promise fastrak on msi k7t turbo

Pagina: 1
Acties:

• real-0ne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-04-2024

real-0ne

Jah wat zal ik ervan maken

Topicstarter
heb van de week een nieuwe 80 gb harddisk erbij gekocht, maar als ik deze aansluit op de ide3 en boot windows xp dan reboot hij automatisch. Er hangen op dit moment 4 harddisks aan de RAID controller. Nu heb ik op een site gelezen dat dat de promise fastrak "lite" maar 2 harddisk ondersteund, maar ben nu van plan om het te updaten naar de full versie. Weet iemand ook misschien hoe ik dat kan doen?

De enige echte....

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 12:20 schreef real-0ne het volgende:
heb van de week een nieuwe 80 gb harddisk erbij gekocht, maar als ik deze aansluit op de ide3 en boot windows xp dan reboot hij automatisch. Er hangen op dit moment 4 harddisks aan de RAID controller. Nu heb ik op een site gelezen dat dat de promise fastrak "lite" maar 2 harddisk ondersteund, maar ben nu van plan om het te updaten naar de full versie. Weet iemand ook misschien hoe ik dat kan doen?
weet je zeker dat je de nieuwste drivers etc. hebt??
En als je raidcontroller maar gemaakt is voor 2 harddiscs, tja, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat hij er maar 2 ondersteund.... :)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
http://www.jgc.homeip.net/

ff in de downloads kijken, staan meerdere versies tussen.
Als je een 2.0 promise BIOS neemt, mag je nieuwe RAID-arrays bouwen, aangezien die incompatible is met het oude 1.30 BIOS.

• real-0ne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-04-2024

real-0ne

Jah wat zal ik ervan maken

Topicstarter
het nieuwe bios heb ik inmiddels al, maar er staat alleen niet hoe ik het moet flashen..

De enige echte....