P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO
Verwijderd
1. NO gr33tz plzOp zaterdag 15 juni 2002 17:45 schreef Quakemaster het volgende:
Hey
Ik ben nu ff bezig met het maken van de cathode throbber die op de site stond van Bit-tech net, en ik wilde weten of dat iemand deze toevallig gemaakt heeft en wat voor tips deze nog voor mijn heeft. En bovendien wil ik natuurlijk weten of dat het werkte. Post er aub ook wat pics van je print dan. Die van mij zal zo denk ik volgende week klaar zijn (tentamens deze week)
Greetzzz Quakemaster
2. Throbber
3. Je zoekactie naar 'throbber' leverde 2 resultaten op.
4. geef link naar bittechworld, dan kunnen de mensen ff kijken
5. nee ik heb geen resultaten
/me heeft gesproken
http://www.bit-tech.net/article/78
Verwijderd
gelukkig dat je ut zo sportief opvatOp zaterdag 15 juni 2002 17:57 schreef Quakemaster het volgende:
Vrind het gaat hier niet om de nOObs die hier op moeten antwoorden het gaat om de jongens die dit ding gemaakt hebben ja. En als je commentaar hebt ga je maar ff lekker buiten spelen ventje. De link kun je van me krijgen en meer ook niet. (I hate bet wetter)
http://www.bit-tech.net/article/78
[This space is for rent]
Verwijderd
Op zaterdag 15 juni 2002 18:04 schreef PoweRoy het volgende:
ziet er wel strak uit maar maar waar wil je dat ding zetten
je sig-link mist http://
Ik wil gewoon serieuze reacties en niet die van jou.
Ja ik zeg het wel maar volgens mij begrijp je het niet.
Dus Get Lost of zorg maar dat er mensen reageren die hem wel hebben gemaakt en NIET zoals jou er GEEN ervaring mee hebben want daar heb ik NIETS aan!!!!
Damn ik word moe van jou zeg.
Verwijderd
nee jij bent lekker bezigOp zaterdag 15 juni 2002 18:08 schreef Quakemaster het volgende:
Ik vat het niet spotief op
Dus Get Lost of zorg maar dat er mensen reageren die hem wel hebben gemaakt en NIET zoals jou er GEEN ervaring mee hebben want daar heb ik NIETS aan!!!!
okee, sorry, ik overreageerde een btje
Ja ik kan hem bij mij gewoon in mijn Bay-bus duwen er bij is maar een klein printje waar van er 2x2 draden gaan naar de 12V en 2x2 naar de inverter van de ccfl. En het printje is niet zo heel groot hoor dus ruimte genoeg man.Op zaterdag 15 juni 2002 18:04 schreef PoweRoy het volgende:
ziet er wel strak uit maar maar waar wil je dat ding zetten
Begin jij nu ook al??? Ik vraag serieuze reacties kun je niet lezen??? Niet van die reactie van je link mist http Het gaat over de Throbber You Know??? Nou volgens mij nietOp zaterdag 15 juni 2002 18:09 schreef _AscII_ het volgende:
[..]
nee jij bent lekker bezig
Tis hier best mooi weer ...Op zaterdag 15 juni 2002 17:57 schreef Quakemaster het volgende:
(I hate bet wetter)
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
(gezellig hier trouwens)
ik zie dat het weer al weer wat opklaard
Verwijderd
ok, tnx.Op zaterdag 15 juni 2002 18:24 schreef Quakemaster het volgende:
Ok ASCII maakt niet uit hoor JOU is het vergeven haha
nu voor de nuttige tips...
(laat ik eerst even zeggen dat ik dit printje niet gemaakt jeb, maar dit heeft meer algemeen met printjes en signaaltjes te maken)
heb je net zoals op die site dubbelzijdige print gamaakt?
dan moet je zorgen dat de bovenkat goed met de ground verbonden is, anders krijg je allemaal nare oscillaties die de werking van 't printje in de war schoppen.
neehoor, gwoon 1tje en dit printjeOp zaterdag 15 juni 2002 18:30 schreef Fuzzems het volgende:
heb je nu 2 invetors nodig voor 1 ccfl?
(gezellig hier trouwens)
Nee je hebt 2 ccfls en dus ook 2 inverters. Kijk anders ff op die site wordt het een stuk je duidelijker.Op zaterdag 15 juni 2002 18:30 schreef Fuzzems het volgende:
(gezellig hier trouwens)
ben momneteel alleen een beetje printjes moet. heb net de 2 printjes van me vu meter verkloot+de gaten in me chietec deur scheef geboord. ( sorry moest er ff uit, ik voel me echt een prutser
Euh ik ben deze gewoon aan het maken op een expirimenteerprint met losse eilandjes dus die ground daar boven heb ik helemaal niet nodig. Maar het kan wel makkelijk zijn dan ja. Maar dat heb ik dus niet ik richt me gewoon op de onderkant.Op zaterdag 15 juni 2002 18:31 schreef _AscII_ het volgende:
[..]
ok, tnx.
nu voor de nuttige tips...
(laat ik eerst even zeggen dat ik dit printje niet gemaakt jeb, maar dit heeft meer algemeen met printjes en signaaltjes te maken)
heb je net zoals op die site dubbelzijdige print gamaakt?
dan moet je zorgen dat de bovenkat goed met de ground verbonden is, anders krijg je allemaal nare oscillaties die de werking van 't printje in de war schoppen.
[..]
neehoor, gwoon 1tje en dit printje
dacht eerst dat het aan het forum lachOp zaterdag 15 juni 2002 18:06 schreef _AscII_ het volgende:
[..]
offtopic:
je sig-link mist http://
[This space is for rent]
Verwijderd
jongen maak je niet zo drukOp zaterdag 15 juni 2002 18:08 schreef Quakemaster het volgende:
Ik vat het niet spotief op
Als je belooft dat je niet meer van die onzinnige post doet
want als je mij over de zeik wil hebben doe je dat zo
dus bij deze Probeer mij niet over de zeik te krijgen
maar als we zo doorgaan met mensen zoals
jij zal het niet lang meer duren haha
Verwijderd
sorry jongen.. maar de sfeer hier is redelijk ontspannen, dus als je een topic begint waar iedereen die niet direct verteld wat jij wil horen door je afgezeken wordt vind ik het niet meer zo gek dat je nog geen antwoord hebt
*blijft weg uit dit topic*
nee, die versie met 2 ccfls is voor een soort wissel effect -> 1 aan : 2 uit. en vice versaOp zaterdag 15 juni 2002 18:30 schreef Fuzzems het volgende:
(gezellig hier trouwens)
edit:
ik zie dat het weer al weer wat opklaard
Euh jongens Ik ben iemand van de waarheid en die mag niet gezegd worden schijnbaar hier. Ik krijg ook waarschuwingen van de moderators, en waarvoor een hoop onzin. Dus zeg niet dat het ontspannen is en ja zulke jongens net als jou mogen wegblijven van mij ja die horen er niet eens thuis.Op zaterdag 15 juni 2002 19:17 schreef Juggernaut het volgende:
haahahhaa
sorry jongen.. maar de sfeer hier is redelijk ontspannen, dus als je een topic begint waar iedereen die niet direct verteld wat jij wil horen door je afgezeken wordt vind ik het niet meer zo gek dat je nog geen antwoord hebt
*blijft weg uit dit topic*
Verwijderd
ok ik snap wat je bedoelt, maar kijk, aangezien je nog niet al te lang lid ben van GOT, en je posts zijn niet al te actief en je eindigt met greetz ed dan kan dat best ergernis opwekken... snap je dat? No offence hoor, maar probeer het ook van onze kant te begrijpen..Op zaterdag 15 juni 2002 19:44 schreef Quakemaster het volgende:
[..]
Euh jongens Ik ben iemand van de waarheid en die mag niet gezegd worden schijnbaar hier. Ik krijg ook waarschuwingen van de moderators, en waarvoor een hoop onzin. Dus zeg niet dat het ontspannen is en ja zulke jongens net als jou mogen wegblijven van mij ja die horen er niet eens thuis.
Oh en ik heb wel wat beters te doen dan allemaal veel posten. Zo kan ik er ook wel veel krijgen net als jou.
komop man relax ff, als je niet gelijk reactie krijgt waar je op hoopte dan ga je daar toch niet zo extreem op reageren. Er mogen hier toevallig best geintjes gemaakt worden en als jij daar niet tegen kan, kun je beter helemaal niet komen.Op zaterdag 15 juni 2002 20:28 schreef Quakemaster het volgende:
Het manneke is ook net 2 maanden langer lid.
Oh en ik heb wel wat beters te doen dan allemaal veel posten. Zo kan ik er ook wel veel krijgen net als jou.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Het gaat niet om reactie of niet het gaat om nuttige reacties die op het topic slaan niet op het taalgebruik. Het kan mij echt niet schelen of ik nou vandaag of morgen reactie krijg van iemand die hem heeft gemaakt hoor, want zo wanhopig ben ik ook weer niet.Op zaterdag 15 juni 2002 20:35 schreef Falcon het volgende:
[..]
komop man relax ff, als je niet gelijk reactie krijgt waar je op hoopte dan ga je daar toch niet zo extreem op reageren. Er mogen hier toevallig best geintjes gemaakt worden en als jij daar niet tegen kan, kun je beter helemaal niet komen.
Ja zijn hier zat mensen met tijd teveelOp zaterdag 15 juni 2002 19:21 schreef poing het volgende:
Mja als ik iets post krijg ik ook veel domme dingen te lezen van bepaalde tweakers, maar ook de moderators geve zo'n domme opmerkingen dus ik denk dat je dit gewoon bij de site moet nemen hoor.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
ok, agreed, maar lees dan tenminste de faq ff door enzo. Dan was zo'n reactie helemaal niet gekomen, want dan deed je het niet (groeten)Op zaterdag 15 juni 2002 20:38 schreef Quakemaster het volgende:
[..]
Het gaat niet om reactie of niet het gaat om nuttige reacties die op het topic slaan niet op het taalgebruik. Het kan mij echt niet schelen of ik nou vandaag of morgen reactie krijg van iemand die hem heeft gemaakt hoor, want zo wanhopig ben ik ook weer niet.
en ff ontopic:
cool ding zo'n throbber, wil ik ook nog een keer proberen, laat het horen als je resultaat hebt
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Bloediebloedibladieblabla blib blib blib.Op zaterdag 15 juni 2002 20:38 schreef Quakemaster het volgende:
[..]
Het gaat niet om reactie of niet het gaat om nuttige reacties die op het topic slaan niet op het taalgebruik. Het kan mij echt niet schelen of ik nou vandaag of morgen reactie krijg van iemand die hem heeft gemaakt hoor, want zo wanhopig ben ik ook weer niet.
Deze post was lekker niet serieus.
jezus wat ben jij triest bezig zeg, krijg je niet genoeg aandacht thuis of op je werk ofzo?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Quakemaster: Feel free om een nieuw topic te starten dat (hopelijk) wel goed gaat. Overigens kun je 'commentaar op anderen' beter aan de crew overlaten
Dit topic is gesloten.
![]()