PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Ik heb geen dual optical, maar een gewone optical, en ik denk dat ie gewoon oplicht als je ermee gaat bewegen (links, rechts, boven, beneden) of als je hem optilt. Maar waarom? Misschien om energie te besparen?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Hij licht op als de sensor een beweging waar neemt. Als je een gespikkeld bureau oid hebt, kan hij soms wel eens een foutje maken, en dan denkt hij dattie beweegt (daarom is een effen oppervlak beter)
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:44
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Is het een draadloze, ken die logitec allemaal niet 
En eigelijk moeten we je niet helpen, want nu heb je je pc aangezet terwijl je in je boeken moet zitten
En eigelijk moeten we je niet helpen, want nu heb je je pc aangezet terwijl je in je boeken moet zitten
Verwijderd
ik heb een muismat met water erin lekker zacht en soms gaat mijn muis pijltje ontzetend flippen en gaat het lampje als een gek staan knipperen. ik heb logitech optical wheel mouse. v
Pagina: 1