Hey, der zijn al vast 100derden van deze topics geweest, maar de search wil ze me niet laten zien
Ik heb natuurlijk de faq gelezen (NT en I&T) wat heel nuttig was... Maar ik ben ik niet als ik niet vragen blijf hebben 
Ik zal eerst vertellen hoe het moet worden... Ik heb een oude p3 450, een nieuwe computer (moet nog komen
) en @home kabelinternet. Nu wil ik via mijn oude computer met een UTP crossed aan me nieuwe pc knopen (tuurlijk extra netwerkkaart
). Op die oude pc komt of win98se of win2k (als ik dat er weer op krijg
). Dus geen linux/freesco dingen, want er moet ook nog gewoon door mijn vader en zussen op gewerkt kunnen worden...
Welke software raden jullie me aan? Het moet een NAT worden, want ik wil niet alleen kunnen surfen op die ene computer. Is dat Microsoft Internet Connection Sharing wat? Daar staat een hele duidelijke handleiding van in de faq, maar der zijn vast nog een boel narigheidjes die der niet bij staan...
Wat anders raden jullie me aan? (GEEN LINUX SPUL)
Sygate? Of zijn der nog meer andere (en betere) alternatieven?
En hoe zit het met de veiligheid? Kan ik op die router een firewall draaien die al het verkeer controleerd? Zodat er maar een computer kracht verspilt aan firewalls?
Nou ik hoop dat jullie me kunnen helpen? Vast wel...
Ik zal eerst vertellen hoe het moet worden... Ik heb een oude p3 450, een nieuwe computer (moet nog komen
Welke software raden jullie me aan? Het moet een NAT worden, want ik wil niet alleen kunnen surfen op die ene computer. Is dat Microsoft Internet Connection Sharing wat? Daar staat een hele duidelijke handleiding van in de faq, maar der zijn vast nog een boel narigheidjes die der niet bij staan...
Wat anders raden jullie me aan? (GEEN LINUX SPUL)
Sygate? Of zijn der nog meer andere (en betere) alternatieven?
En hoe zit het met de veiligheid? Kan ik op die router een firewall draaien die al het verkeer controleerd? Zodat er maar een computer kracht verspilt aan firewalls?
Nou ik hoop dat jullie me kunnen helpen? Vast wel...
Was ik maar rijk en niet zo knap...