video beeld is verschoven

Pagina: 1
Acties:

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
ik heb iets heel geks. ik heb zo'n leuk via epia plankje met onboard cpu/videokaart/tv-out e.d.

tvout werkt goed maar als ik een film oid wil afspelen (divx/vcd/svcd) in wmp of bsplayer dan is het videobeeld een beetje naar rechts verschoven zodat ik aan de linker kant een vrij grote zwarte streep heb. (is ongeveer 5% van het beeld denk ik en bij overscan op mijn tv valt het er buiten maar omdat het beeld verschoven is zijn dingen als logo's duidelijk niet meer in het midden van het scherm.

beeld gewoon op de monitor is wel goed. ik heb zowel xp als win2k geprobeerd beide met standaard drivers van de cdrom (zijn geen nieuwere drivers te downloaden). tv is aangesloten via s-video kabel.

ik heb dit probleem nog nergens anders gezien terwijl er toch een groot aantal mensen nu zo'n via epia plank hebben.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Error65
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01-2023

Error65

Error Inside

Heb je al naar opties gezocht waarmee je het beeld op je tv kan instellen/verschuiven? Want bij bijna alle kaarten is dit mogelijk!

http://www.uitdehoogte.nl/bert

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Op zaterdag 15 juni 2002 18:59 schreef Error65 het volgende:
Heb je al naar opties gezocht waarmee je het beeld op je tv kan instellen/verschuiven? Want bij bijna alle kaarten is dit mogelijk!
het beeld kan ik wel verschuiven als dit niet in overscan modus staat maar echt alleen het videobeeld is verschoven. dus als ik wmp niet fullscreen maak zie je gewoon in dat venster aan de linkerkant een zwarte balk.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.