Ge-force 4 ti 4200 ervaringen Deel 2

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 2.171 views sinds 30-01-2008

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26
Omdat de andere te groot werd, en omdat er nu een slotje opzit laten we dan hier maar verder gaan,
is er trouwens al nieuws wanneer de leadtek nou is te verkrijgen valt? op de site van perfect systems staat nog steeds vrijdag middag, maar het is nu vrijdag avond :(

niks

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Ik ben er nog steeds niet uit of ik nou een 128mb of een 64mb versie moet nemen :)
Iemand die me daar een duidelijk verhaal over kan schrijven welke in welk geval de beste keuze zou zijn. en dan niet 128mb gaat langer mee, 64mb is nu sneller, want dat weet ik allang maar dan kom ik er niet uit :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 23:11 schreef Chop2000 het volgende:
Omdat de andere te groot werd, en omdat er nu een slotje opzit laten we dan hier maar verder gaan,
is er trouwens al nieuws wanneer de leadtek nou is te verkrijgen valt? op de site van perfect systems staat nog steeds vrijdag middag, maar het is nu vrijdag avond :(
De leadtek is hier in bestelling bij mij.

Iemand al overclock ervaringen met die kaart?

• Chop2000
Op vrijdag 14 juni 2002 23:47 schreef dajando het volgende:

[..]

ze schijnen goed te overclockbaar te zijn, ze halen allemaal 300/600 (sommige natte funprice gevallen niet)

niks

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op vrijdag 14 juni 2002 23:51 schreef Chop2000 het volgende:

[..]

ze schijnen goed te overclockbaar te zijn, ze halen allemaal 300/600 (sommige natte funprice gevallen niet)
funcomputer that is ;)

Specs

• Chop2000
Op vrijdag 14 juni 2002 23:51 schreef Chop2000 het volgende:

[..]

ze schijnen goed te overclockbaar te zijn, ze halen allemaal 300/600 (sommige natte funcomputer duitsland gevallen niet)

niks

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 23:53
Op vrijdag 14 juni 2002 23:44 schreef McFlipp het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit of ik nou een 128mb of een 64mb versie moet nemen :)
Iemand die me daar een duidelijk verhaal over kan schrijven welke in welk geval de beste keuze zou zijn. en dan niet 128mb gaat langer mee, 64mb is nu sneller, want dat weet ik allang maar dan kom ik er niet uit :)
Check voor de gein eens pricewatch, en dan de MSI GeForce4 Ti 4400 :Y)

• Kolder
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 19:50

Kolder

Raaarrrr

Ik heb een vraagje wat betreft bios updates. Is het nou zo dat bv. de bios van een club3d ti 4200 128mb ook te gebruiken is voor een POV ti4200 128 mb.
Of moet je daarvoor weer een speciale bios hebben? Het ziet er namelijk naar uit dat deze 2 exact hetzelfde zijn en geld dit dan voor alle reference design bordjes....?

Whatever........

• Chop2000
Op zaterdag 15 juni 2002 01:51 schreef Kolder het volgende:
Ik heb een vraagje wat betreft bios updates. Is het nou zo dat bv. de bios van een club3d ti 4200 128mb ook te gebruiken is voor een POV ti4200 128 mb.
Of moet je daarvoor weer een speciale bios hebben? Het ziet er namelijk naar uit dat deze 2 exact hetzelfde zijn en geld dit dan voor alle reference design bordjes....?
ik zou dat zo niet weten..... kijk ze hebben allemaal een eigen ingebakken ID, kijk bijvoorbeeld maar onder powerstrip, dan kan je ook het merk van je kaart zien.
ik denk dat dit verstandig is..... heb ja al een mailtje naar PoV gestuurt?

niks

Verwijderd

Voor degenen die het kan interesseren : m'n SUMA draait 308/645 stabiel, op zich gaat 310/650 ook nog, maar de core hangt na een tijdje (te warm + te weining juice) en het geheugen loopt in eerste instantie probleemloos op 650, maar na een tijdje (goed half uur ofzo) beginnen er artifacts zichtbaar te worden (koeling beetje aanpassen dus :))
3DMark scores kan ik nog ff niet geven want ik moet eerst m'n CPU/Mobo prob opgelost krijgen :)

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb mijn Club3D Ti4200 64MB ook eindelijk binnen. Voor wie nog wil vergelijken:

Athlon 800, KT133, 256MB PC100, Ti4200 64MB 250/500MHz = 5669 score.

Is redelijk goed volgens mij. Met een GeForce1 SDRAM had ik 2100, dus dat scheelt flink.

Verwijderd

Mijn 'natte' haalt 295/625 en de 'natte' van mijn broeder 315/630. Tijd voor een core voltage mod >:) (btw mijn voeding is brak, vandaar dat ik niet zo ver als hem kan oc'en).

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 11:42 schreef DumphuiZ het volgende:
Mijn 'natte' haalt 295/625 en de 'natte' van mijn broeder 315/630. Tijd voor een core voltage mod >:) (btw mijn voeding is brak, vandaar dat ik niet zo ver als hem kan oc'en).
Erg lekker, ik w8 nog steeds op mijn AOpen 128 mb, nog 1 keertje voor de zekerheid. Ik heb gehoord dat ie niet standaard op 500 mhz loopt, maar dat dat wel op de doos staat. Is het dus volkomen veilig omdat ding meteen op 500 mhz te zetten?

• Chop2000
Op zaterdag 15 juni 2002 11:52 schreef ThaBunny het volgende:

[..]

Erg lekker, ik w8 nog steeds op mijn AOpen 128 mb, nog 1 keertje voor de zekerheid. Ik heb gehoord dat ie niet standaard op 500 mhz loopt, maar dat dat wel op de doos staat. Is het dus volkomen veilig omdat ding meteen op 500 mhz te zetten?
JA! het is zelf volkomen veilig om em op 550 te zetten (560 zelfs volgens eynstein)

niks

• blakez
  • Laatst online: 13-10-2025

[..]

Hoe lang is het geleden wanneer je die kaart hebt besteld? Op hun site staat dat hij in voorraad! is, maar dat betwijfel ik eigenlijk... Van die webstore ook nog nooit gehoord.. Iemand goede/slechte ervaringen mee??

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 11:52 schreef ThaBunny het volgende:

[..]

Ik heb ook die Aopen besteld en vind toch als er op de doos staat dat hij op 500mhz loopt dat ie dat ook moet doen! OF zijn er mensen die dat niet met me eens zijn?
Dan moet Aopen toch net zoals Club3D als de sodemieter met een bios update gaan komen zodat hij wel op 500 draait??

Ik vind het helemaal al raar dat er nu bij verschillende merken dit dus het geval blijkt te zijn dat er op de doos doodleuk 500mhz staat terwijl hij op 444 (of 446) loopt!

Hoe kan een fabrikant nou wat anders op de doos zetten dan wat er inzit? Net als dat je een auto koop met een 1,8liter motortje maar er 2,0 liter op staat! Waarom doen ze dat in godsnaam? Ze zullen zelf toch ook wel gezien hebben mag je aannemen voordat ze hem op de markt zetten dat hij neit op 500 draait, toch? Anders staat ons nog wat te wachten want dan zijn ze wel HEEEEL beroerd getest! ;)

Verwijderd

Tjah , op mijn Hercules GF2 Ti stond ook 250Mhz DDR certified RAM , maar hoger als 440 kwam die niet . Kwam volgens timings op de RAM volgens hun .

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:33
Ik heb eindelijk mijn leadtek GF 4 Ti 4200 binnen. :) maar ja nu draai ik 3d mark 2001 se. krijg ik met de standaad drivers die er bij zitten maar een Benchmark van 2148 en met de laaste detonator 29.42 driver een Benchmark van 2721 wat moet ik daar nou mee dat is toch veel te langzaam. wie kan mij vertellen welke driver ik moet gebruiken. en ik wil um niet O/C. het kan er meschien ook aan liggen dan mijn systeem te traag is wie het het antwoordt.

Syteem.

Celeron 466MHZ
Geheugen 448 MB
Moederbord Aopen AX63pro
Maxtor 40GB 7200rpm
Leatek GF 4 ti 4200 63MB

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 22:10
Op zaterdag 15 juni 2002 12:28 schreef SALLY het volgende:

[..]

Ik heb ook die Aopen besteld en vind toch als er op de doos staat dat hij op 500mhz loopt dat ie dat ook moet doen! OF zijn er mensen die dat niet met me eens zijn?
Dan moet Aopen toch net zoals Club3D als de sodemieter met een bios update gaan komen zodat hij wel op 500 draait??

Ik vind het helemaal al raar dat er nu bij verschillende merken dit dus het geval blijkt te zijn dat er op de doos doodleuk 500mhz staat terwijl hij op 444 (of 446) loopt!

Hoe kan een fabrikant nou wat anders op de doos zetten dan wat er inzit? Net als dat je een auto koop met een 1,8liter motortje maar er 2,0 liter op staat! Waarom doen ze dat in godsnaam? Ze zullen zelf toch ook wel gezien hebben mag je aannemen voordat ze hem op de markt zetten dat hij neit op 500 draait, toch? Anders staat ons nog wat te wachten want dan zijn ze wel HEEEEL beroerd getest! ;)
Naar aanleiding van mijn kapotte V7700 [topic=524505/1/150] heb ik ook maar zo'n AOpen besteld. Die scheelde maar iets in prijs met een POV 128 MB en heeft als voordeel dat er vivo opzit en hopelijk wat leuke programmatjes erbij. Heeft iemand ervaring met deze kaart en met het gebruik ervan als PVR. Lijkt me wel grappig om een uur later te beginnen met kijken naar een film op SBS6 en dan de reclames en Hart van Nederland over te kunnen slaan :+ Dat die kaart niet standaard op 500 Mhz draait is natuurlijk misleidende reclame, maar ik zit er niet mee als hij maar daadwerkelijk 500 MHz kan draaien. Hopelijk nog iets hoger want ik heb hier ergens gelezen dat hij op 560 kon draaien. Nou ja, we shall see! Krijg hem als het goed is dinsdag binnen.

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 13:45 schreef Wdrawing het volgende:
Ik heb eindelijk mijn leadtek GF 4 Ti 4200 binnen. :) maar ja nu draai ik 3d mark 2001 se. krijg ik met de standaad drivers die er bij zitten maar een Benchmark van 2148 en met de laaste detonator 29.42 driver een Benchmark van 2721 wat moet ik daar nou mee dat is toch veel te langzaam. wie kan mij vertellen welke driver ik moet gebruiken. en ik wil um niet O/C. het kan er meschien ook aan liggen dan mijn systeem te traag is wie het het antwoordt.

Syteem.

Celeron 466MHZ
Geheugen 448 MB
Moederbord Aopen AX63pro
Maxtor 40GB 7200rpm
Leatek GF 4 ti 4200 63MB
Nou ik denk dat je dat zelf ook wel kunt bedenken en helemaal als je eens wat rond had gelezen... Een Celly466 is natuurlijk wel een heel zwak CPUtje voor een GF4... waarschijnlijk staat er als minimum systeemeisen ook een hogere eis op de doos van je GF4? Naja het werkt wel maar je haalt er zo bij lange na natuurlijk niet uit wat er in zit. Ik zou zeggen ga eens denken aan een nieuw bordje en CPU (Athlon XP of P4). Dan zul je eerder richting de 8/9/10 duizend 3dM puntjes gaan icm die GF4.

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 13:49 schreef kleinelievewolff het volgende:

[..]

Naar aanleiding van mijn kapotte V7700 [topic=524505/1/150] heb ik ook maar zo'n AOpen besteld. Die scheelde maar iets in prijs met een POV 128 MB en heeft als voordeel dat er vivo opzit en hopelijk wat leuke programmatjes erbij. Heeft iemand ervaring met deze kaart en met het gebruik ervan als PVR. Lijkt me wel grappig om een uur later te beginnen met kijken naar een film op SBS6 en dan de reclames en Hart van Nederland over te kunnen slaan :+ Dat die kaart niet standaard op 500 Mhz draait is natuurlijk misleidende reclame, maar ik zit er niet mee als hij maar daadwerkelijk 500 MHz kan draaien. Hopelijk nog iets hoger want ik heb hier ergens gelezen dat hij op 560 kon draaien. Nou ja, we shall see! Krijg hem als het goed is dinsdag binnen.
En waar heb jij hem besteld kleineleuterwolff? Ik heb em donderdag bij Magicbytes besteld met de melding erbij "mits hij op voorraad is"... kreeg een mailtje terug dat ze hem afgelopen vrijdag (gister dus) waarschijnlijk binnen zouden krijgen en hem zsm op zouden sturen en dan ook een mailtje mijn kant op sturen dat hij verstuurd was. Die heb ik dus nog niet gehad dus ik denk dat ik er maar weer achteraan moet zitten en vragen of ze hem in ieder geval al binnen hebben of hoe het nou zit. Welke zaak heeft jou verteld dat je hem dinsdag kan hebben of schat je dat zelf zo een beetje in? ;)

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:33
ja was ik ook van plan on een nieuwe bord e en een nieuw cpu ik zat te denken aan een amd athlon XP 1800+ en moederbord weet ik nog niet maar dan zal die wel snelle zijn ????? en nog een vraag sluit net mijn tv aan op mijn videokaart. en nu is mijn beeld op de tv zwart wit hoe krijg ik deze in kleur?? (tv is een kleuren tv)

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Op zaterdag 15 juni 2002 14:04 schreef Wdrawing het volgende:
ja was ik ook van plan on een nieuwe bord e en een nieuw cpu ik zat te denken aan een amd athlon XP 1800+ en moederbord weet ik nog niet maar dan zal die wel snelle zijn ????? en nog een vraag sluit net mijn tv aan op mijn videokaart. en nu is mijn beeld op de tv zwart wit hoe krijg ik deze in kleur?? (tv is een kleuren tv)
Lees de FAQ eens door voor TV-Out daar staat genoeg info in :{.

It takes one to know one...

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Ik heb even zitten spelen met die FSAA instellingen met behulp van NVmax. Eerst dacht ik van; zal wel geen worst uitmaken, maar nu draai ik GTA3 in 1024x768x32 met Quincunx FSAA en dat ziet er echt mooi uit! Het verschil is echt zichtbaar, vooral bij straatlampen en de opkomende zon enzo! Verschil tussen Quincunx en 4xFSAA zag ik niet echt, maar de performance hit zag ik wel! 4x was echt way zwaarder. SoF2 ook ff getest; het ziet er naar uit dat je met mijn bescheiden CPU power alle moderne spellen kunt draaien in 1024x768x32bit, alle details en Quincunx FSAA. Niet slecht dacht ik zo... :)

Btw, mijn Leadtek loopt probleemloos op 300/600.

https://www.strava.com/athletes/10490675

• gp500
  • Niet online
ik kan nergens oveklok gegevens vinden van de

MSI Geforce 4 Ti 4200 64MB DDR TVout+DVI retail

tot hoever zou die moeten kunnen.

• Chop2000
Op zaterdag 15 juni 2002 15:51 schreef GoldieLox het volgende:
Ik heb even zitten spelen met die FSAA instellingen met behulp van NVmax. Eerst dacht ik van; zal wel geen worst uitmaken, maar nu draai ik GTA3 in 1024x768x32 met Quincunx FSAA en dat ziet er echt mooi uit! Het verschil is echt zichtbaar, vooral bij straatlampen en de opkomende zon enzo! Verschil tussen Quincunx en 4xFSAA zag ik niet echt, maar de performance hit zag ik wel! 4x was echt way zwaarder. SoF2 ook ff getest; het ziet er naar uit dat je met mijn bescheiden CPU power alle moderne spellen kunt draaien in 1024x768x32bit, alle details en Quincunx FSAA. Niet slecht dacht ik zo... :)

Btw, mijn Leadtek loopt probleemloos op 300/600.
waar komt jou leadtek vandaan?

niks

• Chop2000
Op zaterdag 15 juni 2002 16:00 schreef gp500 het volgende:

net zolang proberen tot je pc crasht/tot je artifacts krijgt.

niks

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 12:11 schreef blakez het volgende:

[..]

Hoe lang is het geleden wanneer je die kaart hebt besteld? Op hun site staat dat hij in voorraad! is, maar dat betwijfel ik eigenlijk... Van die webstore ook nog nooit gehoord.. Iemand goede/slechte ervaringen mee??
Ik heb Marc van Wintelco gesproken. Ze hebben er nog 3 op voorraad. Goede ervaring mee trouwens.

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 08:24

[..]

hij is erg goed over te clocken. ik haal er 630 zonder problemen mee. dat komt ook wel door de vette cooler die erop zit :D en hij weegt nogal wat (350gram :o)

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 16:08 schreef PetePawlusmah het volgende:

[..]

Ik heb Marc van Wintelco gesproken. Ze hebben er nog 3 op voorraad. Goede ervaring mee trouwens.
Hij is dus gvd al in Nederland. Waarom krijgen de klanten van Perfect System dan nix te horen? Geen e-mail dat ie verzonden is en oud nieuws op de website:-(

Weet iemand of je de temperatuur kan uitlezen van de Leadteks?

• jazz
btw, als je twijfelt tussen de 128mb en de 64mb versie.. de 64mb kaarten lopen allemaal op een hogere snelheid, en zijn dus sneller. ivm veel duurder worden van de kaart is dus de 128mb langzamer. je zal hiervan alleen voordeel krijgen bij erg zware spellen die het van het videogeheugen vooral moeten hebben (denk aan comanche 4).

als je nog een tijd (minimaal een jaar) met de kaart moet gaan doen moet je voor de 128mb versie gaan, alhoewel ik het betwijfel hoe het dan draait als je bijv. doom 3 erop wilt spelen. als dat je doel is, (een goede kaart voor de next-gen shooters en andere games) dan raad ik je aan de 64mb versie te kopen, omdat de performance gain van de 128mb met lagere snelheid nu er nog gewoon niet is. dan koop je over een jaar weer een nieuwe, waarop de games wel lekker zullen draaien, die 128mb nodig hebben.

[niet lezen]bij mij draait de ut2k3 leak errug lekker op 1024x768x32 :P[/niet lezen]

• jazz
Op zaterdag 15 juni 2002 16:33 schreef RoCK-iT het volgende:
Weet iemand of je de temperatuur kan uitlezen van de Leadteks?
Nope, dat kan niet. Ik heb er een en ik heb iig geen opties kunnen vinden...
Hij is dus gvd al in Nederland. Waarom krijgen de klanten van Perfect System dan nix te horen? Geen e-mail dat ie verzonden is en oud nieuws op de website:-(
Informatique heeft em. Komt ie van mij ook vandaan. Netjes hoor. http://www.informatique.nl

• jazz
prijscheck informatique:

Asus V8420 GeForce4 Ti4200, 128MB, DVI, Tv-out 265.00
Leadtek Winfast A250 T, GeForce 4 Ti4200, 64Mb, TV 237.00 :)

• jazz
iemand hier ervaring mee? hoe werkt dit precies?
Afbeeldingslocatie: http://tvtool.info/gifs/contextmenu.gif

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
weet iemand wat er bij perfect systems aan de hand isop de site staat nog steeds het oude nieuws en ik heb nog steeds geen verzendmelding gehad. (leadtek ti4200)

• McFlipp

McFlipp

24...

Je kan je post ook editten hoor met dit knopje: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif :)

En ik ben er nu uit, ik ga voor denk ik ook maar voor de leadtek 64mb :) 315/630 klinkt me als muziek in de oren :) (is eigenlijk voor spellen die geen baat hebben bij die extra 64mb geheugen een ti4600 :) )

Alleen tja bij welke winkel bestellen? :)
als wintelco en informatique ze beide op vooraat hebben, en wintelco goedkoper is, dan weet ik het eigenlijk wel :)

• jazz
goeie ervaring met informatique hier.. :)

Verwijderd

Ik heb net m'n Leadtek Geforce 4 Ti4200 64 Mb geinstalleerd. Ik heb gelijk ook maar Windows XP geinstalleerd.

Nu zit ik met een probleem. Af en toe gaat het beeld gek doen. Er zit bijvoorbeeld een 'verschuiving' onder de muis. Of er komen allemaal kleine blokjes op het scherm. In het ergste geval loopt de computer vast. Soms blijft het beeld er gek uit zien en kan ik nog even bewegen, maar dan loopt hij vast. Ook is het verplaatsen enzo van schermpjes in WinXP erg traag. Misschien dat dat zo hoort..Dit is de eerste keer dat ik zelf XP gebruik.

Ik heb trouwens een AMD Athlon 1200 Mhz met 300 nogwat mb SDRAM.

• jazz
verschuiving onder de muis hoort in xp. das de schaduw van t pijltje :P

gewoon wat in de opties rommelen en die onzin uitzetten, dat scheelt ;)

• gp500
  • Niet online

tot hoever is deze overgeklokt in reviews.
kon hetn iet vinden of iemand ervaring.
Ps: zet hem er weer neer omdat ik hem zelf dus niet heb.

• Cow_tipping
  • Laatst online: 03-08 16:25

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Vandaag binnen: Aopen Aeolus 128Mb van Alternate.
default settings core: 250MHz mem: 446MHz.

nu eens kijken wat ie doet. :)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• McFlipp

McFlipp

24...

Op zaterdag 15 juni 2002 19:04 schreef Cow_tipping het volgende:
Vandaag binnen: Aopen Aeolus 128Mb van Alternate.
default settings core: 250MHz mem: 446MHz.

nu eens kijken wat ie doet. :)
Vertel me dat is de 600 haalt >:) :)

• estorino
Op zaterdag 15 juni 2002 16:01 schreef Chop2000 het volgende:

[..]

waar komt jou leadtek vandaan?
Van Paradigit, in Utrecht. Ze hadden er meer dan genoeg. Ik heb hem dan ook al bijna 2 weken. Ok, ik heb meer betaald dan anderen (249,-), maar ik had dan ook meteen en zonder gezeur mijn kaart. En voor garantie enzo hoef ik maar 5min. met de fiets...
Lang leve Paradigit in Utrecht... :)

Verwijderd

Heeft iemand toevallig die van FXF liggen :?

Zag em op www.mycom.nl staan voor €220, ander koop ik die van creative bij Alternate :)

• uVo494
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

iemand al OC ervaringen van de Asus V8420 128MB gezien? Heb deze gisteren besteld bij Informatique en heb vandaag mailtje gekregen dat hij voorradig is en verstuurd werd.

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 19:16 schreef GoldieLox het volgende:

[..]

Van Paradigit, in Utrecht. Ze hadden er meer dan genoeg. Ik heb hem dan ook al bijna 2 weken. Ok, ik heb meer betaald dan anderen (249,-), maar ik had dan ook meteen en zonder gezeur mijn kaart. En voor garantie enzo hoef ik maar 5min. met de fiets...
Lang leve Paradigit in Utrecht... :)
Inderdaad altijd wel een aardige zaak, al zijn ze meestal wel wat duurder dan de concurrentie, maar service schijnt goed te zijn en ze hebben leuke onderdelen.

Cow_tipping: Hou ons gaarne op de hoogte van hoe de Aopen bevalt en tot hoe ver je hem krijgt! Want ik heb nog van niemand gelezen hoe ver die nou te krijgen is. Vreemd genoeg zijn degene die hem hebben gestopt bij 270/500 ofzo en zeiden steeds geen behoefte te hebben verder te proberen. Ik wil nou weleens echt weten hoe ver die komt!

Die van mij is ook in bestelling al heb ik nog geen bericht van die zaak gehad (magicbytes) dat ze hem al binnn hebben al zeiden ze dat ze hem afgelopen vrijdag hoogstwaarschijnlijk zouden hebben. Dus dat kon weleens ergens halverwege volgende week worden als het niet later wordt... ander blaas ik de bestelling wel gewoon af want ik heb een pesthekel aan in de wacht gezet te worden met mooie praatjes en da tje der steeds achteraan mot zitten en uiteindelijk een paar weken verder zit ;)

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 12:11 schreef blakez het volgende:

[..]

Ik heb hem gisteren besteld, echt een hele goede winkel...alles lekker snel binnen en als je iets vraagt krijg je snel een reactie. Ik had er al mijn onderdelen besteld incl. een ati radeon 8500 van club3d. Maar met die kaart heb ik problemen (algemeen probleem) dus mag ik hem omruilen tegen de gf4 ti200 van leadtek.

Wees wel snel met bestellen want ze gingen erg snel vertelde iemand van die winkel.

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 16:30 schreef overklokje het volgende:

[..]

hij is erg goed over te clocken. ik haal er 630 zonder problemen mee. dat komt ook wel door de vette cooler die erop zit :D en hij weegt nogal wat (350gram :o)
en gaat hij ook over de 300?

• jazz
dat durf ik nog niet... :P kga iig nog de cooler modden, en dan kijken we wel weer verder.. tot de 300 is no prob anyway :D
daar ga ik strax maar es mee aan de gang, de maximale overclock resultaten zal ik nog posten :)

• Tha_TE
  • Laatst online: 26-06 15:43
Heeft iemand al ervaring met de Aopen Aeolus TI4200 ??

Verwijderd

Heeft iemand een linkje naar een benchmark die het verschil laat zien tussen de 64 en 128mb versie?

• blakez
  • Laatst online: 13-10-2025
Yoepie!! Ik ben dinsdag of woensdag ook de trotste bezitter van een Leadtek ti4400.. :9 Was in de aanbieding bij www.wintelco.nl voor maar 309,- euro!! Ik heb vanmiddag een paar emailtjes gestuurd en kreeg al binnen 5 minuten antwoord terug..

Voor degene die nog een Leadtek ti4200 of ti4400 willen bestellen moeten bij die site wezen, want hij had van beiden nog maar enkele exemplaren op voorraad.. Dus wees er snel bij!! >:)

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 19:53 schreef Tha_TE het volgende:
Nou, als het goed is heeft inmiddels meneer Cow_tipping er "ervaring" mee... erg veel zijn er nog niet. Zit ook een beetje te wachten op een uitgebreide "review" van dat kaartje! :) 2D kwaliteit, max overklokbaarheid, etc...

Verwijderd

Ik heb mijn Leadtek ti-4200 voor maar 189 euro gekocht :P. En was binnen 2 dagen in huis :) (duitsland).

/me snapt niet waarom men niet gewoon minstens 30 (!) euro bespaard en een kaartje vanuit duitsland bestelt.

249 - 189 = 60 euro >:)

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 21:35 schreef DumphuiZ het volgende:
Ik heb mijn Leadtek ti-4200 voor maar 189 euro gekocht :P. En was binnen 2 dagen in huis :) (duitsland).

/me snapt niet waarom men niet gewoon minstens 30 (!) euro bespaard en een kaartje vanuit duitsland bestelt.

€ 60,- = F 132,-! :P

Verwijderd

Omdat sommige mensen hun koopzucht niet kunnen bedwingen als ze zo een kaartje tegenkomen en omdat sommige mensen niet een fohn in huis hebben om hun natte kaartje droog te fohnen :)

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 22:51 schreef SirWilliam het volgende:

[..]

Omdat sommige mensen hun koopzucht niet kunnen bedwingen als ze zo een kaartje tegenkomen en omdat sommige mensen niet een fohn in huis hebben om hun natte kaartje droog te fohnen :)
Ik houd het maar op het eerste :+

Verwijderd

Ja!! ikke! :) En 'k ben er zeeeeeer tevreden mee!!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 22:51 schreef SirWilliam het volgende:

[..]

Haha, pcies, als je je splinternieuwe videokaartje eerst moet gaan fohnen gaat mij toch net effe iets te ver. Tevens schijnt het rete duur te zijn als er iets mis mee is om het op te sturen, garantiegebeuren e.d. dus. Ik koop liever toch in eigen land!
Als die figuren bij Magicbytes nou eens opschieten ook met het opsturen van mij bestelde Aopen Ti4200 dan zou het helemaal leuk zijn ;)... heb een hekel aan wachten.

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 22:58 schreef Trommellvlies het volgende:

[..]

Ja!! ikke! :) En 'k ben er zeeeeeer tevreden mee!!
Vertel er dan tenminste wat meer over man!! 2D kwaliteit, max. overklokbaarheid? En al wat nog meer in je opkomt!

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 23:01 schreef SALLY het volgende:

[..]
Als die figuren bij Magicbytes nou eens opschieten ook met het opsturen van mij bestelde Aopen Ti4200 dan zou het helemaal leuk zijn ;)... heb een hekel aan wachten.
Waneer heb je hem besteld dan?

Ik heb net de bestelling geplaatst en heb ook nogal een hekel aan wachten :P

Verwijderd

Ben ook zeer tevreden over deze kaart.

Goede prijs
Geheugen op 500 Mhz (niet standaard)
TV-in/out
Prima beeldkwaliteit

Binnenkort komt op http://www.guru3d.com/ een review over deze kaart, als je zoekt op "aopen" zie je alvast een preview.

*D

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 23:02 schreef Kremers het volgende:

[..]

Waneer heb je hem besteld dan?

Ik heb net de bestelling geplaatst en heb ook nogal een hekel aan wachten :P
Donderdag, heb bij de bestelling bij opmerkingen gezet "mits op voorraad aanwezig". Toen kreeg ik een mailtje terug dat ze hem waarschijnlijk morgen (vrijdag dus) binnen zouden krijgen en hem zsm naar me op zouden sturen en als ze hem verstuurd heben ze een mailtje zouden sturen. Ik heb nu (zaterdag laat in de avond) dus nog steeds niets van ze vernomen. Ik neem dan ook aan dat ze ze nog niet binnen hebben. Leuk is dat altijd die onzekerheid over hoelang het nog gaat duren... kan net zogoed 3 weken zijn ofzo. Als ik eind vd week nog niets heb vernomen cancel ik de bestelling gewoon. Want als ik ergens niet van hou is wel dat ik aan het lijntje word gehouden en ik maar moet wachten en er steeds achteraan mailen (bellen kun je ze niet,...ook al raar eigelijk). Maarja ik wacht nog effe een aantal dagjes af dus, misschien morgen of maandag nog effe een mailtje sturen met of ze ze nu al hebben of niet.

• Tha_TE
  • Laatst online: 26-06 15:43
Op zaterdag 15 juni 2002 23:08 schreef aaigie het volgende:

[..]

Ben ook zeer tevreden over deze kaart.

Goede prijs
Geheugen op 500 Mhz (niet standaard)
TV-in/out
Prima beeldkwaliteit

Binnenkort komt op http://www.guru3d.com/ een review over deze kaart, als je zoekt op "aopen" zie je alvast een preview.

*D
<-- zeer blij

• kleinelievewolff
Op zaterdag 15 juni 2002 13:54 schreef SALLY het volgende:

[..]

En waar heb jij hem besteld kleineleuterwolff? Ik heb em donderdag bij Magicbytes besteld met de melding erbij "mits hij op voorraad is"... kreeg een mailtje terug dat ze hem afgelopen vrijdag (gister dus) waarschijnlijk binnen zouden krijgen en hem zsm op zouden sturen en dan ook een mailtje mijn kant op sturen dat hij verstuurd was. Die heb ik dus nog niet gehad dus ik denk dat ik er maar weer achteraan moet zitten en vragen of ze hem in ieder geval al binnen hebben of hoe het nou zit. Welke zaak heeft jou verteld dat je hem dinsdag kan hebben of schat je dat zelf zo een beetje in? ;)
Ik had eynstein vrijdag gemaild en toen hadden ze er 's ochtends nog 32 op voorraad. Ik heb echter mijn bestelling pas zaterdag geplaatst, dus het zou kunnen zijn dat ze er al doorheen zijn, maar ik hoop van niet :)

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 23:01 schreef SALLY het volgende:

[..]

Haha, pcies, als je je splinternieuwe videokaartje eerst moet gaan fohnen gaat mij toch net effe iets te ver. Tevens schijnt het rete duur te zijn als er iets mis mee is om het op te sturen, garantiegebeuren e.d. dus. Ik koop liever toch in eigen land!
Leg dat fohnen is uit ?

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 16:00 schreef gp500 het volgende:

Ik was ff op zoek naar wat gegevens over die kaart en toen kwam ik deze review tegen:
http://www.amd3d.com/review/msigf4ti4200

een mooie quote:
Using the built-in tweaks found on the Detonator v28.32 drivers, I managed to overclock the Geforce 4 Ti 4200 with rock solid stability. The results from the benchmarks were stunning, there were no glitches or any graphical artifacts. Overall, this is probably one of the most clockable AGP card I've encountered.
Klinkt errug lekker moet ik zeggen :9~

maar jij vroeg naar de resultaten: volgens de review kan hij op 300/590 draaien (250/500 is standaard)

Hoewel er hier op tweakers maar bar weinig over deze kaart wordt gesproken heb ik hem toch maar besteld. Nou ja, de 128 Mb versie... (231 euro)

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Heb de eerste resultaten van de overklok van mijn Aopen Aeolus 128Mb.

Ik heb nu net een uurtje GTA3 gespeeld zonder problemen.
standaard instellingen waren: 250/446
nu speel ik (no probs): 275/550

We gaan nog maar even door.
(Geen 3dmark score helaas, want die krijg ik hier niet aan de gang. Zou ook geen zin hebben om te vergelijken met een cellie850 ;))

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• McFlipp

McFlipp

24...

Op zondag 16 juni 2002 11:13 schreef Cow_tipping het volgende:
Heb de eerste resultaten van de overklok van mijn Aopen Aeolus 128Mb.

Ik heb nu net een uurtje GTA3 gespeeld zonder problemen.
standaard instellingen waren: 250/446
nu speel ik (no probs): 275/550

We gaan nog maar even door.
(Geen 3dmark score helaas, want die krijg ik hier niet aan de gang. Zou ook geen zin hebben om te vergelijken met een cellie850 ;))
Bitte kijken hoever de core komt :) Dan weet ik of ik er een andere koeler bij moet kopen of alleen wat memsinkjes hoef te gaan "doe-het-zelfen".

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 09:13

delorean7

Let's take the Aston toni

Op zaterdag 15 juni 2002 13:45 schreef Wdrawing het volgende:

Syteem.

Celeron 466MHZ
Geheugen 448 MB
Moederbord Aopen AX63pro
Maxtor 40GB 7200rpm
Leatek GF 4 ti 4200 63MB
Ik wil niet katten ofsow hoor, maar ik denk dat je zelf ook wel kan raden waar je bottleneck zit!

Die processor kan echt niet verder dan dat.

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

275/575 :) (is niet maximum maar deze draait ook goed na een kwartiertje Mohaa)

Nu moet ik er vandoor, maar we blijven proberen.

Verwijderd

Mijn Aopen Aeolus (128MB) draait al een paar dagen op 275/550 zonder ook maar 1 vreemde kuur te vertonen. De core es op 300 gezet. 3D mark starte nog op maar in 1e bench na 5 sec crash. Misschien met andere koeling dat het te doen is. Het geheugen nog niet hoger dan 550 gezet. Heb het lef niet denk ik.
Had voorheen een Radeon8500 (250/250). De performance is met m'n Geforce 4 STUKKEN hoger. Op standaard kloksnelheid haalt ie al 1300 3Dmarks meer dan die Radeon overclocked ooit heeft gehaald. En 'k haal nu 7700 3Dmarks.
Op m'n 21inch scherm zie ik bovendien echt geen verschil in 2D tussen die Radeon en de geforce 4!
Samenvatting: Koop allen een Ti4200 en a.u.b geen Radeon8500. >:)

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Heeft iemand al ervaring met de Point of Vieuw Ti 4200 ?

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 12:21 schreef Trommellvlies het volgende:
Mijn Aopen Aeolus (128MB) draait al een paar dagen op 275/550 zonder ook maar 1 vreemde kuur te vertonen. De core es op 300 gezet. 3D mark starte nog op maar in 1e bench na 5 sec crash. Misschien met andere koeling dat het te doen is. Het geheugen nog niet hoger dan 550 gezet. Heb het lef niet denk ik.
Had voorheen een Radeon8500 (250/250). De performance is met m'n Geforce 4 STUKKEN hoger. Op standaard kloksnelheid haalt ie al 1300 3Dmarks meer dan die Radeon overclocked ooit heeft gehaald. En 'k haal nu 7700 3Dmarks.
Op m'n 21inch scherm zie ik bovendien echt geen verschil in 2D tussen die Radeon en de geforce 4!
Samenvatting: Koop allen een Ti4200 en a.u.b geen Radeon8500. >:)
OK dan, bedankt voor de info trommelvlies. Waar ben je eigenlijk bang voor met je geheugen? Die Radeon8500 heb je toch ook gewoon max. overgeklokt denk ik? Dat doe ik ook altijd, gewoon kijken vanaf welk punt hij rommel begint te produceren en hem daar dan 1mhz-je onder laten staan.

Of vind je dat de geheugenchippies al erg warm worden ofzo, dat verhaal heb ik namelijk vooral veel gelezen van de Club3D Ti4200.

Core lukt niet op 300, wel op 275, maar heb je ook ertussenin nog geprobeerd? 285 ofzo?

• McFlipp

McFlipp

24...

Op zondag 16 juni 2002 12:26 schreef SALLY het volgende:

[..]

OK dan, bedankt voor de info trommelvlies. Waar ben je eigenlijk bang voor met je geheugen? Die Radeon8500 heb je toch ook gewoon max. overgeklokt denk ik? Dat doe ik ook altijd, gewoon kijken vanaf welk punt hij rommel begint te produceren en hem daar dan 1mhz-je onder laten staan.

Of vind je dat de geheugenchippies al erg warm worden ofzo, dat verhaal heb ik namelijk vooral veel gelezen van de Club3D Ti4200.

Core lukt niet op 300, wel op 275, maar heb je ook ertussenin nog geprobeerd? 285 ofzo?
Of 297 :) Want als ie de 300 haalt (of bijna) en het geheugen op 575 wil lopen is dit misschien wel het kaartje voor mij :)

• Bossie
  • Laatst online: 02:58
Op zondag 16 juni 2002 12:23 schreef Devil het volgende:
Heeft iemand al ervaring met de Point of Vieuw Ti 4200 ?
Ik ben er errug tevreden mee, draait nu al een paar dagen stabiel op 275/500 heb hem nog niet verder geprobeerd omdat dat toch geen zin heeft met mijn cpu@1000MHz grr

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Het feit dat ik het momenteel niet echt aandurf: Stel dat je kaartje voor de prullenmand dient na het overclocken (kan wel bijna niet, maar allé) zou ik hem braaf kunnen inruilen. Maar aangezien die kaarten nog zo schaars zijn zou het waarschijnlijk serieus lang duren voor ik een nieuwe krijg. Vandaar.. Tjah, het is een beetje de wet van Murphy proberen uit te sluiten é. Er al teveel kennis mee gemaakt.
Heb nog niet tussen 275 en 300 Mhz geprobeert. Zal dat nu even checken..

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zondag 16 juni 2002 12:29 schreef TLRnZ het volgende:

[..]

Ik ben er errug tevreden mee, draait nu al een paar dagen stabiel op 275/500 heb hem nog niet verder geprobeerd omdat dat toch geen zin heeft met mijn cpu@1000MHz grr
Das mooi! Ik heb zelf de pov Ti 4200 128mb en ga hem zo wel eens klokken :)

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op zondag 16 juni 2002 12:31 schreef Trommellvlies het volgende:
Het feit dat ik het momenteel niet echt aandurf: Stel dat je kaartje voor de prullenmand dient na het overclocken (kan wel bijna niet, maar allé) zou ik hem braaf kunnen inruilen. Maar aangezien die kaarten nog zo schaars zijn zou het waarschijnlijk serieus lang duren voor ik een nieuwe krijg. Vandaar.. Tjah, het is een beetje de wet van Murphy proberen uit te sluiten é. Er al teveel kennis mee gemaakt.
Heb nog niet tussen 275 en 300 Mhz geprobeert. Zal dat nu even checken..
Als je te hoog gaat is er grote kans op permanente schade.
Ik heb ook een GeForce 2 weg kunnen gooien omdat hij op de afgelopen warme dagen opeens doorgebrand is. Hij geeft constant artifacts in beeld ook al bij het opstarten.

Verwijderd

Bon. Even gekeken tot hoever ik m'n Aeolus krijg zonder artifacts. Hou je vast: 285/580 ! Op 290 krijg ik artifacts. En op 585 ook. Op boven genoemde snelheden niet. Heb dus niet geprobeert nog tussen 285 en 290 te gaan proberen. Deze waarden mogen er wezen voor een 128MB Ti4200, niet? :)

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 12:46 schreef Trommellvlies het volgende:
Bon. Even gekeken tot hoever ik m'n Aeolus krijg zonder artifacts. Hou je vast: 285/580 ! Op 290 krijg ik artifacts. En op 585 ook. Op boven genoemde snelheden niet. Heb dus niet geprobeert nog tussen 285 en 290 te gaan proberen. Deze waarden mogen er wezen voor een 128MB Ti4200, niet? :)
Damn :D

Nu maar hopen dat magicbytes snel met mijn exemplaar over de brug komt :)

Edit: Net maar ff een mailtje naar ze verstuurd of ze em wel vanuit voorraad kunnen leveren, anders bestel ik em wel ergens anders :)

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 12:46 schreef Trommellvlies het volgende:
Wil dat zeggen dat ie daarmee in 3Dmark2001 de test ook helemaal goed doorstaat en dan ook geen artifacts laat zien? Of pakt ie dat gewoon op je desktop zonder artifacts? Want dat zijn heel verschillende dingen natuurlijk. Maar je bent goed bezig :)

• kleinelievewolff
Op zondag 16 juni 2002 12:40 schreef Devil het volgende:

[..]

Als je te hoog gaat is er grote kans op permanente schade.
Ik heb ook een GeForce 2 weg kunnen gooien omdat hij op de afgelopen warme dagen opeens doorgebrand is. Hij geeft constant artifacts in beeld ook al bij het opstarten.
Dat idee heb ik nu ook. Ik dacht ook altijd dat het niet kon, tot mijn V7700 het van de week begaf met artifacts in het scherm (bij het posten al). Die kaart is ook maximaal overclocked geweest, daarna een paar maanden standaard gedraaid. Nu had ik van de week het memory weer getweaked (op 390, waar ik hem daarvoor op 400 heb gehad). Na een vastloper in 3dmark2001 had ik de volgende ochtend een verneukte V7700. Ik heb nu de AOpen Aeolus Ti4200 128 MB besteld. Ik vind het leuk te horen dat hij zo goed overclocked, maar ik ga niet verder dan het geheugen op 500 MHz zetten (waar het volgens de specs ook op zou moeten lopen). Overclocken doe ik dan wel als ik de kaart echt kan missen (zit nu een paar dagen met een TNT2 M64 :().

• blender
  • Niet online
kaart: LeadTek Ti4200 64MB
core: 285 (standaard 250)
mem: 600 (standaard 513)
artefacten: geen :)
koeling: unmodded
3DMarks: 9355 :P

Waarom ziet WinFox2 er trouwens uit alsof het gemaakt is voor kleuters :? Gelukkig werkt de CoolBits reg hack ook met de 29.42 drivers. >:)

Weet iemand hoe ik de temp van de kaart uit kan lezen?

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 12:55 schreef blender het volgende:
kaart: LeadTek Ti4200 64MB
core: 285 (standaard 250)
mem: 600 (standaard 513)
artefacten: geen :)
koeling: unmodded
3DMarks: 9355 :P

Waarom ziet WinFox2 er trouwens uit alsof het gemaakt is voor kleuters :? Gelukkig werkt de CoolBits reg hack ook met de 29.42 drivers. >:)

Weet iemand hoe ik de temp van de kaart uit kan lezen?
300/600 moet ook nog wel stabiel lopen hoor :) Tsja Winfox zuigt idd vet...

Volgens zit er alleen bij asus-kaartjes standaard een temp-sensor op als ik me niet vergis (correct me if i'm wrong) dus dat wordt dan zelf prutsen denk ik >:)

Verwijderd

Hallo,
Ik heb even een vraagje. Ik heb een Club 3D ti 4200 met 64 MB gekocht. De klokfrequentie van de kern zou 250 Mhz moeten zijn en de klokfrequentie van het geheugen 500 Mhz.
Bij beeldscherm > Instellingen > geavanceerd > klokfrequenties (zo ongeveer) staat echter dat de klokfrequentie van het geheugen op 460 Mhz is ingesteld. Kan ik deze frequentie dan zo veranderen in 500 Mhz (via het schuifbalkje) of sloop ik dan iets???:? (Ik weet het misschien een idiote vraag voor de die-hards hier maar ik heb nu eenmaal niet zoveel ervaring 8-)

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 12:50 schreef SALLY het volgende:

[..]

Wil dat zeggen dat ie daarmee in 3Dmark2001 de test ook helemaal goed doorstaat en dan ook geen artifacts laat zien? Of pakt ie dat gewoon op je desktop zonder artifacts? Want dat zijn heel verschillende dingen natuurlijk. Maar je bent goed bezig :)
Heb de instellingen wel degelijk uitgeprobeert met 3Dmark 2001. Telkens de carchase test laten doorlopen. Op 285/580 is er niet 1 artifact waarneembaar. Op 290/585 is het een scherm vol artifacten ;)

• Chop2000
Op zondag 16 juni 2002 13:04 schreef oizo_jle het volgende:
Hallo,
Ik heb even een vraagje. Ik heb een Club 3D ti 4200 met 64 MB gekocht. De klokfrequentie van de kern zou 250 Mhz moeten zijn en de klokfrequentie van het geheugen 500 Mhz.
Bij beeldscherm > Instellingen > geavanceerd > klokfrequenties (zo ongeveer) staat echter dat de klokfrequentie van het geheugen op 460 Mhz is ingesteld. Kan ik deze frequentie dan zo veranderen in 500 Mhz (via het schuifbalkje) of sloop ik dan iets???:? (Ik weet het misschien een idiote vraag voor de die-hards hier maar ik heb nu eenmaal niet zoveel ervaring 8-)
je moet ff club3d mailen, dan sturen ze je een nieuwe bios, die moet je in je kaartje flashen, loopt ie standaard 250/500 :)

maaruh, weet iemand al of digiworldbv de LeadTek ti4200 al op voorraad heeft?

niks

Verwijderd

Ik ben in het beztit van de Aopen 128 TI4200 en kwam net een raar probleem tegen
Als ik opstart met floppy (win98) en start ghost 2002 dan is het beeld van het ghost programma helemaal vaag

Oftwel geen letter te lezen en de muis is een blokje wat het hele scherm blokkerig maakt als je de muis beweegt

Heb in de bios verschillende settings geprobeerd te wijzigen die iets met de vga kaart te maken kunnen hebben, maar niets helpt???

Iemand enig idee?

Thanx!

• estorino

Nou, ik zal je zeggen waarom. :)
Omdat ik, mocht er iets mis zijn, gewoon naar de zaak om de hoek kan voor mijn garantie. En dat is me best wat waard. Je zou niet de eerste zijn die lekker goedkoop iets uit Duitsland haalt en vervolgens veel geld kwijt is om hem terug te sturen omdat de kaart DOA blijkt...
Komt niet vaak voor, maar ik heb me gewoon voorgenomen om computerspul alleen maar bij lokale zaken te kopen.
Ook omdat ik vaak voor anderen pc's in elkaar zet en het laatste dat je dan wil, is veel moeite moeten doen als er iets mis is...

En idd, ik had ook geen geduld om te wachten... :)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:24

Nakebod

Nope.

Iemand die em bij perfect systems besteld heeft, en hem al ontvangen heeft?
Sinds vrijdag is site niet meer updated, dus ik weet niet of hij inmiddels al leverbaar bij hun is, en als dat zo is, of ie verzonden is (Heb iig geen mail gehad ofzo)
Heb em ergens in week 23 alweer besteld gehad, op woensdag (2 weken geleden alweer ofzo:( hoop dat ie nu wel een keer komt)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Die g4 4200 kaartjes zien er erg aantrekkelijk uit zo qua prijs en performance.
Maar ik vroeg me eigenlijk af wat de standaard snelheid is van een 4200 en een 4400?
Want in pricewatch staat de MSI Geforce 4 Ti4400 128/DV/TV voor € 267,-

39

• Chop2000
standaard ti4200 64MB: 250 core/ 500 Memory
Standaard ti4200 128mb: 250 core/ 444 Memory
Standaard ti4400 128mb: 275 core/ 550 Memory
Standaard ti4600 128mb: 300 Core/650? of 600 memory

niks

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 12:50 schreef SALLY het volgende:

[..]

Ik heb bij 3D Mark ALTIJD artifacts bij dat paard

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Op zondag 16 juni 2002 16:31 schreef Nakebod het volgende:
Iemand die em bij perfect systems besteld heeft, en hem al ontvangen heeft?
Sinds vrijdag is site niet meer updated, dus ik weet niet of hij inmiddels al leverbaar bij hun is, en als dat zo is, of ie verzonden is (Heb iig geen mail gehad ofzo)
Heb em ergens in week 23 alweer besteld gehad, op woensdag (2 weken geleden alweer ofzo:( hoop dat ie nu wel een keer komt)
ja dit vraag ik me dus ook af. ik heb hem ook in week 23 besteld en ik heb nog steeds geen kaart ontvangen.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zondag 16 juni 2002 16:38 schreef Chop2000 het volgende:
standaard ti4200 64MB: 250 core/ 500 Memory
Standaard ti4200 128mb: 250 core/ 444 Memory
Standaard ti4400 128mb: 275 core/ 550 Memory
Standaard ti4600 128mb: 300 Core/650? of 600 memory
dank u :)
maar heeft een 4400 en 4600 versie altijd 128mb?

39

• Kolder
  • Laatst online: 11-08 19:50

Kolder

Raaarrrr

Op zondag 16 juni 2002 16:47 schreef Homedisc het volgende:

[..]

dank u :)
maar heeft een 4400 en 4600 versie altijd 128mb?
Zeg kan je een beetje moeite nemen....
Of moet alles voorgekauwd worden :)

Whatever........

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zondag 16 juni 2002 16:54 schreef Kolder het volgende:

[..]

Zeg kan je een beetje moeite nemen....
Of moet alles voorgekauwd worden :)
gheghe :P het is zondag ;)
Excuses

Anyway ga ik nu wel snel een Leadtek 4200 bestellen :)

39

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Ik heb de XFX ti4200 64MB gekocht.

Liep standaard op 250/513 heb hem op 275/550 gezet.
Daarmee haal ik 9150 3dmarks.

De koeler is lekker stil :)
Verder supergrote doos, wat wazige spellen erbij en een crappy Svideo kabel. K'ben er erg tevreden mee.

Mooie upgrade van een GF2MX dacht ik zo.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.