Toon posts:

Firestorm Dual Power gamepad werkt niet helemaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik weet niet helemaal in welk forum ik deze vraag het beste kan stellen, daarom post ik hem maar hier, aangezien ik denk dat hier de meeste mensen zitten met ervaring kwa gamepads.

Ik heb dus net eem Thrustmaster Firestorm Dual Power gamepad gekocht om als vervanger voor een muis te dienen (aangezien ik daarvan na lange tijd gamen last kreeg van m`n pols).
Nu speel wil ik echter gta3 spelen, en alles lijkt te werken, behalve het om me heen kijken. Het lukt me niet om het te configureren. Weet iemand of dit wel mogelijk is en hoe? En als dit niet mogelijk is (vreemd, want de ps2 gebruikt net zo`n controller), weet iemand een pad die dat dan wel kan??

Hier product informatie:
http://europe.thrustmaster.com/products/d_prd.php?p=T40&fam=5

Verwijderd

Topicstarter
hmmz, het schijnt dus wel te kunnen had ik net gehoord :?

maar het lukt me _echt_ niet, zou iemand me PLEASE kunnen helpen?

Verwijderd

Topicstarter
:'(, ruilen dan maar?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-01 15:13
Je hebt een van de beste, zo niet de beste pad gekocht die er is. Volgens goede reviews dan iig.

Ik heb ook zo'n pad, en gta3 heb ik ook.
Als ik tijd heb zal ik eens voor je kijken.

Zo niet, dan kan ik je helaas niet helpen.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Welk OS gebruik je, als je Windows XP gebruikt moet je even de nieuwste thrustmaster drivers downloaden, www.thrustmaster.com (in XP werkt de ffb niet met de standaard geleverde drivers) als dat niet werkt is idd kappot

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025

klomp

Zooi...

ik heb de zelfde, je moet ff de util downloaden op thrustmaster.com

niet de driver maar de util, heb ik ook gedaan en toen deed ie het :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
het is idd een van de betere (beste) gamepads,
ik had onder win ME nergens problemen mee,
maar ik heb afgelopen week geprobeerd F1 2002 ermee te spelen,
maar hij disconnect steeds :(

driver probleempje, dus is wel op te lossen

(ennuh, niet kicken binnen 24 uur ;) )

Verwijderd

Hier nog een tevreden gebruiker van die gamepad. Werkt perfect alleen idd helaas met GTA3 niet goed in te stellen. Dat is heel jammer want dat lijkt me ook wel lekker spelen 8-)

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:26

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb ook zo'n gamepad, maar ik gebruik hem eigenlijk puur voor mijn emu stuff. :) Werkt als een trein.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

ik heb hem ook en moet zeggen dat ik em niet veel gebruik
op THPS3 heb ik hem gewoon nodig, maar Gta3 speel ik met Keyboard en muis

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 juni 2002 23:37 schreef White Dust het volgende:
Welk OS gebruik je, als je Windows XP gebruikt moet je even de nieuwste thrustmaster drivers downloaden, www.thrustmaster.com (in XP werkt de ffb niet met de standaard geleverde drivers) als dat niet werkt is idd kappot
Ik heb Thrustmapper 3.10, maar hij doet alles behalve dus het om je heen kijken met de rechter "ronde knop"

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 juni 2002 23:37 schreef White Dust het volgende:
ik heb wel Thrustmapper 3.10 gedownload en geinstalleerd, maar niet de drivers 2.31 apart gedownload en geinstalleerd, omdat daar bij staat:
NOTE :
Cannot be used with Thrustmapper

moet ik die nou toch wel installeren?
en werkt dan dat om je heen kijken in gta 3 opeens wel? ik krijg het nu namelijk alleen maar voor elkaar om of naar rechts en links te kunnen kijken, of omhoog en naarbeneden :?

Verwijderd

Topicstarter
hmmz, tot nu toe kan ik alleen die gamepad gebruiken om te rijden in een auto (dan hoef je niet om je heen te kijken) :(

kan iemand me please helpen?

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Je kicked wel veel moet ik zeggen.

Maar het is bekend dat deze gamepad niet altijd alles goed doet. Het is wel de beste die er op het moment is (kheb hem namelijk ook :D ) maar soms doet hij gewoon iets niet en dat is dan vervelend, maar niets aan te doen is mijn ervaring

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

Topicstarter
oh ok. maar het is dus niet zo dat een ander het wel goed doet bij dit spel.

Overigens een vraagje, je hebt ook van die pennen ipv muizen, kan je daarmee gamen? want ik zoek zegmaar een plaatsvervanger voor de muis (beginsymptonen van rsi), maar kan niet echt iets goeds vinden

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Ja, er zijn pennen.
Die schijnen heel goed te werken.
Of je gamed gewoon met links :P

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 juni 2002 10:44 schreef __00__ het volgende:
Ja, er zijn pennen.
Die schijnen heel goed te werken.
Of je gamed gewoon met links :P
:(, heb net een Trust Design & Work Tablet 200 gekocht (pen), maar ik kan er verdomme nog niet redelijjk mee bezig, bij de minste beweging van m`n pen schiet het ding alle kanten uit. Kan iemand please zeggen hoe dit anders kan of wat ik dan moet doen om gta3 met iets anders te kunnen spelen dan een muis :( ?

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:24

-ET-

Phone Home

Op zondag 16 juni 2002 22:52 schreef jcross het volgende:
oh ok. maar het is dus niet zo dat een ander het wel goed doet bij dit spel.

Overigens een vraagje, je hebt ook van die pennen ipv muizen, kan je daarmee gamen? want ik zoek zegmaar een plaatsvervanger voor de muis (beginsymptonen van rsi), maar kan niet echt iets goeds vinden
je hebt tegenwoordig ook van die muis-joysticks is dat niets.

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 13:27 schreef jcross het volgende:

[..]

:(, heb net een Trust Design & Work Tablet 200 gekocht (pen), maar ik kan er verdomme nog niet redelijjk mee bezig, bij de minste beweging van m`n pen schiet het ding alle kanten uit. Kan iemand please zeggen hoe dit anders kan of wat ik dan moet doen om gta3 met iets anders te kunnen spelen dan een muis :( ?
gevoeligheid aanpassen onde rcontrol panel?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 juni 2002 13:39 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

gevoeligheid aanpassen onde rcontrol panel?
:? in dat proggie wat je erbij krijgt kan je dat niet doen
Pagina: 1