hallo ik heb een paar maand een 6.3 maxtor ik draai win me. het [robleem is dat als ik er iets op copieer dan loopt ie vast vet vaag. hij is al redelijk oud wat kan de oorzaak zijn
ik zal zeggen dat je een vette benchmark moet uitvoeren op die vet rotte schijf. je kunt een vette diagnostic tool van www.maxtor.com halen.
vet veel succes er mee.
vet veel succes er mee.
offtopic:
whoei... moet mijn tekst toch eens leren ontvetten
whoei... moet mijn tekst toch eens leren ontvetten
Verwijderd
Tja, hier kunnen we natuurlijk niks mee! Lees de FAQ eens door over hoe je een antwoord op je probleem kan vinden..Op vrijdag 14 juni 2002 22:23 schreef wallem het volgende:
hallo ik heb een paar maand een 6.3 maxtor ik draai win me. het [robleem is dat als ik er iets op copieer dan loopt ie vast vet vaag. hij is al redelijk oud wat kan de oorzaak zijn
Geef om te beginnen eens wat meer info over de harde schijf zelf..
Enkele steekwoorden voor je: IDE-kabel, jumpers, VIA 4-in-1..
Verwijderd
owh snap je het wel of niet?
hij is niet de enige die niet van jou 'vette' verhaaltje snapt.
tweak_metallica spreekt voor iedereen
duss... duidelijker zijn dude
hij is niet de enige die niet van jou 'vette' verhaaltje snapt.
tweak_metallica spreekt voor iedereen
duss... duidelijker zijn dude
Jij wil graag geholpen worden dus het is niet de bedoeling dat je tweak-metalica of wie dan ook afbekt. Als je zo tegen iedereen doet als die je op de feiten wijzen, wil straks niemand je nog helpen.Op vrijdag 14 juni 2002 22:28 schreef wallem het volgende:
he als je er nix mee kunt reageer dan niet jokker ga dan je veter strikken
Om een lang verhaal kort te houden:
Een beetje rustig aan als iemand je op de feiten wijst.
We kunnen hier in principe weinig mee. Hoogstens je een diagnostic tool aanraden.
Er zijn nog bans genoeg hoor !Op vrijdag 14 juni 2002 22:28 schreef wallem het volgende:
Gedraag je effe, Tweakmetallica heeft 100% gelijk !
[topic=473431]
Die gast is nog vet aso ook ! check zijn laatste reply in bovenstaand topic !
Dit topic heeft hij al 4 keer in een andere vorm gepost !!
Die gast is nog vet aso ook ! check zijn laatste reply in bovenstaand topic !
Dit topic heeft hij al 4 keer in een andere vorm gepost !!
Foei !Op vrijdag 14 juni 2002 22:56 schreef Fairy het volgende:
dubbel quote ipv edit![]()
sjonge jonge, jij wil erg graag geholpen worden blijkbaarOp vrijdag 14 juni 2002 22:28 schreef wallem het volgende:
Verwijderd
Zou het niet misschien eens aan je computer kunnen liggen, misschien issie wel VET brak en jouw Maxtor niet.
In plaats van zo te reageren kun je ook normaal vertellen wat er aan de hand is, misschien dat we je dan wel helpen.
In plaats van zo te reageren kun je ook normaal vertellen wat er aan de hand is, misschien dat we je dan wel helpen.
vriendelijke w*ll*m, ga even naar www.computeridee.nlOp vrijdag 14 juni 2002 23:00 schreef M v Akkeren het volgende:
[topic=396113/1/100]
zucht
=beter voor je=
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Dit gaat helemaal nergens over..
Voor de topicstarter: Als je in het vervolg een topic start, wees dan ook een beetje duidelijk, en zoek eerst zelf, en geef ook aan wat je allemaal geprobeert hebt.
Verder denk ik dat je ook een software probleem kunt hebben!
Voor de topicstarter: Als je in het vervolg een topic start, wees dan ook een beetje duidelijk, en zoek eerst zelf, en geef ook aan wat je allemaal geprobeert hebt.
Verder denk ik dat je ook een software probleem kunt hebben!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()