[INKOOP ACTIE] Biohazard badge's 2 continue!

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Beste mensen sry dat ik hiervoor een 2de topic open, maar hier is een reden voor want ik moet er voor vrijdag als het lukt vanaf... en aangezien veel mensen die dachten dat ze al te laat waren niet meer in het eerste topic kijken even op deze manier!

Alle info die je nodig hebt is hier te vinden: [topic=523688/1/25]

Nu vrijdag (21ste) ga ik op vakantie en dan wil ik alles afgerond hebben dus deze actie ook! daarom wil ik iets veranderen wat ertoe kan leiden dat mensen die al hebben besteld en niet snel genoeg betalen niets krijgen!

* Perphide DUS GOED OP !!!

Ik heropen de actie op LauPro's site!
Iedereen kan dus gewoon bestellen en alles aanpassen naar wens, het gaat nu heel simpel want ik wil het voor vrijdag allemaal de deur uit hebben!

Bestel, betaal en ontvang ze minimaal 1 maximaal 2 dagen later!
Bestel je en betaal je pas donderdag ofzo.. kan het zijn dat ze allang uitverkocht!

HET GAAT DUS NIET ZO VAN PIETJE BESTELT OP MAANDAG EN JANTJE OP DINSDAG PIETJE BETAALD OP WOENSDAG EN JANTJE OP DINSDAG DAN HEEFT JANTJE VOORANG WANT HIJ BETAALD EERDER! DUS EEN ECHTE SNELLE OP = OP ACTIE! let hier dus wel ff goed op!
[orignele namen he? >:)]

Succes met bestellen en betalen! >:) :X

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-08 22:15
Duidelijk.
Helaas ben ik niet zo geïnteresseerd.
Bestel de volgende keer maar AMD of Nvidia casebadges >:)
Ik denk dat veel mensen die wel willen.
Waarom heb je ze eigenlijk eerst ingekocht en verkoop je ze nu pas? niet echt handig...

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:15

Felyrion

goodgoan!

ok, ff opnieuw 2 besteld, en betaling is onderweg/binnen

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Perphide
Op zaterdag 15 juni 2002 20:30 schreef Falcon het volgende:
ok, ff opnieuw 2 besteld, en betaling is onderweg/binnen
je hoeft niet opnieuw te bestellen!!!! de oude bestellingen staan er ook nog hoor nu heb je denk ik dubbel? of je oude verwijderd?

• Perphide
Op zaterdag 15 juni 2002 19:35 schreef brouwerpower het volgende:
Duidelijk.
Helaas ben ik niet zo geïnteresseerd.
Bestel de volgende keer maar AMD of Nvidia casebadges >:)
Ik denk dat veel mensen die wel willen.
Waarom heb je ze eigenlijk eerst ingekocht en verkoop je ze nu pas? niet echt handig...
AMD en nVidia krijg ik zelf wel.. gratis besteld maar om voor een inkoop actie die te halen en ook nog bol? kheb geen idee waar zou ik wel willen doen...

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:15

Felyrion

goodgoan!

Ik heropen de actie op LauPro's site!
meestal betekent dat het opnieuw moet :+
maar ik wil er dus 2 :P

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Verdicampo
  • Nu online
Help, wat moet ik doen, ik heb heel snel besteld, en geld is onderweg....HELP!!!!

• Perphide
Op zaterdag 15 juni 2002 20:38 schreef Falcon het volgende:

[..]

meestal betekent dat het opnieuw moet :+
maar ik wil er dus 2 :P
Dat heb ik begrepen ik heb je geld al en ze zitten al in de eveloppen maandag ga ik ff naar postkantoor alles weg brengen (morgen kan niet want ik heb geen postzegels mee! en tja winkels zijn op zondag dicht :))

• Perphide
Op zaterdag 15 juni 2002 20:46 schreef Verdicampo het volgende:
Help, wat moet ik doen, ik heb heel snel besteld, en geld is onderweg....HELP!!!!
wacht..wacht...wacht....wacht.....wacht...... ah kijk als ik je geld heb worden ze verstuurd :)

Verwijderd

ik heb bij de vorige post al bestelt? ik zal het geld nu in een envlop doen en ik verstuur het meteen of heb je het liever via de bank?

• Perphide
Op zaterdag 15 juni 2002 21:29 schreef SliPsNoT het volgende:
ik heb bij de vorige post al bestelt? ik zal het geld nu in een envlop doen en ik verstuur het meteen of heb je het liever via de bank?
liever via de bank....

• Verdicampo
  • Nu online
Ehm, SilentSniper, volgens mij ben je even vergeten dat ik ook 3 van deze dingen besteld. Kijk maar bij Laupro. Geld heb ik snel overgemaakt, moet je hebben gekregen. Maar ik heb ze nog steeds niet. Komen ze nog?

Verwijderd

Ik heb ook al lang geleden betaald, maar zie geen badges???????

Verwijderd

Euhm ik heb ook al het geld overgemaakt.Maar ik zie nu nog niks(zal denk ik wel verstuurd zijn .... :? )

• Verdicampo
  • Nu online
Op woensdag 26 juni 2002 23:30 schreef Pureoptical het volgende:
Ik heb ook al lang geleden betaald, maar zie geen badges???????
Op donderdag 27 juni 2002 07:15 schreef radjatoe het volgende:
Euhm ik heb ook al het geld overgemaakt.Maar ik zie nu nog niks(zal denk ik wel verstuurd zijn .... :? )
Vreeeeeemd, we hebben allemaal al betaald. We hadden ze nu al een week kunnen hebben! Hoe zit dit SilentSniper?

Verwijderd

SILENTSNIPER.... :( :(
waarom antwoord je niet meer ??!!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 20:18
Geen id, misschien omdat hij vorige week vrijdag (21 juni) op vakantie is gegaan?

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• Verdicampo
  • Nu online
Op maandag 01 juli 2002 07:52 schreef DustMan4u het volgende:
Geen id, misschien omdat hij vorige week vrijdag (21 juni) op vakantie is gegaan?
o hmm vervelend.

Ze zullen wel op zijn. Dan wil ik òf m'n geld trug òf dattie nieuwe besteld/haalt. En dan voor dezelfde prijs.

Ben je een beetje snel met bestellen en betalen, loopt et toch in de soep. :'( Ben niet de enige, maar toch

• Perphide
Beste mensen ik ben zojuist net terug van 2 weekjes vakantie... abn online is down en morgen vast wel weer in orde dan ga ik weer verder met het verzenden van de badges!

er zijn er nog genoeg!

P.S. Ik vond zojuist een enveloppe van: Niels van Brecht uit Den Haag en de enveloppe was totaal kapot en ook leeg... (3de al) ik heb geen idee van wie van jullie hij is dus laat ff wat van je horen dan regelen we wel wat...

Verder heb ik zojuist 11uur lang in de auto gezeten (lekker saai) dus ff snel paar uurtjes gamen en dan slapen...!@#$%

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
ik zou ze persoonelijk snel mailen dan stel je ze eerder gerust dan dat ze dit eens lezen..

Tweakers Discord

• Perphide
Op zondag 07 juli 2002 00:46 schreef tweakduke het volgende:
ik zou ze persoonelijk snel mailen dan stel je ze eerder gerust dan dat ze dit eens lezen..
tja kan ook.... maar ze zien dinsdag het pakje wel op de mat verschijnen :)

• Perphide
FF Tussenstandje :)

Voor deze 3 mensen ligt nu een enveloppe klaar met inhoud die Dinsdag bij degene op de mat ligt:

- J E Groeneveld
- R.H.H von Wintersdorff
- P.B.R. de Bruijn

Van de volgende mensen heb ik uiteraard de postcode weer eens niet (let op die woonplaatsen :))

- M Jansink (Apeldoorn)
- F Schut (Apeldoorn)
- K J van Orsouw (Oss - ga je nog in Apeldoorn wonen?)

tja dat zegt genoeg ofniet :) volgens mij kennen ze in Apeldoorn geen postcodes ofzo... de vorige 3/4 mensen waarvan ik geen postcode kreeg woonden ook in Apeldoorn!

Maarja als die mensen even hun postcode kunnen sturen...

PRIMA!

Veel plezier met de badges!

• Verdicampo
  • Nu online
Keerl, echt TOP. xie ze wel verschijnen!
Op zondag 07 juli 2002 07:48 schreef SilentSniper het volgende:op de mat ligt
wij hebben geen bus in de deur, hangt aan de muur :+ :)

• Perphide
Op zondag 07 juli 2002 12:12 schreef Verdicampo het volgende:
wij hebben geen bus in de deur, hangt aan de muur :+ :)
Dan vraag ik wel of ze een ruitje inslaan en de gehele bus met inhoud van je muur rukken en op je mat leggen :) whahaha }:O

* Ik heb trouwens ook geen bus IN de muur :)

Verwijderd

Hoe zit het met mijn badges?? Geld is al lang geleden dubbel en dwars afgeschreven!!

Mail me ff kingofswingfan@hotmail.com

• Perphide
Op maandag 08 juli 2002 11:59 schreef Pureoptical het volgende:
Hoe zit het met mijn badges?? Geld is al lang geleden dubbel en dwars afgeschreven!!

Mail me ff kingofswingfan@hotmail.com
Komen Woensdag! is 1 dag later geworden... was te lui om maandag al naar het postkantoor te gaan :) dus doe ik dat vandaag ff en zijn ze er morgen dit geld dus voor iedereen...

Verwijderd

U got meel!!Mijn adres enne sorry hoor ... O+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.