Ik heb laatst (gisteren) even een pc'tje samengesteld voor m'n bedrijf om alleen een beetje te webserveren (intranet). naja.. ik dus gekocht : duron 1 ghz, 256 ddr (266mhz) en een goekoop ecs plankje (k7som ofzo).. naja. de hele boel voor maar 300 pleuro..
Ok, ik heb dat ding dus bij mij thuis geinstalleerd, en daar staat een :
tb900 / 512 mb ram (sdram) en ook een ecs mobo'tje.
nou, ikke dus mysql benchmarken op allebei de systeempjes :
IS DIE DURON TOCH 2 x SNELLER!! .. ?! en t scheelt maar 100 mhz ?! (mysql 4.0?? alpha)
ok, ik ook nog ff met sisoft sandra gebenchmarked (-t:?) en daar blijkt dat die duron ook bijna 2 x sneller is
.. (en maya heb ik ook ff laten renderen op bijde pc's.. (-snif-) ook 2 x sneller)..
ik jank hier een beetje om, omdat ik dit systeempje voor maar 350 euro in elkaar heb gezet, en mijn pc (tb900) voor meer dan 3000 piek (paar jaar terug).
en ohja, ik heb ff in t bios per ongeluk alles op 133 mhz gezet (fsb / cpu), maar nu blijkt dat die duron op 1333 mhz loopt ipv 1 ghz!! (zonder temperatuurs verandering) -voel ik me effe genaaid!! me baas heeft nu gwoon een snellere pc dan ik !?!
nu is mijn vraag.. scheelt die ddr geheugen gewoon in snelheid (versus sdram)?!
<edit>
wat heb ik voor rare topic titel verzonnen ?!
</edit>
Ok, ik heb dat ding dus bij mij thuis geinstalleerd, en daar staat een :
tb900 / 512 mb ram (sdram) en ook een ecs mobo'tje.
nou, ikke dus mysql benchmarken op allebei de systeempjes :
IS DIE DURON TOCH 2 x SNELLER!! .. ?! en t scheelt maar 100 mhz ?! (mysql 4.0?? alpha)
ok, ik ook nog ff met sisoft sandra gebenchmarked (-t:?) en daar blijkt dat die duron ook bijna 2 x sneller is
ik jank hier een beetje om, omdat ik dit systeempje voor maar 350 euro in elkaar heb gezet, en mijn pc (tb900) voor meer dan 3000 piek (paar jaar terug).
en ohja, ik heb ff in t bios per ongeluk alles op 133 mhz gezet (fsb / cpu), maar nu blijkt dat die duron op 1333 mhz loopt ipv 1 ghz!! (zonder temperatuurs verandering) -voel ik me effe genaaid!! me baas heeft nu gwoon een snellere pc dan ik !?!
nu is mijn vraag.. scheelt die ddr geheugen gewoon in snelheid (versus sdram)?!
<edit>
wat heb ik voor rare topic titel verzonnen ?!
</edit>
traktor scratch!