plaatje wordt niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• pp_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11-2021
ik heb met dreamweaver mx geprobeert een paar plaatjes in tabellen te zetten, maar er is steeds 1 plaatje dat maar niet te voorschijn komt. dat is het plaatje linksboven. heeft iemand enig idee hoe dat komt?

http://www.skateculture.nl/tijdelijk/site/site.html

Verwijderd

Omdat het plaatje niet op de server staat? Of in iedergeval niet op de plek die jij aangeeft. Copy/paste het adres van 't plaatje maar eens. Ze worden wel weergegeven voor die andere, maar niet voor die linksboven. Heeft niets met de tabel te maken..

Edit: je kunt gewoon bij de dir, als je daar lboven.jpg aanklikt doet ie 't niet, dus waarschijnlijk iets fout gegaan bij 't uploaden ofzow?

• pp_
O.k., laten we het eens proberen. Bedankt alvast. :)

• pp_
HUH?! het is een fout in het plaatje, ik heb hem upgeload en het is 24 kb. Wat zou er fout kunnen zijn? Op mijn computer kan ik hem wel bekijken. Maar als ik de html op mijn computer open staat er een kruisje.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Kijk eens naar de hoofdletters en kleine letters?

edit: echt vreemd. Heb je hem Binary geupload? (ja net als de andere he)... want het gekke is, hij geeft geen error, maar een leeg vakje met kruisje...dus hij 'weet wel' dat hij er zit :?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

En 't plaatje openen in je browser? Anders ff je plaatjes-bewerk-bewerk-programma openen en je plaatje opnieuw saven en weer uploaden. :)

• pp_
Werkt allemaal niet.

• pp_
Kan het zijn dat het komt omdat ik met photoshop het plaatje als *.*eps gesaved heb met gridlines en het daarna nog eens geopend heb een stuk eruit gehaald heb en er *.*jpg van gemaakt heb?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

(jarig!)
Op zaterdag 15 juni 2002 01:12 schreef Peter-Paul het volgende:
Kan het zijn dat het komt omdat ik met photoshop het plaatje als *.*eps gesaved heb met gridlines en het daarna nog eens geopend heb een stuk eruit gehaald heb en er *.*jpg van gemaakt heb?
Nope dat zou niet uit moeten maken. Is het niet toevallig een CMYK bestand.. en dat je er ook een CMYK jpeg van hebt gemaakt? Gezien de vorige reacties en comments denk ik dat.. :) ff naar Beeld > Modus en um op RGB gooien.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 01:14 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Nope dat zou niet uit moeten maken. Is het niet toevallig een CMYK bestand.. en dat je er ook een CMYK jpeg van hebt gemaakt? Gezien de vorige reacties en comments denk ik dat.. :) ff naar Beeld > Modus en um op RGB gooien.
"Save for web", als je Photoshop gebruikt kan natuurlijk ook, dan zit je altijd goed, lijkt me.. :D

• pp_
Nu je het zegt, nu werkt het. Bedankt voor het binnen-5-minuten antwoord. Time to go to bed. :Z :D

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 01:16 schreef Peter-Paul het volgende:
Nu je het zegt, nu werkt het. Bedankt voor het binnen-5-minuten antwoord. Time to go to bed. :Z :D
CMYK -> RGB of "Save for Web" ? :P

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

(jarig!)
Op zaterdag 15 juni 2002 01:30 schreef Geeltje het volgende:

[..]

CMYK -> RGB of "Save for Web" ? :P
Principe is hetzelfde.. je moet mensen niet te lui maken.. dan leren ze er niet van en weten ze niet dat er ook nog zoiets is als CMYK :P

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

mijn browser zegt:
"Unsupported color conversion request"

misschien heb je daar wat aan.

• pp_
Welke browser gebruik je?

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 09:55 schreef Peter-Paul het volgende:
Welke browser gebruik je?
OmniWeb voor MacOS X. De coolste browser als je kijkt naar features maar voor compatiblity moeten we wachten op OmniWeb 5. Eind dit jaar komt die uit en binnenkort beta's :) dat wordt echt smullen.

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
miss is de Jpeg niet goed van Iexplorer zegt unknown filetype miss over nieuw opslaan als jpg in bijv Photoshop.
Pagina: 1