wat triggert oplichten van logitech opticalmuis?

Pagina: 1
Acties:

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-08 13:03
Tja ik zit hier wat te studeren met mijn monitor uit om de verleiding maar te weerstaan om te gaan compen
downloadjes moeten natuurlijk wel aan blijven staan dus hij blijft wel aanstaan natuurlijk

maare ondertussen blijft die muis blijft maar knipperen en totaal random
tis trouwens een dual optical: echt heerlijk muisje
krijg je ook nog wisselende lichtsterkte (geen, 1 of 2 lichtjes)
weet iemand wat? waarom? hoe?

* Tonton geeft toe: studieontwijkend gedrag :P

tis haast een vraagje voor de HK :D

EDIT: dat bedoel ik juist hij gaat NIET alleen branden als ik beweeg !!!! als ik in de andere hoek van de kamer ga staan, gaat hij nog uit en aan
maar das dus niet normaal

dual optical is beste logitech muisje gemaakt, zo 8-)
NIET draadloos, das alleen maar kut
en superprecies, misschien verklaart dat wel het flikkeren

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

Fuelke

Forza Ferrari

Ik heb geen dual optical, maar een gewone optical, en ik denk dat ie gewoon oplicht als je ermee gaat bewegen (links, rechts, boven, beneden) of als je hem optilt. Maar waarom? Misschien om energie te besparen?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Hij licht op als de sensor een beweging waar neemt. Als je een gespikkeld bureau oid hebt, kan hij soms wel eens een foutje maken, en dan denkt hij dattie beweegt (daarom is een effen oppervlak beter)

Verwijderd

en hoe lichter (wit) hoe batterij besparender.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:44

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Is het een draadloze, ken die logitec allemaal niet :)

En eigelijk moeten we je niet helpen, want nu heb je je pc aangezet terwijl je in je boeken moet zitten :+

Verwijderd

ik heb een muismat met water erin lekker zacht en soms gaat mijn muis pijltje ontzetend flippen en gaat het lampje als een gek staan knipperen. ik heb logitech optical wheel mouse. v
Pagina: 1