Elitegroup K7VTA3 moederbord wil maar niet.

Pagina: 1
Acties:

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 20:42
Ik heb laatst een nieuw moederbord (Elitegroup K7VTA3) in combinatie met een AMD duron 1,2 Ghz processor gekocht. Maar deze combinatie wil maar niet werken. :'( Ik heb moederbord en processor teruggestuurd. De processor was defect maar het moederbord was in orde zeiden ze. Maar het werkt nog steeds niet. :( Ik heb al verschillende videokaarten/schijven/geheugenmodules/voedingen geprobeerd maar niets helpt. Het beeld gaat niet aan, de koeler +schijven werken wel Weet iemand mischien nog een oplossing? |:( |:( |:( |:( |:(

• Siluro
Weet niemand iets??????
Ik ben wanhopig!

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 18:11 schreef bartbor het volgende:
Weet niemand iets??????
Ik ben wanhopig!

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
zonder kaarten en geheugen power-on en hopen dat hij dan piept. Wel zien dat je speaker aangesloten is, en vergeet voor de zekerheid je reset knopje er niet even af te rukken. Het zou de eerste keer niet zijn dat een defecte reset knop constant een moederbordje reset.

Piept hij ? Goed, dan werkt je combo bordje/cpu... en dan stap voor stap iets bijprikken, beginnende met je geheugen...

succes

:)

• Siluro
Heel erg bedankt maar niets lijkt te helpen. Ik ga wel persoonlijk naar de leverancier toe om hem om te ruilen.

• kleefding
  • Laatst online: 12-08 08:28
als je processor kapot is dan piept hij ook niet. (spreek uit ervaring)

probeer eerst is een andere processor voordat je weer kosten gaat maken door je mobo op te sturen