Welke geheugenmerken zijn A-merken?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01 16:03
Hoi.

Weten jullie weke merken van geheugen A-merken zijn en hoe erg je dat uiteindelijk merkt?

Kingston is geloof ik een A-merk... Maar hoe zit het met andere merken... Zoals bijv. OEM? En anderen natuurlijk...

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 19:57

Snow_King

Konijn is stoer!

OEM is geen merk
Dane-Elec, Kingston en Corsair zijn alle 3 A-merken

OEM is vaak Rotzooi, het is zeer goedkoop en dat merk je dan gewoon...

De betere merken hebben vaak gewoon betere prestaties

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:40

WhiteDog

met zwarte hond

Op zaterdag 15 juni 2002 13:44 schreef bvwillig het volgende:
Hoi.

Weten jullie weke merken van geheugen A-merken zijn en hoe erg je dat uiteindelijk merkt?

Kingston is geloof ik een A-merk... Maar hoe zit het met andere merken... Zoals bijv. OEM? En anderen natuurlijk...
kijk is in het poll-archief van t.net, is ooit grote poll over geweest. veel leesplezier :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Mja, wat is A-merk. Voor mij is een DIMM een A-merk als het a) sowieso een merk is (dus geen no-name, en dan heb ik het over de DIMM en niet over de chips die er op zitten) b) een site heeft waar je fatsoenlijk info kunt vinden en c) door deze en gene goed aangeprijsd wordt; zie ervaringen, reviews maar ook de klanten van het merk (als een geheugenmerk aan b.v. Sun levert, dan is het voor mij absoluut een A-merk). Doe anders even een zoek op a-merk geheugen of zo, onderwerp is al wel eens een paar maal langsgeweest :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.