Monitor settings

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-08 11:31

Flotter

Pelipper!

Topicstarter
Ik werk hier met een oude monitor (Hyundai HCM-428B) op een Voodoo3 2000 PCI. Volgens de monitorspecificaties zou ie bij 640x480 op 60 Hz werken en 800x600 op 56 Hz. De minimale refreshrate van de Voodoo3 is trouwens 60 Hz.
In BeOS is het me gelukt om met een 'refresh-rate-slidertje' 800x600 te halen op 70 Hz. :)
Mij vraag is: zit er in Windows (98 SE NL) niet zo'n slider of is er geen programmaatje de downloaden dat dat kan?
'k Heb helaas nog geen geld voor 'n nieuwe monitor :( Alvast bedankt!

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• Steffie
  • Laatst online: 29-08 17:49

Steffie

Opaque

je kan je monitor instellen op plug en play monitor ... als het goed is krijg je dan bij beeldeigenschappen --> geavanceerd --> tabblad adapter een pull down menuutje met refresh rates ...

lukt dat niet dan kan je powerstrip downloaden .. daarmee kan je handmatig refreshrates instellen ... heeft ongeveer dezelfde functies als display doctor vroeger had

http://fileforum.efront.com/download.php3?fid=930119700

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Flotter
  • Laatst online: 28-08 11:31

Flotter

Pelipper!

Topicstarter
Bedankt, maar ik was ff vergeten dat de videokaart geen 800x600 accepteert met een PnP monitor. Bug in de drivers :( en de nieuwe drivers werken niet :(

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Of je kan een eigen monitor.inf schrijven voor je monitor. Is makkelijker dan het lijkt. Let dan wel ff op dat je die monitor niet opblaast.