Toon posts:

solid snake (PC) hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag ff de demo gedownload, en ik moet zeggen, dit spel is STRAK

Ik heb alleen problemen met het verslaan van mannetjes. Als iemand met de rug naar mij toestaat kan ik hem met een judoworp neergooien, soms (ik weet niet hoe) grijp ik hem vanachter bij de keel en laat ik hem op de grond ploffen, of sleep ik 'em mee. Dan zien ze meestal alleen maar sterretjes maar ze gaan nooit DOOD! ook niet als ik eentje finaal in elkaar hos

Hoe kan dit>?

je kan trouwens een judoworp inzetten met weapon-knop en action-knop, wat is het beste?

Alvast bedankt!
Ps. als ik dan met jullie hulp een gast heb gekilled, kan ik dan zijn gun pakken?

Verwijderd

ze kunnen volgens mij niet dood nee alleen als je een wapen hebt (ik heb hem uitgespeelt op de psx)

dat geloof ik hoor het was een tijdje terug dat ik dat spel heb gespeelt

ik heb trouwens net de mgs demo gedownload
ziet er wel mooi uit maar niet veel mooier dan de psx

Greetzz..

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

op de playstation heb je het vierkantje om dit te doen, (zolang geen wapen is geselecteerd)
Maar als je 5 a 6 keer op dat vierkantje achter elkaar ramt, dan hoor je hem stikken en daarna hoor je zijn nek breken. Je trekt namelijk elke keer je arm strakker aan en daar kan dat nekje van die gast niet zo goed tegen

btw, judoworp is als je al lopend op hem afkomt en dan "vierkantje" (weet niet wat dat op pc is) drukt, als je echter stilstaat pak je zijn nek vast. In het begin is het vrij moeilijk om het goed te dan, maar ik heb de playstation demo al een paar keer uitgespeeld zonder wapen te gebruiken, is een uitdaging

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:18

Halfkakkende

Vandring

Je moet niet de poppetjes doodmaken...dat is niet de bedoeling.

MUZIEK!

Verwijderd

Topicstarter
Nee oke, maar het maakt gaat dan wel een stuk makkelijker

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

poppetjes doden door nek breken is wel de bedoeling, ze ontdekken je als je het goed doet niet en je hebt minder kans om gepakt worden

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Pagina: 1