Hoi,
weer de zoveelste java questions, zou je zeggen
maar goed, dit is mijn probleem.
Voor m'n werk, heb ik een "BULK" email applikatie geschreven, in eerste opzicht is wel goed geschreven "bulk mail" scripts. Maar wat blijkt nou als ik de log boek bekeken nadat mail verstuurd zijn? zie hieronder voor de exceptions die ik binnen krijg. (de ip adres is gewijzigd, je zou wel kunnen snappen waarom)
(info: dit krijg ik niet voor elke keer versturen van email adres, het is een "random" fout verschijnsel wanneer ik een "bulk mail" gaan versturen. Uit 2 sessies ervaringen, 2 op 3 email adres gaat goed)
Notes mail server) is bepaald. Terwijl onze systeem beheerder zegt dat onze mail server wel degelijk aantal mail kan verstuurt worden zonder moeite. Of zit ergens in java gedefineerd aantal maximaal connectie (SMTP connection) die je mag maken.
Mijn vraag is, heeft iemand in NL hetzelfde ervaring meegemaakt? en wat is jou oplossing voor dit probleem?
Alvorens dank
,
Rizky Wahyudi.
weer de zoveelste java questions, zou je zeggen
Voor m'n werk, heb ik een "BULK" email applikatie geschreven, in eerste opzicht is wel goed geschreven "bulk mail" scripts. Maar wat blijkt nou als ik de log boek bekeken nadat mail verstuurd zijn? zie hieronder voor de exceptions die ik binnen krijg. (de ip adres is gewijzigd, je zou wel kunnen snappen waarom)
(info: dit krijg ik niet voor elke keer versturen van email adres, het is een "random" fout verschijnsel wanneer ik een "bulk mail" gaan versturen. Uit 2 sessies ervaringen, 2 op 3 email adres gaat goed)
Het lijkt het aantal maximaal connection met de mail server (trouwens, onze mail server is een Lotus "klotus"javax.mail.MessagingException: Could not connect to SMTP host: 127.0.0.1, port:
25;
java.net.ConnectException: Connection refused
Mijn vraag is, heeft iemand in NL hetzelfde ervaring meegemaakt? en wat is jou oplossing voor dit probleem?
Alvorens dank
Rizky Wahyudi.