Functie a la Wavelab: automatisch splitsen

Pagina: 1
Acties:

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:16

Korakal

Up up up!

Topicstarter
een tijdje geleden heb ik wavelab gebruikt om als iemand live kwam draaien op de radio de sets op te kunnen nemen. ik gebruikte de functie bestanden splitsen, zodat alleen schijfruimte een beperkende factor zou zijn om continu op te nemen.

onder windows xp loopt het programma echter telkens vast bij de 2e keer splitsen naar een nieuw bestand, zowel bij opnemen in .wav als in .mp3

weet iemand een programma dat ook deze splitsings-functionaliteit biedt? ik heb de demo van cooledit 2000 geprobeerd maar daar kon ik niet zoiets in vinden en cnet/download.com werd ik ook niet veel wijzer uit...

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
uhm... iemand?

^_^

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

je kunt toch in iedere wave editor wel een bestand splitten?
of ik begrjp je vraag niet of je hebt er over heen gekeken met cooledit..

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-03 16:45
hmmm, kun je niet beter een update (nieuwe versie) downen, als je toch al gewend bent aan dat programma :?

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Het gaat om het volgende: ik wil graag o.a. beide live-uitzendingen van Sensation opnemen (vanaf m'n tuner).

Zeg dat beide events zo'n 10-12 uur duren. Als je dat continu in één bestand zou opnemen wordt dat MEGAgroot. Ik wil dus een audiorecorder die om de zoveel tijd of om de zoveel MB data een nieuw bestand aanmaakt, automatisch (ik kan niet achter m'n compu handmatig gaan splitsen want ik ga het hele gedoe live meemaken...)

Het updaten van wavelab (ik heb 4.0c en er is een update naar 4.0d) gaat niet want eh... je hebt zeg maar eh... een eh... originele cd nodig... 8-)

Wavelab blijkt trouwens toch ook niet zo ideaal te zijn want hij houdt alle bestanden open die je hebt opgenomen; dat zou betekenen dat ie uiteindelijk zoveel gig actief heeft staan...

Ik heb inmiddels al een aantal programma'tjes gedownload (waaronder cooledit pro) maar deze bieden geen van allen de functionaliteit die ik zoek.

Zijn er misschien mensen die ervaring hebben met het opnemen van live-events, en hoe hebben jullie dit gedaan?