Ik weet niet of dit het goeie topic is maar vooruit:

[logitech cordless desktop itouch]
Mijn toetsenboard en muis werken niet meer.
FF op andere computer aangesloten, (waar ik nu dus op zit te typen
) en daar deden ze het ook niet.
Meest waarschijnlijk zit de fout in de zender, want het lijkt me sterk als ze er plots beiden tegelijk mee stoppen...
Verder heb ik het toetsenboard van de werkende pc, even op de computer aangesloten die het wel deed. en daar deed ie het ook.
Dus ligt niet aan de uitgangen van moederboard.
Nu is mijn probleem eigenlijk (want ik ga denk ik niet die zender openschroeven)
mijn garantie. ik heb het setje op de HCC '01 gekocht.
Ik weet niet of jullie het ook hebben gezien, maar als je vanaf het looppad gezien rechtsachter de powerline stand liep had je enkele dames die voor vet lage prijzen allerlei logitech producten aanprezen.
Ik heb dus wel een bonnetje... MAAR ER STAAT ALLEEN EEN PRIJS OP
ja ik weet het, stom jah!
Iemand enig idee welk bedrijf dit was??? Het was dus geen grote stand... meer een upgegrade marktkraampje.
Verder heb ik door dit jaar heen weleens gehoord dat logitech levenslang garantie biedt...
Is dit waar, en zo ja kan ik dan gewoon een willekeurig resseller aanspreken?

[logitech cordless desktop itouch]
Mijn toetsenboard en muis werken niet meer.
FF op andere computer aangesloten, (waar ik nu dus op zit te typen
Meest waarschijnlijk zit de fout in de zender, want het lijkt me sterk als ze er plots beiden tegelijk mee stoppen...
Verder heb ik het toetsenboard van de werkende pc, even op de computer aangesloten die het wel deed. en daar deed ie het ook.
Dus ligt niet aan de uitgangen van moederboard.
Nu is mijn probleem eigenlijk (want ik ga denk ik niet die zender openschroeven)
mijn garantie. ik heb het setje op de HCC '01 gekocht.
Ik weet niet of jullie het ook hebben gezien, maar als je vanaf het looppad gezien rechtsachter de powerline stand liep had je enkele dames die voor vet lage prijzen allerlei logitech producten aanprezen.
Ik heb dus wel een bonnetje... MAAR ER STAAT ALLEEN EEN PRIJS OP
Iemand enig idee welk bedrijf dit was??? Het was dus geen grote stand... meer een upgegrade marktkraampje.
Verder heb ik door dit jaar heen weleens gehoord dat logitech levenslang garantie biedt...
Is dit waar, en zo ja kan ik dan gewoon een willekeurig resseller aanspreken?