[win 2K prof] USB Flash Card reader doet het niet

Pagina: 1
Acties:

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:02
Ik krijg onder Win 2K prof mijn Lexar Jumpshot flashcard reader niet aan de praat.

De drivers instaleerd hij gewoon helemaal en onderin krijg ik een knopje om ervoor te zorgen dat ik de flashcard er veilig uit kan halen maar ik krijg niet een extra station te zien in "Deze Computer". Iets wat ik in Win XP wel kreeg. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:02
Ik heb een driver gevonden maar die krijg ik niet aan de praat, ik instaleer hem, en dan vraagt ie om de cd met het bestand LEXARUSB.SYS, die kopieert hem dan maar dan ben ik nog geen steek verder

Ik denk dat ik dan een nieuwe versie meot hebben van dat bestand ofzo, weet iemand waar ik zoiets kan vinden?

//edit
http://www.lexarmedia.com/drivers/index.html

hier heb ik die driver vandaan

Verwijderd

Ik weet dat dit een heel oud topic, maar het is de enige over de Jumpshot Cable.

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem.

Netjes volgens de handleiding geinstalleerd met de installatie CD. Dan een reboot. Vervolgens de USB-enabled CompactFlashCard erin.
Windows vindt dan een onbekend USB-device en wil de driver gaan zoeken, maar die kan ie nergens vinden.

Toen drivers (versie 1.3) gedownload van de Lexar site en geinstalleerd: nog niks.

Windows kan nog steeds nergens drivers vinden en ik zie dus ook geen extra Removeable Disk in explorer/verkenner. Ik heb er nu alleen een Unknown USB device bij. :(

Dit heb ik zowel op twee W98SE machines als op een XP'er.

Iemand ervaring met de Lexar Jumpshot cable?

Edit: dankzij bovenstaande post weet ik nu hoe het bestand zou moeten heten. lexarusb.inf staat ook op de pc. Als ik deze handmatig als driver aangeef krijg ik de melding: 'Er is geen apparaatinformatie op de opgegeven locatie gevonden.'

Edit 2: Klinkt lekker hoopvol. :| http://www.pcphotoreview....2780_3086crx.aspx#reviews

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 00:22 ]