ik heb een Kenwood KDC-MP6090 (cd-autoradiospeler). Prachtig ding, niets mis mee behalve het feit dat ik veel mp3cd's met live sets heb en als je dan soms een stuk wil verderspoelen dan gaat dit echt heel traag. Nu is de vraag of er misschien mensen zijn die ervaring hebben met andere MP3-cd autoradio spelers waarmee men wel snel en gemakkelijk kan verderspoelen (liefst kenwood
) thx
ik kan nieteens doorspoelen op mn aiwa. dus livesets heb ik geen zin in. eerst minstens 5 minuten intro. ja daaaag
misschien een idee om een live cd over te branden , maar dan kortere tracks maken, met cooledit bijvoorbeeld, wel met 0 sec pauze branden, kun je het intro skippen bijvoorbeeld
yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....
ja, dat kan je ook, maar dan zit je met het probleem dat er tussen elk nummer 10 seconden zit omdat hij bij een nieuw nummer altijd een 'file check' doet...
Er zijn programmas die MP3s heel makkelijk kunnen splitsen zonder dat je Cool Edit of iets in die richting nodig hebt.
Sorry ben alleen de naam kwijt
Sorry ben alleen de naam kwijt
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
10 secs??? Ik heb de KDC-PSW9521 en de pauze tussen de nummers is ongeveer 2 à 3 secs (De file checkt doet hij terwijl het nummer al speelt). Het doorspoelen in tracks gaat even snel als bij een audio-cd. Grote tracks heb ik er nog niet op afgespeeld, dus ik weet niet hoe het daar is met de snelheid.Op zondag 16 juni 2002 14:10 schreef cliffsmoke het volgende:
ja, dat kan je ook, maar dan zit je met het probleem dat er tussen elk nummer 10 seconden zit omdat hij bij een nieuw nummer altijd een 'file check' doet...
ik gebruik mijn Riovolt MP3 diskman via line-in, max. 1 sec tussen tracks. IdeaalOp maandag 17 juni 2002 00:18 schreef yorkie het volgende:
[..]
10 secs??? Ik heb de KDC-PSW9521 en de pauze tussen de nummers is ongeveer 2 à 3 secs (De file checkt doet hij terwijl het nummer al speelt). Het doorspoelen in tracks gaat even snel als bij een audio-cd. Grote tracks heb ik er nog niet op afgespeeld, dus ik weet niet hoe het daar is met de snelheid.
Pagina: 1