Toon posts:

[XP] Kan geen foto's uit camera halen

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kheb laatst xp opnieuw op me puter gezet. Wou zonet foto's uit me camera halen en normaal is dat usb stekker er in, camera aan en dan verschijnt vanzelf explorer met de map waarin de foto's staan die op het smartmedia kaartje staan. Nu gebeurt er echter helemaal niks :(

ik voel me zo ontzettend n00b maar ik heb me de pleuris gezocht maar kan geen oplossing vinden :o

Verwijderd

Ik had dit zelfde probleem ook, maar bij mij heeft juist een format geholpen (ik was er toch aan toe, dus geeft niet).

Maar je bent niet de enige met dit probleem en daar is ook geen oplossing gekomen:

[topic=521718/1/50]

Dus eigenlijk wil ik zeggen dat je je geen n00b hoeft te voelen, want het schijnt dus niet zo makkelijk te zijn om het op te lossen ;) En ook ben ik nog steeds op zoek, als ik het nog een keer zou krijgen om het op een eenvoudigere manier op te lossen.

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-03 08:28
Je moet in de services de Windows Image Acquisition WIA, uitzetten, ik had hetzelfde probleem met mijn camera.

Hierna werkte het weer perfect!

Verwijderd

Topicstarter
dat werkt bij mij helaas niet :(
als ik de camera aanzet dan reageert xp wel door het "Safely remove hardware" icoontje weer te geven in de tray maar verders niks.. camera komt niet in verkenner te staan

Verwijderd

Excuses voor deze kick maar ik heb ook dit probleem. Ik heb mijn vraag onlangs nog gesteld in het fotografie topic maar het lijkt mij beter dat hij hierin komt te staan. Dus vandaar deze link even: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1007125/

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Martie,

Als je denkt dat je topic niet op de juiste plek is, kan je door middel van een 'topic report' vragen je topic te laten verplaatsen, of kan je met een post in Schop een Modje dit ook aanvragen (als op een topic report geen reactie komt).

Het kicken van een oud topic met een link naar je eigen topic is in ieder geval niet echt constructief :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.