Op zaterdag 15 juni 2002 11:52 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
Erg lekker, ik w8 nog steeds op mijn AOpen 128 mb, nog 1 keertje voor de zekerheid. Ik heb gehoord dat ie niet standaard op 500 mhz loopt, maar dat dat wel op de doos staat. Is het dus volkomen veilig omdat ding meteen op 500 mhz te zetten?
Ik heb ook die Aopen besteld en vind toch als er op de doos staat dat hij op 500mhz loopt dat ie dat ook moet doen! OF zijn er mensen die dat niet met me eens zijn?
Dan moet Aopen toch net zoals Club3D als de sodemieter met een bios update gaan komen zodat hij wel op 500 draait??
Ik vind het helemaal al raar dat er nu bij verschillende merken dit dus het geval blijkt te zijn dat er op de doos doodleuk 500mhz staat terwijl hij op 444 (of 446) loopt!
Hoe kan een fabrikant nou wat anders op de doos zetten dan wat er inzit? Net als dat je een auto koop met een 1,8liter motortje maar er 2,0 liter op staat! Waarom doen ze dat in godsnaam? Ze zullen zelf toch ook wel gezien hebben mag je aannemen voordat ze hem op de markt zetten dat hij neit op 500 draait, toch? Anders staat ons nog wat te wachten want dan zijn ze wel HEEEEL beroerd getest!