Toon posts:

Black Ice XTREME , Panaflo laten blazen of zuigen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Maandag krijg ik normaal m'n nieuw mobo en dan wordt er dus ingebouwd . Maar wat is het beste voor m'n rad , de Panaflo erop laten blazen of laten zuigen ?
Hij gaat bovenaan in de kast hangen .
En hoe maak je zo'n duct voor erop ?

Verwijderd

Naar buiten blazen ;) het beste is om op de rad te blazen.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
op dat radding, dan blaas je de warme lucht er vanaf, wegzuigen kan ook, maar dat lijkt me een stuk minder efficient :)

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 15:13 schreef real_raichu70 het volgende:
Maandag krijg ik normaal m'n nieuw mobo en dan wordt er dus ingebouwd . Maar wat is het beste voor m'n rad , de Panaflo erop laten blazen of laten zuigen ?
Hij gaat bovenaan in de kast hangen .
En hoe maak je zo'n duct voor erop ?
uitproberen...

Verwijderd

Topicstarter
Kzalt dus maar testen voor ik een gat dremel zeker :)

Maar hoe maak je nu zo'n duct dat onontbeerlijk blijkt te zijn voor een BI

Het feit is gewoon dat de meeste heatsink laten blazen het beste is , maar een Alpha dan weer beter presteerd met zuigen .

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 15:21 schreef real_raichu70 het volgende:
Kzalt dus maar testen voor ik een gat dremel zeker :)

Maar hoe maak je nu zo'n duct dat onontbeerlijk blijkt te zijn voor een BI

Het feit is gewoon dat de meeste heatsink laten blazen het beste is , maar een Alpha dan weer beter presteerd met zuigen .
dat heeft te maken met het feit dat er zon flapje op de heatsink zit waardoor de lucht van onder de heatsink wordt getrokken (beetje kut uitgelegd, maar als je een pic van de alpha 8045 zit dan snap je het :) )

je kan een duct maken door van die "boutjes" die je ook op je backplate schroeft om je moederbord te monteren op je radiator te monteren en dan afdekken met ducttape o.i.d.
Pagina: 1