yo hi all ik heb een plextor 40 speed brander maar nu heb ik gelezen dat die alleen maar orange bla bla media formaten kan branden dus geen 90 minuten is hier een oplossing voor om dus wel 90 minuten te branden want zou wel pretig wezen als dat kon via een of andere firmware upgrade
Lijkt me sterk dat ie geen 90 min. CD's kan branden 
Als mijn LiteOn 24x dat kan, kan jouw Plextor 40x dat ook hoor!
Als mijn LiteOn 24x dat kan, kan jouw Plextor 40x dat ook hoor!
Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...
Verwijderd
Je kunt met een Plextor 40x12x40 prima 90 mins CD's branden, doe ik zelf ook vaak genoeg.
PS.
Ga eerst eens terug naar school of volg een cursus Nederlands.....
PS.
Ga eerst eens terug naar school of volg een cursus Nederlands.....
Hmm.., ik wou hier net een topic over starten toen ik deze zag...
Ik heb een Plextor 16x10x40x en een Plextor 12x10x32x en met geen van bijden kan ik 90min. CD's fikken.
Kan het niet zijn dat het aan de CD's ligt..?
Ik heb hier "PrimeDisc CD-R's 90min. 800Mb 24speed" cd liggen (bij alternate vandaan) en die willen dus echt niet.
Ik heb een Plextor 16x10x40x en een Plextor 12x10x32x en met geen van bijden kan ik 90min. CD's fikken.
Kan het niet zijn dat het aan de CD's ligt..?
Ik heb hier "PrimeDisc CD-R's 90min. 800Mb 24speed" cd liggen (bij alternate vandaan) en die willen dus echt niet.
Verwijderd
De 2 vereisten voor het branden van een 90 mins CD.
1: Bij Preferences-Expert Features van Nero Maximum CD size op 99 mins oid. zetten(in ieder geval 90)
2: Het branden van de CD moet in Disc At Once modus gebeuren, Session at Once en Track At Once werken niet.
That's it.
1: Bij Preferences-Expert Features van Nero Maximum CD size op 99 mins oid. zetten(in ieder geval 90)
2: Het branden van de CD moet in Disc At Once modus gebeuren, Session at Once en Track At Once werken niet.
That's it.
Op zondag 16 juni 2002 02:44 schreef TweakGuy het volgende:
Gebruik CDRwin 5 die kan wel prima 90 minuten & hoger branden, kan zelfs DVDs branden moeiteloos.
Je hebt geen firmware nodig, dit kan de drive standaard, zie de review hier:
http://www.cdfreaks.com/document.php3?Doc=74&Page=13
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
nou het probleem is hij herkent de media alleen als 700 mb en niet als 800 mb en ik gebruik that's write
Verwijderd
Klopt ook, 90mins CD zijn gewoon 700MB CD's met een overburn naar 90 mins.Op maandag 17 juni 2002 20:53 schreef ozzie307 het volgende:
nou het probleem is hij herkent de media alleen als 700 mb en niet als 800 mb en ik gebruik that's write
Volg mijn stappen maar, dan moet het werken
nog bedankt voor de link kan nu lekker overburne thnx m@Op maandag 17 juni 2002 01:22 schreef Snikker het volgende:
Je hebt geen firmware nodig, dit kan de drive standaard, zie de review hier:
yeah ha werkt perfect thnx all burners outthereOp zondag 16 juni 2002 02:44 schreef TweakGuy het volgende:
De 2 vereisten voor het branden van een 90 mins CD.
That's it.
Verwijderd
Ik heb ook een plextor 40/12/40 met laatste firmware en windows xp.
Maar ik krijg het niet voor elkaar om een cd te 'overburnen' Ik doe alles wat ik moet doen, overburn inschakelen in Nero, disc-at-once etc, maar ik blijf de mededeling houden dat de cd te klein is voor wat ik wil branden. Ik heb ook de goeide cd-r's (van 99 min) dus daar ligt het ook niet aan. En als ik Nero CD Speed doe geeft die ook gewoon aan dat er een 79:59 cd-r in zit, terwijl ik er dan die cdr van 99 min in heb zitten.
Heeft iemand enig idee wat ik moet veranderen ofzo? Ik probeer dat overburnen al een hele tijd maar het wil gewoon niet lukken
Please help me!
Maar ik krijg het niet voor elkaar om een cd te 'overburnen' Ik doe alles wat ik moet doen, overburn inschakelen in Nero, disc-at-once etc, maar ik blijf de mededeling houden dat de cd te klein is voor wat ik wil branden. Ik heb ook de goeide cd-r's (van 99 min) dus daar ligt het ook niet aan. En als ik Nero CD Speed doe geeft die ook gewoon aan dat er een 79:59 cd-r in zit, terwijl ik er dan die cdr van 99 min in heb zitten.
Heeft iemand enig idee wat ik moet veranderen ofzo? Ik probeer dat overburnen al een hele tijd maar het wil gewoon niet lukken
Please help me!
he remko heb je ook in cdspeed die overburn test gedaan ??? bij mij geeft hij ook gewoon 700 mb aan maaar kan wel overburn test doen tot en met 94 minuten met een 90 minuten cd probeer dat eens
Verwijderd
Die overburn test doet ie wel gewoon goed met bijv 94 minuten ingesteld.
Maar het probleem is dus dat nero bij het willen branden van een cd meteen aangeeft dat de cd te klein is.
Maar het probleem is dus dat nero bij het willen branden van een cd meteen aangeeft dat de cd te klein is.
Dat doet hij bij mij ook, maar direct daarna komt er nog zo'n windowtje omhoog waarstaat of ik wil "probeeren" te overburnen...Op dinsdag 18 juni 2002 01:01 schreef remkootje het volgende:
Die overburn test doet ie wel gewoon goed met bijv 94 minuten ingesteld.
Ik heb mijn bijde plex'en ingesteld als boven beschreven en bij mij werkt het...
Tja da's een goeie...Op dinsdag 18 juni 2002 01:45 schreef remkootje het volgende:
Ik krijg dat windoowtje daarna dus niet. Wat zou dan het probleem kunnen zijn??
Mijn opstelling is...
WinXP
--alle updates
Plextor 12x10x32x en 16x10x40x
--bijde laatse firmware
Nero V5.5.8.2
--Disc-At-Once
--Expert features 89min. 59sec.
PrimeDisc CD-R's
--90min. 24x 800Mb
Misschien bij Nero --> Files --> Preferences --> General -->
Check for correct CD format before burning
uitvinken? Kweet niet hoor...
Anders bij
Preferences --> Expert Features -->
Enable overburn 'disc at once' burning
aanvinken...
Hoe staan die settings bij jou?
Check for correct CD format before burning
uitvinken? Kweet niet hoor...
Anders bij
Preferences --> Expert Features -->
Enable overburn 'disc at once' burning
aanvinken...
Hoe staan die settings bij jou?
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Verwijderd
Nee dat staat allemaal goed. Ook dat 'check for correct diskformat' uitzetten heeft geen effect. Waardoor krijg ik dat f*ckin' schermpje met overburning nou niet??
ja nu ik er ook even op gelet heb ik krijg dat ook niet dus burn ook gewoon op 700 mb nog steed eens even me preferences checkenOp dinsdag 18 juni 2002 17:08 schreef remkootje het volgende:
Nee dat staat allemaal goed. Ook dat 'check for correct diskformat' uitzetten heeft geen effect. Waardoor krijg ik dat f*ckin' schermpje met overburning nou niet??
Pagina: 1