Toon posts:

Unreal 2003 + Voodoo kaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het is alweer een tijdje geleden dat we afscheid moesten nemen van 3DFX maar zoals vele mensen weten, draaien de Voodoo kaarten alle heterdaagse spellen nog net zo goed als een geforce 2 ofzo. Het waren gewoon goede kaarten. Alleen helaas is deze tijd voorbij. Het begon met Tony Hawk 2 die foutmeldingen gaf bij Voodoo kaarten. Toen kwam Grand Turismo die niet lekker liep erop. En pas geleden nog GTA3 die vastliep bij Voodoo kaarten.

En nu tot mijn grote spijt is er weer een spel gekomen namelijk Unreal 2003, ik heb de demo gedownload maar bij het starten van het spel zegt unreal dat de grafische kaart niet ondersteunt is :-(

Hopelijk komen er ooit nog fixes voor.

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 17:53
Ten eerste het is geen demo (vroege aplha) en ten 2de moet je ff zoeken op het internet want je moet wat dingen in de ini's uitzetten, ik weet niet wat dus ik kan niet meer zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ach jah, de zip heette bij mij demo, en zo vroeg issie nou ook weer niet. Ik zal eens ff zoeken. Maar het ging er ook om dat het gewoon een hele spijtige zaak is dat de voodoo's eruit gaan. Maar dus mooi niet dat ik Nvidia ga kopen he? ik koop mooi een Radeon

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-01 20:28

Verwijderd

Topicstarter
Goh niet eens gezien dat die bestond, sorry :?

Verwijderd

Topicstarter
Nou daar staat dus ook mooi nix in. Alleen dat het dus niet kan, maar goed dat zijn altijd van die negatievelingen. Het moet zeker wel mogelijk zijn. Ik wacht wel gewoon. Er was ook iemand die zei dat je een Geforce 4 moet kopen ervoor. Maar ik weet zeker dat een Ati Radeon het ook als een gek draait. Dus zout nou eens lekker ff op met je Geforce 4. (Gewoon een beetje gezeur van mij, niet op letten)

Verwijderd

er is ook een edit knop :+

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24
[topic=520552] dus..