The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Kpn bellen...Op zaterdag 15 juni 2002 18:01 schreef paus_j_p2 het volgende:
Weet iemand wat ik kan doen of wat het probleem is
Kabels checken ?
Modem direct op isra punt ?
IS/RA heb ik al geprobeerd en de kabels zijn goed (tenminste de telefoon doet het wel gewoon over die kabel)
en alles is goed aangesloten
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Verwijderd
Verwijderd
wachten of je kunt de wijkcentrale opzoeken en zelf aan het sleutelen gaan.Op zaterdag 15 juni 2002 18:17 schreef paus_j_p2 het volgende:
maar de ADSL helpdesks zijn gesloten
Weet iemand nog iets wat ik kan proberen om mn ADSL weer aan de praat kan krijgen
En dit ligt dus zeker bij KPN?Op zaterdag 15 juni 2002 18:22 schreef chefke het volgende:
[..]
wachten of je kunt de wijkcentrale opzoeken en zelf aan het sleutelen gaan.
Want als dat zo is ga ik mn abo geld terugeisen als ik tot maandag moet w88
Doe ff rustig.Op zaterdag 15 juni 2002 18:31 schreef paus_j_p2 het volgende:
[..]
En dit ligt dus zeker bij KPN?
Want als dat zo is ga ik mn abo geld terugeisen als ik tot maandag moet w88
Je zit ff 2 uurtjes zonder inet.
Ga eerst zelf na of ALLES goed bij jou is.
En als je dat heb gedaan dan ga je klagen op de kpn.
En ik kan je nu al vertellen dat jij daar helemaal niet het recht op heb als je 2 dagen zonder inet zit om dan abbo kosten terug te krijgen, want ze garanderen helemaal geen 99% uptime. Sterker nog ze garanderen helemaal niks.
Maar bij mij moet alles goed zijn ik heb het met 2 pc's getest en de driver 3x opnieuw installed op beide pc's. op de isra aangesloten en de kabels getest. alles werkt.
Een kpn monteur die op zaterdag werkt ?Op zaterdag 15 juni 2002 18:37 schreef paus_j_p2 het volgende:
nee maar als het een monteur is die perongeluk een kabeltje uit de dslam heeft getrokken.
Ze maken al verlies dan gaan ze niet de niet-nodige mensen op zaterdag tegen 200% laten werken.
Het komt echt wel goed hoor, ga lekker na de bios, ga uit ,ga je dronken zuipen of ga een sociaal leven opzoeken ...die paar uur zonder internet red je echt wel hoor.
Exact expert nodig?
Soms duurt wachten lang maar het is toch gratis, kan je je headset ff gebruiken op je mobiel als het toch gratis is, maar ze helpen je daar opzich wel ok maar slim zijn die gasten bepaald nie.
Heeft een collega van mij laatst ook gehad. Na twee weken gedoe met Mxstream-helpdesk, etc. bleek dat het modem zelf stuk was...Op zaterdag 15 juni 2002 18:01 schreef paus_j_p2 het volgende:
Nadat ik de pc hier rebootte kreeg ik ineens geen linesync op mijn Speedtouch USB modem. Modem resetten, drivers opnieuw installen of modem installen op laptop helpen nix.
Miscchien kun je van iemand anders even een modem lenen om te kijken of je daar wel linesync mee krijgt?
KPN heeft vervolgens de modem in de centrale gereset waardoor ik weer linesync kreeg.
Toen trad het probleem op dat ik wel verbinding had maar geen dataverkeer, ff een XP systeemherstelpunt teruggehaald en alles werkt weer perfect