Toon posts:

ADSL: KPN vs Versapoint

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ADSL aangevraagd bij de KPN via XS4ALL. Tot nu toe niets dan uitgestelde opleverdata en een liegende mxstream helpdesk die steeds blijft volhouden dat de oorzaak een probleem in 'mijn' lijn is. Volgens mij is 'mijn' lijn ook gewoon van de KPN dus is het nog steeds hun probleem! Pas na (heel veel!) aandringen is men bereid de werkelijke oorzaak (capaciteitsproblemen in de wijkcentrales) toe te geven. Inschattingsfout van de KPN dus!
Nu zag ik dat Versapoint ook beschikbaar is in mijn wijk. Heeft iemand ervaring met de service van Versapoint? En welke providers bieden het aan?
Meest belangrijke: is Versapoint op elke wijze ONafhankelijk van KPN-netwerk??

Verwijderd

Versapoint is afhankelijk van KPN in dit opzicht, KPN moet 1 kabeltje patchen en dan is het all up to Versapoint.

Versapoint is enorm duur vergeleken KPN, maar hun roadmap/visie/beleid ziet er veel beter uit dan KPN. En ze richten zich op het bedrijfsleven en niet p de particulier, tenminste in de beginfase.

Euronet is 1 van de aanbieders van Versapoint ADSL, ander smoet je denk ik ff kijken op versapoint.nl/com voor meer info..

Verwijderd

Topicstarter
Op de site van Euronet worden alleen mxstream pakketten aangeboden van KPN. Over versapoint woord met geen woord gerept :-(

Als Versapoint ook afhankelijk is van de KPN zie ik het somber in, aangezien de reden dat ik nog geen ADSL heb is dat in mijn wijkcentrale de voor ADSL beschikbare capaciteit al is verbruikt.

Verwijderd

Klopt maar dat komt allemaal nog wel believe me..

Check dit maar eens:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>In de loop van november komt Euronet Internet met een ADSL-aanbod van Versapoint dat geschikt is voor netwerken.
Afhankelijk van de eisen van de klant kost dat abonnement 500 tot 1500 gulden per maand.[/quote]Bron: http://www.nu.nl/document?n=18968

Verwijderd

Versapoint is wel afhankelijk van KPN alleen ze hebben toestemming nodig van KPN om ergens ADSL aan te mogen bieden :)
Voor de rest zijn ze afhankelijk