Beste mensen sry dat ik hiervoor een 2de topic open, maar hier is een reden voor want ik moet er voor vrijdag als het lukt vanaf... en aangezien veel mensen die dachten dat ze al te laat waren niet meer in het eerste topic kijken even op deze manier!
Alle info die je nodig hebt is hier te vinden: [topic=523688/1/25]
Nu vrijdag (21ste) ga ik op vakantie en dan wil ik alles afgerond hebben dus deze actie ook! daarom wil ik iets veranderen wat ertoe kan leiden dat mensen die al hebben besteld en niet snel genoeg betalen niets krijgen!
* Perphide DUS GOED OP !!!
Ik heropen de actie op LauPro's site!
Iedereen kan dus gewoon bestellen en alles aanpassen naar wens, het gaat nu heel simpel want ik wil het voor vrijdag allemaal de deur uit hebben!
Bestel, betaal en ontvang ze minimaal 1 maximaal 2 dagen later!
Bestel je en betaal je pas donderdag ofzo.. kan het zijn dat ze allang uitverkocht!
HET GAAT DUS NIET ZO VAN PIETJE BESTELT OP MAANDAG EN JANTJE OP DINSDAG PIETJE BETAALD OP WOENSDAG EN JANTJE OP DINSDAG DAN HEEFT JANTJE VOORANG WANT HIJ BETAALD EERDER! DUS EEN ECHTE SNELLE OP = OP ACTIE! let hier dus wel ff goed op!
[orignele namen he? >:)]
Succes met bestellen en betalen!
Alle info die je nodig hebt is hier te vinden: [topic=523688/1/25]
Nu vrijdag (21ste) ga ik op vakantie en dan wil ik alles afgerond hebben dus deze actie ook! daarom wil ik iets veranderen wat ertoe kan leiden dat mensen die al hebben besteld en niet snel genoeg betalen niets krijgen!
* Perphide DUS GOED OP !!!
Ik heropen de actie op LauPro's site!
Iedereen kan dus gewoon bestellen en alles aanpassen naar wens, het gaat nu heel simpel want ik wil het voor vrijdag allemaal de deur uit hebben!
Bestel, betaal en ontvang ze minimaal 1 maximaal 2 dagen later!
Bestel je en betaal je pas donderdag ofzo.. kan het zijn dat ze allang uitverkocht!
HET GAAT DUS NIET ZO VAN PIETJE BESTELT OP MAANDAG EN JANTJE OP DINSDAG PIETJE BETAALD OP WOENSDAG EN JANTJE OP DINSDAG DAN HEEFT JANTJE VOORANG WANT HIJ BETAALD EERDER! DUS EEN ECHTE SNELLE OP = OP ACTIE! let hier dus wel ff goed op!
[orignele namen he? >:)]
Succes met bestellen en betalen!