Logitech garantie bepalingen?

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:14

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Topicstarter
Ik weet niet of dit het goeie topic is maar vooruit:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/cf/support/images/product103.gif

[logitech cordless desktop itouch]

Mijn toetsenboard en muis werken niet meer.
FF op andere computer aangesloten, (waar ik nu dus op zit te typen >:) ) en daar deden ze het ook niet.
Meest waarschijnlijk zit de fout in de zender, want het lijkt me sterk als ze er plots beiden tegelijk mee stoppen...

Verder heb ik het toetsenboard van de werkende pc, even op de computer aangesloten die het wel deed. en daar deed ie het ook.
Dus ligt niet aan de uitgangen van moederboard.

Nu is mijn probleem eigenlijk (want ik ga denk ik niet die zender openschroeven)
mijn garantie. ik heb het setje op de HCC '01 gekocht.

Ik weet niet of jullie het ook hebben gezien, maar als je vanaf het looppad gezien rechtsachter de powerline stand liep had je enkele dames die voor vet lage prijzen allerlei logitech producten aanprezen.

Ik heb dus wel een bonnetje... MAAR ER STAAT ALLEEN EEN PRIJS OP |:( ja ik weet het, stom jah!

Iemand enig idee welk bedrijf dit was??? Het was dus geen grote stand... meer een upgegrade marktkraampje.

Verder heb ik door dit jaar heen weleens gehoord dat logitech levenslang garantie biedt...

Is dit waar, en zo ja kan ik dan gewoon een willekeurig resseller aanspreken?

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 21:45 schreef -Nexus het volgende:
Ik weet niet of dit het goeie topic is maar vooruit:
[afbeelding]

[logitech cordless desktop itouch]

Mijn toetsenboard en muis werken niet meer.
FF op andere computer aangesloten, (waar ik nu dus op zit te typen >:) ) en daar deden ze het ook niet.
Meest waarschijnlijk zit de fout in de zender, want het lijkt me sterk als ze er plots beiden tegelijk mee stoppen...

Verder heb ik het toetsenboard van de werkende pc, even op de computer aangesloten die het wel deed. en daar deed ie het ook.
Dus ligt niet aan de uitgangen van moederboard.

Nu is mijn probleem eigenlijk (want ik ga denk ik niet die zender openschroeven)
mijn garantie. ik heb het setje op de HCC '01 gekocht.

Ik weet niet of jullie het ook hebben gezien, maar als je vanaf het looppad gezien rechtsachter de powerline stand liep had je enkele dames die voor vet lage prijzen allerlei logitech producten aanprezen.

Ik heb dus wel een bonnetje... MAAR ER STAAT ALLEEN EEN PRIJS OP |:( ja ik weet het, stom jah!

Iemand enig idee welk bedrijf dit was??? Het was dus geen grote stand... meer een upgegrade marktkraampje.

Verder heb ik door dit jaar heen weleens gehoord dat logitech levenslang garantie biedt...

Is dit waar, en zo ja kan ik dan gewoon een willekeurig resseller aanspreken?
idd dom van je

ik denk dus niet dat je garatie hebt, maar heb je geen adres van de leverancier waarvan jij t heb gekocht?

je heb dus een jaar als het goed is

suc6 Joop :P

Verwijderd

Misschien een stomme opmerking, maar heb je al geprobeerd je muis en toetsenbord opnieuw aan te melden bij de ontvanger?

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Beide zenders kapot is onwaarschijnlijk. Mischien de ontvanger ?.

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Je krijgt op een logitech cordless desktop itouch standaard 5 JAAR GARANTIE, dus ik zou als ik jou was ff een meeltje sturen naar logitech of ff bellen voor je garantie, zo ver ik weet is logitech niet zo moeilijk...

Op je toetsenbord en muis staat een serie nummer en daaruit kunnen ze bij logitech zien wanneer het gebouwd is en of je nog garantie hebt..

Verwijderd

gewoon logitech bellen, die doen namelijk helemaal niet moeilijk :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je het serienummer hebt dan is er geen enkel probleem. Tenzij het een OEM product is, want dan zal Logitech geen garantie geven.

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Topicstarter
Oh jah tuurlijk, de zenders zitten in de kyb en muis... de ontvanger heeft een s/n dus het zit wel goed hoop ik.
Het nummer heb ik achterhaald, maar de helpdesk is alleen doordeweeks open.. Thanx for advise

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Topicstarter
Geweldig!
Na het bellen met de helpdesk, een uitgebreide instruktie gekregen >:)

battarijen eruithalen. de + en - pool van het toetsenbord verbinden met een draadje.
vervolgens alles aansluiten,
pc aan
de ontvanger 15 sec connect indrukken.
loslaten 1 keer indrukken.
waarna toetsenbord.
gelijk reageerde xp op het nieuwe apparaat! en hij doet het weer :)

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Topicstarter
ben blij dat ik geen noname made in china heb gekocht zoals vorige keer
Pagina: 1