Toon posts:

Layers Dreamweaver gelijke hoogte behouden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,
In Dreamweaver 4.0 heb ik een webpagina verticaal gesplitst. Links de navigatie, rechts de content. Graag zou ik zien dat wanneer door tekst in te voeren in het rechter gedeelte automatisch het linker gedeeltje dezelfde hoogte behoudt.
Nu is het rechter gedeelte veel langer. Met de hand veranderen is een beetje lastig omdat het een template betreft die ik 40 keer heb gebruikt..

Ik hoop dat iemand iets weet, kon het namelijk niet vinden in de help.

Micha

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Groeten hoeft niet en een linkje of stukje code is altijd handig.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

De z-index allemaal gelijk zetten?
De height in de code goed zetten met een global replace?

Cutter ranja geven?

|{ brrr }] |

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Ik begrijp er vrij weinig van. Je gebruikt frames, en die wil je gelijk laten scrollen ofzo :?

Yellow: het is cutter. Long live the Spell Nicknames Goed Front!

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 11:55 schreef Prammenhanger het volgende:
Yellow: het is cutter. Long live the Spell Nicknames Goed Front!
Dat is langzamerhand ook wel leuk geweest :Z :? ...

Ontopic:
Je zou je Layers kunnen nesten in één layer, en de layer die dezelfde hoogte moet krijgen als de layer met variabele hoogte een hoogte geven van 100%...

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik gebruik geen frames, alleen twee layers, 1 links 1 rechts.
Ik probeerde Z-index, maar dat is toch voor het over elkaar plaatsen van layers?

Het vervelende is dat niet alle teksten op de pagina's even lang zijn en het dus lastig is om een standaard hoogte op te geven..
Ik probeerde ook percentages aan te geven, maar die werken alleen als ik het venster resize.

Verwijderd

Topicstarter
SpiritX,
Als ik het goed begrijp, 1 grote layer maken, daarin 2 layers plaatsen die ik al heb en die 100% maken, wat min of meer inhoud dat ze 100% beslaan van de grote layer.

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 12:12 schreef MBerk het volgende:
SpiritX,
Als ik het goed begrijp, 1 grote layer maken, daarin 2 layers plaatsen die ik al heb en die 100% maken, wat min of meer inhoud dat ze 100% beslaan van de grote layer.
De hoogte 100% maken ja, als ik je vragen tot nu toe goed begrepen heb.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:47

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

als je twee gedeeltes gerelateerd aan elkaar wilt behouden, dien je daarvoor een tabel te gebruiken, als de hoogte van de rechter-cel wijzigt, volgt de linker-cel
"the Spell Nicknames Goed Front"
* RM-rf voorziet een oorlog tussen deze extremistische terreur-organisatie en het nu op te richten Front-tegen-Vermenging-Nederlands-Taalgebruik-met-Onnodig-Angelsaksische-Termen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Het woord hoogte staat open voor meerdere interpretaties
* RM-rf voorziet een oorlog tussen deze extremistische terreur-organisatie en het nu op te richten Front-tegen-Vermenging-Nederlands-Taalgebruik-met-Onnodig-Angelsaksische-Termen
Dan is er nog altijd het gevaarlijke Pixel Liberation Organisation en natuurlijk het immer gevaarlijk Veilig Vector Verkeer Nederland

|{ brrr }] |

Pagina: 1