I don't believe we have a society, we have a colony of animals
In princiepe moet micro-ATX gewoon passen in een normale ATX kast.
ff gebruik maken van deze topic om ook een vraagje te stellen: past een gewone atx voeding op een micro ATX mobo?
'k heb nog nooit een micro atx voeding gezien en k vraag me af of die aansluiting anders is.
'k heb nog nooit een micro atx voeding gezien en k vraag me af of die aansluiting anders is.
Aansluiting is identiek. Sowieso verschillen micro- en flexATX alleen qua grootte met ATX. Alle andere eigenschappen en connectors zijn identiek.Op zaterdag 15 juni 2002 19:40 schreef DarkThunderbird het volgende:
ff gebruik maken van deze topic om ook een vraagje te stellen: past een gewone atx voeding op een micro ATX mobo?
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Je moederbord past zeker weten in deze kast.
Ik heb zelf ook een Avance kast. Geweldige dingen, alles kan zonder schroeven.
En ik heb er zelf ook een micro mobo in gehad. Op de backplate staat precies aangegeven waar je de pennetjes in moet draaien waar je je mobo op kan klikken.
Edit:
Ik heb nog even zitten kijken, maar jij wil een economy line hebben. Die is anders dan die ik heb, je mobo zal er ook wel inpassen, maar je hebt denk ik niet de voordelen van dat alles schroefloos is.
Zelf heb ik deze.
En ik heb er zelf ook een micro mobo in gehad. Op de backplate staat precies aangegeven waar je de pennetjes in moet draaien waar je je mobo op kan klikken.
Edit:
Ik heb nog even zitten kijken, maar jij wil een economy line hebben. Die is anders dan die ik heb, je mobo zal er ook wel inpassen, maar je hebt denk ik niet de voordelen van dat alles schroefloos is.
Zelf heb ik deze.
flexATX heeft niet dezelfde aansluitingen als een gewoon ATX bord, meestal zijn die flexATX dingen anders ingedeeld (kijk bijvoorbeeld naar die Shuttle barebone serieOp zaterdag 15 juni 2002 20:09 schreef dion_b het volgende:
Aansluiting is identiek. Sowieso verschillen micro- en flexATX alleen qua grootte met ATX. Alle andere eigenschappen en connectors zijn identiek.
Waar heb jij je kast gehaald? Wat heeft die gekost?Op zaterdag 15 juni 2002 20:30 schreef GloriX het volgende:
...
...
I don't believe we have a society, we have a colony of animals
Verwijderd
Ik had uhm via een kennis. Maar ze zijn bij Alternate te koop dacht ik.Op zaterdag 15 juni 2002 21:31 schreef Rath het volgende:
[..]
Waar heb jij je kast gehaald? Wat heeft die gekost?
Ik heb een jaar terug er 150 gulden voor betaald met een 250 voeding er in.
Pagina: 1