Sinds kort heb ik Red Hat 7.3 met KDE3. Bevalt goed, behalve dan dat hij cd's automatisch afspeelt (audio) of opent (data). Ik heb gezocht naar een oplossing voor dit probleem, maar zonder resultaat. Weet iemand waar ik dit kan uitzetten?
Verwijderd
ehm... mjah... liever niet na 25 minuten al omhoog schoppen, is niet liev...Op vrijdag 14 juni 2002 23:58 schreef Starbase218 het volgende:
nog steeds geen reacties? - schopje.
He he he, niet zo snel kicken. Een reactie kan even duren.
Er is een klein afspraakje daarover. kicken pas na een dagje...als je haast hebt na een paar uur, maar hij was nauwlijks gezakt naar de 7e plaats of je kickt al.
[ontopic]
Ik kan je niet helpen, maar was bezig om je topic te promoten op irc.....nu willen ze je niet helpen omdat je onbeleeft doet.
Er is een klein afspraakje daarover. kicken pas na een dagje...als je haast hebt na een paar uur, maar hij was nauwlijks gezakt naar de 7e plaats of je kickt al.
[ontopic]
Ik kan je niet helpen, maar was bezig om je topic te promoten op irc.....nu willen ze je niet helpen omdat je onbeleeft doet.
ok, dat wist ik niet. maar misschien heb ik de oplossing al gevonden. het schijnt namelijk dat de rpm autorun er verantwoordelijk voor is. ga ik zo ff uninstallen.Op zaterdag 15 juni 2002 00:02 schreef Valium het volgende:
He he he, niet zo snel kicken. Een reactie kan even duren.
Mooi om te horen. Laat even weten of dat echt het probleem was bij jou. Dan weten anderen het ook weer.
Enne, welkom in NOS enzo.
Enne, welkom in NOS enzo.
De rpm autorun is er idd verantwoordelijk voor. na de uninstall kreeg ik een melding bij het starten van KDE dat autorun niet geladen kon worden oid. Eerst maar weer geinstalleerd.
na enig zoeken bleek dat in ~/.kde/Autostart automatisch een link naar autorun wordt geplaatst. man page van autorun nagezocht, daar stond het precies in: de optie -m zorgt ervoor dat de cd wel gemount wordt, maar dat er verder niets wordt ge-execute. link in autostart ff aangepast, en het werkt perfect. in de manpage staan btw nog veel meer opties die je kunt aanpassen.
na enig zoeken bleek dat in ~/.kde/Autostart automatisch een link naar autorun wordt geplaatst. man page van autorun nagezocht, daar stond het precies in: de optie -m zorgt ervoor dat de cd wel gemount wordt, maar dat er verder niets wordt ge-execute. link in autostart ff aangepast, en het werkt perfect. in de manpage staan btw nog veel meer opties die je kunt aanpassen.
Pagina: 1