[PS2] Beste sportgames?

Pagina: 1
Acties:

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
Ik ben een groot liefhebber van sportgames en dan vooral met of een hoge realiteit of een hoog aktiegehalte.

Op dit moment heb ik:
- Pro evolution soccer (valt me ietwat tegen, rare foutjes en geen echte namen)
- Tony Hawk 3 (geweldige game, maar op het moment ietwat TE vak gespeeld :) )
- Gran Turismo 3 (autoSPORT is ook sport toch?)

Wie heeft er nog goede tips, mogen ook games zijn die nog uit moeten komen. Een goed snowboard of NBA spel zou leuk zijn :)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hawk is niet echt realistisch, maar heeft idd wel wel een hoog actie gehalte.

Ik zou gaan voor NHL 2002 icehockey, best realisisch, ziet er zeer goed uit, veel actie, en speelt ontzettend lekker.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• -TheNose-
Ijshockey is niet echt mijn sport, net als honkbal. Kunnen me beide niet bekoren... :)

Verwijderd

Qua snowboard games blijf ik SSX Tricky een topper vinden.

Niet echt gericht op realisme maar niet minder leuk erom.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:49
NBA 2002?
of FIFA 2002?
ehm, Tekken 3 e.d., is ook sport, namelijk vechtsport :P

Verwijderd

ssx tricky ken ik niet, maar ssx is ook een erg goede game (en goedkoop, €35 dacht ik)

Ik heb sinds 3 dagen ook f1 2002, die vind ik tot nu toe ook erg goed.

• -TheNose-
En wat zijn de meningen over shawn palmers snowboarding? (van de makers van Tony Hawk).

En is nba 2002 echt zo goed? Ziet het er realistisch uit? En is de gameplay verslavend?

edit: Ik wacht liever op Tekken 4 en MK5 qua vechtspellen :)

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Op zaterdag 15 juni 2002 18:51 schreef -CKY2K- het volgende:
En wat zijn de meningen over shawn palmers snowboarding? (van de makers van Tony Hawk).
Ik vond hem wat minder, dat objective achtige speelsysteem is in tony hawk veel leuker dan in shawn palmer...
SSX Tricky is een veel leukere snowboard game!

Verwijderd

ik heb sinds kort NBA street dat is een heel leuk spel. Ik heb ook ssx tricky. Dat is gewoon 1 van de beste PS2 spellen dat er is maar als je nog ergens NBA street kan vinden probeer hem dan gewoon een keertje want hij is echt het geld waard

Verwijderd

Pro Evilution Soccer!! Top spel!!!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
de opvolger van de nieuwe winning eleven 6 komt over een tijdje (winning eleven 6 = japanse naam voor pro evolution soccer hier) uit, en die heeft hier dus de naam pro evolution soccer 2, voor de PS2 wel te verstaan (GC misschien ook, weeknie) die raad ik zeker aan, kwa gameplay net weer stukkie beter als ISS of ISS2, dus ik zou voor PES2 gaan als ik jou was

• -TheNose-
NBA street ook veel goede dingen over gehoord en iedereen is wel erg te spreken over ssx tricky zeg :)

Verwijderd

Gran Turismo 3 kan ik zelfs geen spel noemen , ze claimen zich als The Real Driving Simulator , maar nu mag je me is 1 kar in real life aantonen met zo'n kak-handling .

Overigens is FIFA2002 erg fijn .

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 01:34 schreef real_raichu70 het volgende:
Als je van onrealistisch voetballen houdt wel ja :P Hoewel er in PES inderdaad wat storende foutjes zitten (buitenspel na rebound) is het zonder twijfel het betere spel.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:18
Gran Turismo 3 kan ik zelfs geen spel noemen , ze claimen zich als The Real Driving Simulator , maar nu mag je me is 1 kar in real life aantonen met zo'n kak-handling .
Wat noem je GT3 dan als het geen spel is? En als je het kak-handling noemt, heb je weinig verstand van racespellen trouwens. GT3 is beter dan 95% van de racespellen.
Nooit PES gespeeld?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Foxl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Sowwy, sowwy, sowwy....

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

Verwijderd

s_roubos schreef op 16 juni 2002 @ 22:57:
[...]

Wat noem je GT3 dan als het geen spel is? En als je het kak-handling noemt, heb je weinig verstand van racespellen trouwens. GT3 is beter dan 95% van de racespellen.[...]
GT3 is grafisch mooi, MAAR de handling is ckers niet echt lekker..... en je hebt geen schade <-- ook erg onrealistisch dus....

Maar DTM Racingdriver schijnt erg mooi en realistisch te zijn (Release 23 augustus)
F1 2002 is ook mooi, SSX Tricky is ook erg geschikt als je er van houd (Ik persoonlijk dus niet)

Verwijderd

Unreal tournament. Valt nl onder de vechtsporten ;) 8)7

• Speedy
  • Laatst online: 19:38
DTM race driver = TOCA 3 = niet realistisch. (wel geweldige gameplay net als GT3 overigens)

Maar als je een snowboard spel zoekt zou ik zoals boven al meer melden voor SSX tricky gaan, ik heb de oude en die is al megavet! Wel van wegblijven als je realisme als voorwaarde stelt ;)

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1