Is het misschien een idee om je processor naar een juwelier te bengen, met het verzoek of hij de l11 en de l1 bruggen met goud wilt verbinden?
Verwijderd
denk dat als je de juwelier goed kent dat ie het wel wil doen. maar dan kan die ook gewoon zilver nemen hoor
In principe maakt het materiaal van de verbinding niet uit, zolang het maar geleidt.
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
potlood gelijd ook maar dat werkt dus mooi niet meer.
Je moet gewoon iets met zilver nemen. (geen zilver pasta van je cpu want dat blijft niet zitten.)
Gewoon iets wat uithard zoals dat spul dat je voor het herstellen van de achterruit verwarming van je auto gebruikt.
Je moet gewoon iets met zilver nemen. (geen zilver pasta van je cpu want dat blijft niet zitten.)
Gewoon iets wat uithard zoals dat spul dat je voor het herstellen van de achterruit verwarming van je auto gebruikt.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
klinkt alsof het "helemaal niet moeilijk" is 
Ik bedoel het is iets anders dan potloodstreepjes, maar ik dacht dat het echt iets was wat voor de huis-tuin-en-keuken OC-er nauwelijks te doen was...
weer wat geleerd...
Ik bedoel het is iets anders dan potloodstreepjes, maar ik dacht dat het echt iets was wat voor de huis-tuin-en-keuken OC-er nauwelijks te doen was...
weer wat geleerd...
Astennu, dat komt doordat er nu groeven tussen zitten, waardoor de potloodstreepjes niet meer werken.
je moet trouwens voordat je de bruggen verbind met zilver (of iest anders geleidends) de groeven vullen met iets wat niet geleid. (Zoals 1 sec lijm.)
Denk niet dat de plaatselijke juwelier zin heeft om met 1 seconde lijm te gaan zitten prutsen aan jou XP'tje.
Het is trouwens niet zo (super) moeilijk zelf te doen...
je moet trouwens voordat je de bruggen verbind met zilver (of iest anders geleidends) de groeven vullen met iets wat niet geleid. (Zoals 1 sec lijm.)
Denk niet dat de plaatselijke juwelier zin heeft om met 1 seconde lijm te gaan zitten prutsen aan jou XP'tje.
Het is trouwens niet zo (super) moeilijk zelf te doen...
Pagina: 1