Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Bij mijn weten is dit niet mogelijk.
Dit heb ik namelijk ook een keer nagevraagd, maar het gaat gewoon niet.
En nu heb ik het maar helemaal uitgezet, omdat het mij toch niet boeit als ze zien dat ik het ben. Anders horen ze het 2 sec later toch wel.
Ik keek net nog ff op de kpn page maar het gaat echt niet.
Dit heb ik namelijk ook een keer nagevraagd, maar het gaat gewoon niet.
En nu heb ik het maar helemaal uitgezet, omdat het mij toch niet boeit als ze zien dat ik het ben. Anders horen ze het 2 sec later toch wel.
Ik keek net nog ff op de kpn page maar het gaat echt niet.
Ok, jammer, bedankt.
Geen idee waarom het uitstaat eigenlijk, weer zo'n leuk idee van mn ouders
Stichting eth0
Bij mij precies het zelfde.Op vrijdag 14 juni 2002 22:31 schreef Chakotay het volgende:
Ok, jammer, bedankt.
Ga je naar kpn.com en zet je het weer aan
Dat zeg ikOp zaterdag 15 juni 2002 03:18 schreef M@FI@ het volgende:
Kan dus niet, moet je door kpn of desbetreffende provider om laten zetten.
Verwijderd
Ik ben hier niet helemaal zeker van. Op mijn ISDN VOX Alpha toestel zit er gewoon een optie in een van de menus. En ook in me ISDN Siemens Gigaset 3000 series kan ik het instellen.
Dus wellicht kan je het wel instellen. In ieder geval wel met ISDN.
Verwijderd
Waarom schakelen ze het dan niet gewoon weer in en sturen ze selectief het nummer niet mee wanneer ze dat niet willen?
Ik neem zelf trouwens doorgaans ook niet op als er geen nummer wordt meegezonden. principekwestie.... als diegene zonodig annoniem wil bellen, dan belt ie maar iemand anders...
Ik neem zelf trouwens doorgaans ook niet op als er geen nummer wordt meegezonden. principekwestie.... als diegene zonodig annoniem wil bellen, dan belt ie maar iemand anders...
Hm we hebben hier Gigaset toestelletjes en ISDN, eens kijken danOp zaterdag 15 juni 2002 21:47 schreef kevertje7 het volgende:
Ik ben hier niet helemaal zeker van. Op mijn ISDN VOX Alpha toestel zit er gewoon een optie in een van de menus. En ook in me ISDN Siemens Gigaset 3000 series kan ik het instellen.
(ja, [/laat] )
Stichting eth0
Verwijderd
me heeft ook van die irri ouders die dat soort geintjes leuk vinden waardoor me niet goed kan werken met inbellen van isdn/pots
voor testen 
iemand echt geen idee hoe het nummer is mee te zenden bij zo'n situatie???
iemand echt geen idee hoe het nummer is mee te zenden bij zo'n situatie???
Pagina: 1