• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-03 00:56
Nou ik heb ehm dus ff besteld bij http://www.mp3cdspeler.nl voor 99,-. En de volgende dag (vandaag)stond de postbode om 10.00uur voor mn deur. Ze hadden alleen mn drie 249MB platinummetjes er niet bij zitten, maar hadden wel 7 200MB cd`tjes erbij gedonderd. Er zaten standaard 2 blanco cdtes bij maar ik kreeg er 5. :? Ook krijg je als je nu besteld gratis 5 extra cdtjes. Kheb er in totaal nu 17 bij gekregen dus mij hoor je niet klagen :P

+PUNTEN:
+Het apparaatje ziet er cool uit.
+Het bijgeleverde zachte hoesje met ook nog eens plaats voor 3 (misschien 6) cdtjes is ook wel makkelijk.
+Makkelijk dat ie voor 5 cd`s de positie onthoud (in het nummer).
+spoelen in de nummers. (kdacht dat sommige dat misten)
+De firmware upgradeabylity (uuh hoe schrijf je dat) :? is zeker makkelijk. Hiervoor zou ik een cdrwtje kopen, want je moet de nieuwe firmware uiteraard op een cdtje branden.
+Ingebouwde oplader is makkelijk om ehm ff op school op te laden tijdens de les. :P
+De antishock is niks op aan te merken: 400sec > kan best kloppen.
+Ze claimen dat je 14uur mp3 kan afspelen met een setje van 2 AA batterijen. (Kan ik nog niet over oordelen)

-PUNTEN
-ID3-tag weergave zou makkelijk zijn, maar ik luister toch alleen harhouse en hardtrance. En hoe het nummer heet boeit me geen donder. :z
-Een afstands bediening is wel een gemis. Je moet toch het apparaatje pakken als je van track wilt switchen of starten/stoppen.
-Die bijgeleverde oordoppies zijn natuurlijk zwaar bagger,
dus zou ik net als ik toch de Sennheiser mx500 oordopjes erbij nemen.(19,-) Eventueel de mindere versie met iets mindere kwaliteit en geen volumeregeling.(9,-)(beide 2 jaar garantie)

Ik vind het voor deze prijs tot nu toe zeker geen slecht apparaatje.(als ie er ineens mee ophoud draait dat wel bij denk ik >:) )
Khoop dat iemand er wat aan heeft.

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ff een foto'tje:

Afbeeldingslocatie: http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/142_3.jpg

nice, maar ik zoek toch liever een cf speler.

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
Qua vorm lijkt ie wel wat op de 8cm player van Philips...

Deze is alleen stukken goedkoper :D

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-03 00:56
Wat is dit nou?
Moet ik op mn eigen post gaan reageren omdat een modder-eter mn post heeft gewijzigd. Waardoor ik niet kan editen.

Kheb vanochtend namelijk ff de antishock getest. Tijdens het krantenlopen (uurtje) heeft ie geen enkele x overgeslagen.

Verwijderd

[topic=519149/1/50]

Daar kan je toch gewoon verdergaan :?

Dit topic is gesloten.