Toon posts:

Gesubsidiëerde modpunten in gesubsidiëerd breedban

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 14:49 schreef aad123 het volgende:
Misschien ben ik er nog een paar vergeten, maar de moderatie in de hele draad klopt niet veel van.
Modereren blijft relatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op zaterdag 15 juni 2002 16:25 schreef Gringo het volgende:

[..]

Modereren blijft relatief.
:?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel te zeggen.
Een beoordeling geeft uiting aan een mening m.b.t. de waarde van een reactie. Iedere mod heeft natuurlijk zijn eigen mening. Daarom vind ik niet dat hij kan zeggen dat er van de moderaties in de betreffende draadjes Žniet veel kloptŽ.

-1 open deur? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ik bedoel te zeggen.
Een beoordeling geeft uiting aan een mening m.b.t. de waarde van een reactie. Iedere mod heeft natuurlijk zijn eigen mening. Daarom vind ik niet dat hij kan zeggen dat er van de moderaties in de betreffende draadjes Žniet veel kloptŽ.
Zit wat in, maar dan krijg je bijna een excuus om te zeggen dat je de hele draad een -1 troll hebt gegeven omdat je het een saai onderwerp vindt ofzo....

Ik houdt het er op dat een moderatie een 'algemene aanduiding van bruikbaarheid van een reactie' is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor zover je het nog niet in de gaten had, er stonden nogal wat zeer karige reacties op +3 en +4, en dan gaat het niet meer om het er 1 puntje naast zitten. Oneliners horen sowieso al geen hoge score te krijgen, je ziet er momenteel nog steeds uiteindelijk op +4 uit komen.
Pagina: 1