Je krijgt hem dus pas, als je eerst dat volledige abbo koopt waarvan ik hier niet zie staan hoe duur dat is. Reken er maar wel op dat dat was kost. 
En verder is het met zulk soort dingen heel erg belangrijk om GOED te voorwaarden te lezen, want vaak zit er zo'n adder onder het gras.
En verder is het met zulk soort dingen heel erg belangrijk om GOED te voorwaarden te lezen, want vaak zit er zo'n adder onder het gras.
🌞🍃
Verwijderd
damn!! ga je het hele internet hiermee vullen?
€ 2.90 voor een kennismakingspakket
daar zit dus NIET die camera bij....staat er gewoon hoor
€ 2.90 voor een kennismakingspakket
daar zit dus NIET die camera bij....staat er gewoon hoor
1. Die digitale camera is ongetwijfeld van het type "Okkie Nokkie", oftewel die stelt niet veel voor.
2. Voor die eur. 2,90 krijg je alleen: "Kennismakingspakket inclusief gratis opbergmap en leuke fotoverrassing".
3. Die 2 andere gratis camera's krijg je dus pas als je een abonnement neemt op dat verzamelwerk.
4. Let ook op de laatste regel: "Het abonnement geldt tot wederopzegging. Prijswijzigingen voorbehouden". Als je dus niet meteen opzegt, zit je met een ongetwijfeld zeer duur abonnement op een ongetwijfeld matig verzamelwerk
Lijkt me wel te vertrouwen dus, maar er zitten wat haken en ogen aan. Die digitale camera krijg je dus ook niet voor die eur. 2,90...
2. Voor die eur. 2,90 krijg je alleen: "Kennismakingspakket inclusief gratis opbergmap en leuke fotoverrassing".
3. Die 2 andere gratis camera's krijg je dus pas als je een abonnement neemt op dat verzamelwerk.
4. Let ook op de laatste regel: "Het abonnement geldt tot wederopzegging. Prijswijzigingen voorbehouden". Als je dus niet meteen opzegt, zit je met een ongetwijfeld zeer duur abonnement op een ongetwijfeld matig verzamelwerk
Lijkt me wel te vertrouwen dus, maar er zitten wat haken en ogen aan. Die digitale camera krijg je dus ook niet voor die eur. 2,90...
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
ja, daar zijn die pagina's ook op gemaakt, anders koopt niemand zo'n abo natuurlijkOp zaterdag 15 juni 2002 10:28 schreef personage het volgende:
beter lezen ja.. ik zie het.. maar vind het zelf nogal verwarrend.. die page.
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Pagina: 1