Empire Earth frames

Pagina: 1
Acties:

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Ik speel EE nu best vaak, alleen de frames zijn echt heel laag ;( Met een spel ik tegen 1 comp haal ik in het begin 50 frames op 1024x768@32 en dat zakt terug na een tijdje naar ongeveer 10/20 frames! En ja, resolutie kan natuurlijk lager maar ik vind dat mijn systeem dit wel aan moet kunnen (zie sig). Ik heb wolken en schaduw al uitgezet, rest staat allemaal aan :). Heeft iemand idee

(heb nieuwste det.)

Alvast bedankt :)

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:13
Aan je systeem ligt het niet, maar je laat toch geen }:O grazen als je bezig bent met spelen?
(off-topic)

Je bedoelt de framerates

|>

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Je hebt gelijk: framerates :)

Maar goed, geen koe, ik heb helemaal niks op de achtergrond draaien (had namelijk geprobeerd of het daar aan lag, bijv msn en NAV).

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:13
Vreemd, bij mij loopt EE wel goed, tenzij ik mijn hele map vol heb met ventjes. Dat gebeurt wel erug vaak de laatste tijd :).

|>

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 12:51 schreef Jackabuzah het volgende:
Vreemd, bij mij loopt EE wel goed, tenzij ik mijn hele map vol heb met ventjes. Dat gebeurt wel erug vaak de laatste tijd :).
:+

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Termy

valt er nog wat te fragge?

hmz raar is het zeker, hier op een p4 2GHz GF3 Ti500 512 MB RDRAM op een MS-6545 pro 5 mobo draait het +-45 FPS op 1600x1200 32bit alles hoog, ook als het beeld volstaat met gassies en dat zijn er redelijk wat op deze res :+.

speelde het overigens ook heel lekker op 1920x1440 maar dan knippert m'n moni (pyjama vmp454) te veel naar mijn mening.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
ik heb hetzelfde... het ligt volgens mij gewoon aan het spel dat het na langer spelen gewoon trager gaat, niet zo traag als bij jou, maar het is wel duidelijk merkbaar. Vooral als een potje 3uur+ duurt

Xbox360 gamerprofile

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Ja, mijn potjes duren ook lang. Maar een vriend van mij heeft een geforce 4 MX en draait met dezelfde instellingen 40 frames maar dan wel constant. Ik ga straks nog eens testen hoe het zit met andere resoluties, want heb net even op 15 frames gespeeld en dan is het gewoon niet meer leuk ;(

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Termy

valt er nog wat te fragge?

eh? ik heb al genoeg potjes gespeeld van 10 uur + (in lan 2 mensen vs 2 comps) en daar gaat het niet trager door worden hor...

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 18:13

Paniohitus

Paniohitus

Hoe spelen jullie tegen de computer in skirmisch mode?, tegen hoeveel dan bijvoorbeeld en op welk niveau is haalbaar om te winnen?

BF1: Don-Panio

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Op zaterdag 15 juni 2002 14:28 schreef Predator_NL het volgende:
Hoe spelen jullie tegen de computer in skirmisch mode?, tegen hoeveel dan bijvoorbeeld en op welk niveau is haalbaar om te winnen?
Ligt eraan hoe goed je bent natuurlijk ;) Easy comp is echt te doen. Doe anders als je het nog niet vaak heb gespeeld Large Islands en dan comp op Easy. Bij mij viel hij dan echt nauwelijks aan en liepen mijlen achter op mij civ. Medium wordt al wat leuker en hard heb ik nog niet eens geprobeerd :)

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Ik bleek nog de 28.32 det te hebben en heb nu de 29.xx geinstalleerd. 300 3d markpuntjes vooruit en ik heb EE even getest. 90 a 100 frames in het begin ergens waar geen gebouwen en mannen staan en 50 frames bij gebouwen en mannetjes, dus ik ben te vreden. Ga nu ff een potje spelen en als de framerate zou blijft dat vind ik alles best

Ik kan btw alleen maar 16000x1200@16 spelen en geen 32 bits ;(

Net gekeken, na ongeveer 10 min al weer 30 frames ;(

• We Are Borg

We Are Borg

Topicstarter
Een kleine kick want het probleem blijft ;( Welke settings hebben jullie (wat staat aan en wat uit) en hoeveel frames daarbij
Pagina: 1