Nou ik heb ehm dus ff besteld bij http://www.mp3cdspeler.nl voor 99,-. En de volgende dag (vandaag)stond de postbode om 10.00uur voor mn deur. Ze hadden alleen mn drie 249MB platinummetjes er niet bij zitten, maar hadden wel 7 200MB cd`tjes erbij gedonderd. Er zaten standaard 2 blanco cdtes bij maar ik kreeg er 5.
Ook krijg je als je nu besteld gratis 5 extra cdtjes. Kheb er in totaal nu 17 bij gekregen dus mij hoor je niet klagen 
+PUNTEN:
+Het apparaatje ziet er cool uit.
+Het bijgeleverde zachte hoesje met ook nog eens plaats voor 3 (misschien 6) cdtjes is ook wel makkelijk.
+Makkelijk dat ie voor 5 cd`s de positie onthoud (in het nummer).
+spoelen in de nummers. (kdacht dat sommige dat misten)
+De firmware upgradeabylity (uuh hoe schrijf je dat)
is zeker makkelijk. Hiervoor zou ik een cdrwtje kopen, want je moet de nieuwe firmware uiteraard op een cdtje branden.
+Ingebouwde oplader is makkelijk om ehm ff op school op te laden tijdens de les.
+De antishock is niks op aan te merken: 400sec > kan best kloppen.
+Ze claimen dat je 14uur mp3 kan afspelen met een setje van 2 AA batterijen. (Kan ik nog niet over oordelen)
-PUNTEN
-ID3-tag weergave zou makkelijk zijn, maar ik luister toch alleen harhouse en hardtrance. En hoe het nummer heet boeit me geen donder.
-Een afstands bediening is wel een gemis. Je moet toch het apparaatje pakken als je van track wilt switchen of starten/stoppen.
-Die bijgeleverde oordoppies zijn natuurlijk zwaar bagger,
dus zou ik net als ik toch de Sennheiser mx500 oordopjes erbij nemen.(19,-) Eventueel de mindere versie met iets mindere kwaliteit en geen volumeregeling.(9,-)(beide 2 jaar garantie)
Ik vind het voor deze prijs tot nu toe zeker geen slecht apparaatje.(als ie er ineens mee ophoud draait dat wel bij denk ik
)
Khoop dat iemand er wat aan heeft.
+PUNTEN:
+Het apparaatje ziet er cool uit.
+Het bijgeleverde zachte hoesje met ook nog eens plaats voor 3 (misschien 6) cdtjes is ook wel makkelijk.
+Makkelijk dat ie voor 5 cd`s de positie onthoud (in het nummer).
+spoelen in de nummers. (kdacht dat sommige dat misten)
+De firmware upgradeabylity (uuh hoe schrijf je dat)
+Ingebouwde oplader is makkelijk om ehm ff op school op te laden tijdens de les.
+De antishock is niks op aan te merken: 400sec > kan best kloppen.
+Ze claimen dat je 14uur mp3 kan afspelen met een setje van 2 AA batterijen. (Kan ik nog niet over oordelen)
-PUNTEN
-ID3-tag weergave zou makkelijk zijn, maar ik luister toch alleen harhouse en hardtrance. En hoe het nummer heet boeit me geen donder.
-Een afstands bediening is wel een gemis. Je moet toch het apparaatje pakken als je van track wilt switchen of starten/stoppen.
-Die bijgeleverde oordoppies zijn natuurlijk zwaar bagger,
dus zou ik net als ik toch de Sennheiser mx500 oordopjes erbij nemen.(19,-) Eventueel de mindere versie met iets mindere kwaliteit en geen volumeregeling.(9,-)(beide 2 jaar garantie)
Ik vind het voor deze prijs tot nu toe zeker geen slecht apparaatje.(als ie er ineens mee ophoud draait dat wel bij denk ik
Khoop dat iemand er wat aan heeft.