• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:18

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Hoi people, ik heb een nomad jukebox III 40 gb ontvangen van NJB.net, dus geen garantie van creative, wel van NJB. Ik heb nog geen reply van NJB gehad nav een gestuurde mail, maar wat moet of kan ik doen.. ik bedoel, kan een technicus in NDL ook een lcd repareren, misschien krijg ik alles wel vergoed van NJB, maar ik weet niet of ik de verzendkosten en invoerrechten ook moet betalen als ik hem terugstuur en later weer ontvang. Dat istoch bijna €200 extra.

Probleen : middelste lijntje in lcd scherm doet het niet,

Iemand ? txs alvast.

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02 16:08

_WgV_

It's a magical world!

Volgens mij kun je die lcd zelf nooit repareren. Hoogstens vervangen. Ik heb geen idee hoe dat met die invoerrechten zit maar ehm in nederland ergens laten repareren werkt ook niet waarschijnlijk watn dan moet je zelf betalen!!

#StopBurningStuff

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:50

smallboy

N/A

Op school heb ik het met rekenmachines ook wel eens gezien dat er een lijntje het niet deed op het scherm (casio 9850gb plus). Soms is dat wel zelf op te lossen. Het contact tussen de printplaat en het scherm (vage omschrijving ik weet ut) zit gewoon vastgeplakt, als je dat goed aanduwt, was het probleem soms verholpen.

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Op zaterdag 15 juni 2002 12:11 schreef Cookiemonstar het volgende:
Volgens mij kun je die lcd zelf nooit repareren. Hoogstens vervangen. Ik heb geen idee hoe dat met die invoerrechten zit maar ehm in nederland ergens laten repareren werkt ook niet waarschijnlijk watn dan moet je zelf betalen!!
Ja, dat is zo, maar ja,als ik de verzendkosten ed niet vergoed zou krijgen ben ik veel geld kwijt, dus maar hopen dat NJB snel reageerd.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06:55

Boss

+1 Overgewaardeerd

Verzendkosten krijg je bij reparaties meestal niet vergoed. Da's het nadeel van iets uit het buitenland laten komen: lastige garantie. Jammer dat creative geen wereldwijde garantie geeft.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Ja, dat is zeker jammer. Ik heb creative Nederland gebeld en gevraagd waarom ze niet produkten reparen die het merk creative dragen, al zijn ze gemodificeerd. Creative Europe zei, omdat het produkt in Europa nog niet uit is kunnen we u niet helpen met de reparatie van het LCD scherm.

Het lijkt mij een technisch kleinigheidje, maar wie ben ik.

Die verzendkosten niet bij de garantie kan kloppen,dat heb je vaak ,maar zou ik dan bij terugkomst van de JB opnieuw 122 euro aan invoerrechten moeten betalen ?
Pagina: 1