff mijn boomslang openhalen omdat, ik ergens gelezen heb dat als je boomslang "hapert" je een heel klein stukje van de veer moet afknippen. Die veer die dat witte geval tegen de muisbal aandrukt dus.

Maarrrrrrrrr, ik krijg hem niet open :( Er zit onder de muisbal een klein schroefje die heb ik eruit gehaald maar de voorkant blijft vastzitten.

Heeft iemand misschien ervaring hiermee? Kan die mij ff vertellen hoe het moet? Alvast bedankt!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:17

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

http://razer.tigga.org voor al je boomslang informatie tips en andere zooi.

Er zitten behalve onder je muisbal nog 2 schroeven op je boomslang.
Deze zitten onder de voorste 2 stukjes teflon. Haal dit teflon eraf en zorg ervoor dat je dit niet al te smerig maakt (de onderkant is plakkerig en wordt snel vies) en je zult 2 schroeven zien zitten.

Schroefjes los, slang open.
Voorzichtig de 'crosswheel' met veertje eruit halen.
Doe dit rustig, want veertjes hebben de neiging weg te schieten en zich te verstoppen.
Haal een paar ringetjes van dat veertje af en je slang zal het perfect doen.
succes!

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Zitten er onder die 3 rubbere dingentjes aan de onderkant van de muis ook geen schroefjes?

• SilverZeven
Oke ik ga het ff proberen alvast bedankt he :7

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Je hebt op een boomslang 3 glidepads van teflon
Onder de bovenste 2 zitten schroefjes, dit zijn 2 kleine glidepads.
Onder de onderste grotere glidetape zit nix.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Op zaterdag 15 juni 2002 19:11 schreef SilverZeven het volgende:
Oke ik ga het ff proberen alvast bedankt he :7
keep us informed :) kan waardevol zijn voor anderen om te zien dat het bij jou hielp.

Verwijderd

PICS!!! een keer een nuttige uitspraak hier, kan voorkomen dat anderen
verkeerde dingen open gaan frotten, en hun slang verneuken :+

/me out:

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Op het forum van http://razer.tigga.org vind je er wel wat topics over, ff een search doen.
Inclusief een topic dat beschrijft hoe je een nieuwe veer kunt maken als je de normale stukmaakt :P

edit:
Misschien een beetje laat om te zeggen, maar 1 van de beste manieren om de veer in te korten is met een nagelknipper :)

• SilverZeven
Ik heb het voor elkaar gekregen! Maar ik weet niet of hij nu beter werkt of wat, omdat deze boomslang van een vriend van mij is >:)

Ik ga zometeen naar hem toe en ik post wel wat het resultaat is. Ik heb het trouwens gewoon met een schaar gedaan. :)
Pagina: 1