Ik heb net een DV500 gekocht. Het capturen gaat prima, ik zie dat hij het geluid ook opneemt, maar als ik het wil afspelen in Premiere 5.1 hoor ik niks. Mijn geluidskaart werkt prima, maar ik kan ook geen andere WAVs afspelen in Premiere. Is het misschien een software instelling?
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem, ook adobe 5.1 en geen geluid. Ik gebruik een firewire kaartje. De oplossing heb ik helaas nog niet...
Ook heb ik last van 'strepen' in het beeld. Interlace heeft er iets mee te maken? Wie kan ons helpen?
Thanx
Ook heb ik last van 'strepen' in het beeld. Interlace heeft er iets mee te maken? Wie kan ons helpen?
Thanx
weet niet zeker hoe dat bij jullie configuraties werkt, maar bij mijn DVRaptor + Premiere wordt het geluid via de firewire kabel teruggestuurd naar de aangesloten camera.
Als ik het geluid wil horen, dan kan dat via de camera speaker, of ik verbind de audio-out van de camera met audio-in van m'n geluidskaart.
Als ik het geluid wil horen, dan kan dat via de camera speaker, of ik verbind de audio-out van de camera met audio-in van m'n geluidskaart.
Verwijderd
Ik gebruik de DV300 met Adobe 6 en een Sony DV camera.
Bij mij werkt het wel. Mogelijk moet je het juiste audioformaat kiezen bij de instellingen.
Ik gebruik 48000 Hz 16 bit stereo.
mzzl
Willem
BTW ik wil mijn DV300 wel ruilen met jouw DV500
Bij mij werkt het wel. Mogelijk moet je het juiste audioformaat kiezen bij de instellingen.
Ik gebruik 48000 Hz 16 bit stereo.
mzzl
Willem
BTW ik wil mijn DV300 wel ruilen met jouw DV500
Verwijderd
Het kan niet aan de instellingen liggen van premiere.
Misschien ligt het aan de audio uit bron die je aan of uit hebt staan zou eens vanalles proberen bij je volume controls van windows.
Oh ja Willem wil mijn dc10 dan wel ruilen voor jouw geruilde dv500.
Misschien ligt het aan de audio uit bron die je aan of uit hebt staan zou eens vanalles proberen bij je volume controls van windows.
Oh ja Willem wil mijn dc10 dan wel ruilen voor jouw geruilde dv500.