Als ik een nieuw project open in Visual C++ 6 dan kan ik hem niet linken als er code instaat. Ik doe gewoon win32 console application, maar hij geeft de volgende fout:
--------------------Configuration: Probeer - Win32 Debug--------------------
Compiling...
StdAfx.cpp
Compiling...
Probeer.cpp
Linking...
Probeer.obj : error LNK2001: unresolved external symbol __chkesp
Debug/Probeer.exe : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals
Error executing link.exe.
Probeer.exe - 2 error(s), 0 warning(s)
Dit is bij elk project dat ik zelf aanmaak. Ook bij zo een standaard Hello World! project.
Als ik een project vanaf school meeneem dat gemaakt is in Visual C++ 4.2 ofzo dan gaat hij die converteren en dan kan ik hem wel linken. Als ik die dan weer kopieer dan kan ik zo nieuwe projecten maken, maar echt lekker werkt dat niet natuurlijk.
Ik vermoed dat er een instelling verkeerd staat of dat het gewoon een foutje in Visual Studio is...
Heeft iemand dit ook weleens gehad of er een oplossing voor??
--------------------Configuration: Probeer - Win32 Debug--------------------
Compiling...
StdAfx.cpp
Compiling...
Probeer.cpp
Linking...
Probeer.obj : error LNK2001: unresolved external symbol __chkesp
Debug/Probeer.exe : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals
Error executing link.exe.
Probeer.exe - 2 error(s), 0 warning(s)
Dit is bij elk project dat ik zelf aanmaak. Ook bij zo een standaard Hello World! project.
Als ik een project vanaf school meeneem dat gemaakt is in Visual C++ 4.2 ofzo dan gaat hij die converteren en dan kan ik hem wel linken. Als ik die dan weer kopieer dan kan ik zo nieuwe projecten maken, maar echt lekker werkt dat niet natuurlijk.
Ik vermoed dat er een instelling verkeerd staat of dat het gewoon een foutje in Visual Studio is...
Heeft iemand dit ook weleens gehad of er een oplossing voor??